• BMW 3-series 328i xDrive
    ціна: 34200 USD 
  • BMW 7-series 750d xDrive Individual Long
    ціна: 73400 USD 
  • Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE
    ціна: 74500 USD 
  • BMW 7-series 750 Li X-Drive
    ціна: 38900 USD 
  • Lexus LS 460i AWD Full
    ціна: 37500 USD 
  • Nissan Leaf S
    ціна: 16100 USD 
  • Nissan Leaf SV
    ціна: 14900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 560 SEC
    ціна: 33500 USD 
  • Peugeot 301 1.6 HDi MT Active
    ціна: 9876 USD 
  • Hyundai Azera 3.0i
    ціна: 20900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Porsche Panamera > Panamera GTS
Показати всі моделі і бренди

Porsche Panamera GTS

$75800 по курсу 26.6грн за $€71750 по курсу 28.1 грн за Курс актуальний на 11.12.2016Ціна: 2016000 UAH

2016000 грн. 75800 $ 71750
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 511
автомобіль в наявності
  • м. Львів - №3. вул. Щирецька, 36. (Нові, вживані)
  • (067) 100 90 20 - Тарас;
  • (097) 030-30-00 - Назар;
ID : 9947 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2012 Тип кузова : Хетчбек Модифікація : GTS Об'єм двигуна : 4.8 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 430 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 60000 км Колір : червоний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1800 кг.

Повна вага: 2405 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 16

Заміський цикл: 7.9

Змішаний цикл: 10.8

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4970/1931/1418 мм.

Колісна база: 2920 мм.

Діаметр розвороту: 11.8 м

Кліренс: 144 мм.

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Трансмісія

Коробка передач: Porsche Doppelkupplung (PDK)

Число передач: 7

Привід: повний

Двигун

Робочий об’єм: 4806 см.куб.

Потужність: 430 к.с.

Кількість циліндрів: 8 шт.

Кількість клапанів: 32 шт.

Обертовий момент: 520/3500 Нм. об/хв

Клапанний механізм: DOHC

Тип палива: бензин

Токсичність: Euro 5

Об'єми

Об’єм паливного баку: 80 л.

Об’єм багажного відділення: 445 л.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 288 км/год

Прискорення: 4 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R20

Шини: 255/40 - передні, 295/35 - задні

Кузов

Тип: ліфтбек

Кількість місць/дверей: 4/5 од.

Підвіска

Передня: незалежна, пневматична, на подвійних поперечних важелях

Задня: незалежна, пневматична, багатоважільна

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 10 шт.

Активна безпека

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Коректор рівня фар

Камера заднього виду

Парктроніки задні

Парктроніки передні

Круїз контроль

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

VGRS-адаптивний підсилювач керма

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Аудіосистема: BOSE

Кількість динаміків: 13

Радіо: FM/AM

Монітор: LSD - 7"

NAVI

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

СD-магнітола: MP3/WMA

DVD-changer: DVD

Сенсор дощу

Електропривід дверей багажного відсіку

Сенсор світла

Підкермові пелюстки перемикання передач

Сабвуфер

Інтерфейс для медіаресурсів

Проектор щитка приладів на склі

Підігрів дзеркал

Клімат-контроль: 2-х зонний

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Підігрів передніх сидінь

Підігрів задніх сидінь

Підігрів керма

Електропривід сидіння водія

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Російське меню

Бортовий компютер

Електропривід сидіння пасажира

Память сидінь

Салон: Шкіра + Алькантара

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Задній спойлер

Обігрів заднього скла з таймером

Омивачі фар

Протитуманні фари

Ксенонові фари


Надаємо кредит, обмін, тест драйв.
--------------------------------------------------------------
  Porsche Panamera GTS - найдинамічніша з 4-х, (5-ти) - дверних легковиків, яка купується за гроші.
  За силовим агрегатам версій поки три. Безкомпресорних 32-клапанна «вісімка» (знову ж Cayenne) - і з bi-турбонаддувом. Цельноалюмініевий конструкція робочим об'ємом 4806 мілілітрів, безпосереднє уприскування бензину в камери згоряння. Зі ступенем стиснення 12,5 (!) Двигун розвиває 400 к.с. при 6500 хв-1, найбільший крутний момент - 500 Нм., а нова Porsche Panamera GTS розвиває 430 к.с. - При 520/3500 Нм. об / хв /. Тоді як V8 з наддувом (і проміжним охолодженням повітря, що нагнітається) видає всі 500 к.с. при 6 тис. оборотів, максимальний крутний момент - 700 Нм; на межі розумного.

Porsche Panamera - Тест-драйв - (www.drive..

  Безкомпресорна «вісімка»
стикується або з ручною 6-ти ступінчастою КПП - або з 7-ми ступінчастою «роботизованою» PDK (Porsche-Doppelkupplung) від ZF:
в просунутій конструкції 2 зчеплення, перемикання без розриву потоку потужності. Провідні колеса - задні, а у вигляді опції йде також трансмісія 4WD (уніфікація з Cayenne). Без центрального диференціала - з автоматичним підключенням переднього моста допомогою електронноуправляємой багатодискової муфти. Начебто баварської схеми xDrive, причому Turbo комплектується трансмісією 4WD - без варіантів. Для 2-х плям контакту гуми з дорогою колосальної тяги забагато буде.
  Ходова у «Панамери» першокласна; Porsche. Підвіска спереду і ззаду «формульна» - на подвійних поперечних важелях; правильна кінематика. За замовчуванням, на гвинтових пружинах (плюс поперечні стабілізатори). А за доплату пропонуються пневматичні пружні елементи: незмінна висота над дорогою, рівний хід, малі бічні крени у віражах. На швидкості до 30 км / ч натисненням кнопки водій може підняти шасі (на 20 мм), - щоб не чіпляти днищем за нерівності. Скажімо, при маневруванні на стоянці. І навпаки, в швидкісному режимі автомобіль сідає на 25 мм ближче до дороги - для зменшення висоти центру ваги.

►тест Porsche Panamera www.skorost-tv.ru

  Крім того, «штатна» електроніка PASM регулює жорсткість амортизаторів. Три режими: Normal, Sport або Sport Plus - за умовами руху й настрою водія. І нарешті опционная система PDCC - з «активними» поперечними стабілізаторами (спереду і ззаду). Укупі з пневматичною підвіскою вона робить помітний внесок у дивовижні ходові якості «Панамери». Шини спереду і ззаду неоднакового розміру: у Panamera S в «штаті» гума 245 / 50ZR і 275 / 45ZR на 18-дюймових легкосплавних ободах. Ну а Turbo котиться на покришках 255 / 45ZR19 і 285/40 ZR19. За доплату пропонуються також і 20-дюймові колеса особливого дизайну RS Spyder; прикраса.
  Гальмівні диски у Porsche Panamera GTS діаметром 360 мм спереду і 330 мм ззаду (вентильовані). Тоді як Turbo комплектується збільшеними роторами розміром 390 і 350 мм відповідно. Причому за доплату (багато тисяч євро) пропонуються керамічні диски PCCB - під стать потужному силовому агрегату. І зрозуміло, пакет допоміжної електроніки - разом з фірмовою програмою динамічної стабілізації PSM; система прекрасно показала себе на випробуваннях.

►Porsche Panamera GTS - review AutoStrada

  Несуча структура і кузов виконані зі звичайної тонколистової сталі. А не з алюмінієвих сплавів (як Aston Martin і деякі моделі Audi). Алюмінієвий супер- "хетч" Porsche міг вийти ще крутіше ... Довжина 5-дверного автомобіля - 4970 мм, ширина - 1931, висота - 1418; колісна база - 2920 мм, колія -1658/1662. Між іншим, у 2-об'ємної легковика чудова аеродинаміка: коефіцієнт опору повітря - 0,29. При лобової площі 2,33 м2 аеродинамічний фактор дорівнює 0,68: краще, ніж у VW Golf VI! Під гладким днищем у «Панамери» організований дифузор Вентурі, який на швидкостях притискає автомобіль до ходової поверхні. Крім того, передбачений висувний задній «спойлер» (із змінним кутом атаки); «Активна» аеродинаміка.
►Тест-драйв: Porsche Panamera 4S Executive

  Споряджений вага заднеприводного Panamera S з «ручкою» - від 1855 кг, тест-машина потягнула на 1865 кг (при «развесовке» по осях - 53/47%). Повнопривідний 4S, природно, важче - 1925 кг ("развесовка" - 53,4 / 46,6%). Загалом вийти на заповітні 49/51% у інженерів-конструкторів не вийшло. А то страшно подумати, як виступив би краще збалансований супер- «хетч» в швидкісному маневруванні ...
  З місця до 100 км / ч «Панамера» Turbo здатний розігнатися за чудові 4,2 сек., Оголошена максимальна швидкість - 303 км / год (без електронного «нашийника»). Середня витрата бензину (EU5) - 12,2 л на 100 км пробігу. Однак ілюзій будувати не потрібно: у середньому з випробувань, задньопривідний Panamera S спалював 14 л бензину на 100 км пробігу. А повнопривідний 4S витрачав і зовсім 20+ л пального на "сотню"; вибачайте. Втім, бензину по тест-драйву зазвичай йде багато; різко ганяють.

►"ТрансМиссия-ТВ" тест-драйв Porsche Panamera 4S
  Що характерно, «Панамеру» збирають на тому ж заводі Porsche AG (в Лейпцигу), де роблять Cayenne. Близькоспоріднені легковика. У США за Panamera GTS з коробкою PDK запитують від 94775 дол., Тест-машина обійшлася в 113 540 дол. Вкрай недешево. Проте ж вартий того.
  Особлива думка. Заможний «чайник» набуває Bentley Continental. Тоді як «драйвер» із засобами вибирає «Панамеру». Ось і вся різниця.
  Питання лише в тому, яке з виконань? За українським і європейським умовам експлуатації - повнопривідний Porsche Panamera GTS. Однозначно. Причому з PDK і з пневматичною підвіскою. Не пошкодуєте !!!

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.