• BMW X1 18d xDrive
    ціна: 20800 USD 
  • BMW X3 2.0d xDrive
    ціна: 26800 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 450 CDI Long B6
    ціна: 175800 USD 
  • Audi Q7 3.0 TDI quattro
    ціна: 48500 USD 
  • Mercedes-Benz S-class S 63 AMG 4Matic Coupe
    ціна: 229920 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI quattro
    ціна: 72800 USD 
  • Mercedes-Benz SLK 200i
    ціна: 35800 USD 
  • MAN TGL 12.250 MT
    ціна: 29500 USD 
  • Scania R-series 440 AT
    ціна: 25100 USD 
  • Renault Megane 1.5 dCi MT
    ціна: 9100 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Land Rover Range Rover > Range Rover 3.0 SDV6 HYBRID Autobiography
Показати всі моделі і бренди

Land Rover Range Rover 3.0 SDV6 HYBRID Autobiography

$149900 по курсу 27грн за $€140480 по курсу 28.81 грн за Курс актуальний на 03.12.2016Ціна: 4047000 UAH

4047000 грн. 149900 $ 140480
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 766
автомобіль на замовлення
  • м. Львів - №3. вул. Щирецька, 36. (Нові, вживані)
  • (067) 100 90 20 - Тарас;
  • (097) 030-30-00 - Назар;
ID : 7969 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2014 Тип кузова : Кросовер Модифікація : 3.0 SDV6 HYBRID Autobiography Об'єм двигуна : 3 л. Двигун : Гібридний Коробка передач : Автоматична Потужність : 340 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 12000 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції
  • ?

Двигун

Робочий об’єм: 2993 см.куб.

Потужність: 340 к.с.

Обертовий момент: 700/4000-2000 Нм. об/хв

Кількість клапанів: 24 шт.

Кількість циліндрів: 8 шт.

Тип палива: Дизель

Система подачі палива: Common rail з турбонаддув з проміжним охолоджувачем

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 210 км/год

Прискорення: 6,9 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R21 275/45

Шини: R21 275/45

Запасне колесо: Повнорозмірне

Кузов

Тип: Кросовер

Кількість місць/дверей: 5/5 од.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4999/2220/1835 мм.

Колісна база: 2923 мм.

Кліренс: 220 мм.

Діаметр розвороту: 12,1 м

Вага

Повна вага: 3170 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 2473 кг.

Гальма

Передні: Дискові вентильовані,380 мм.

Задні: Дискові вентильовані,365 мм.

Трансмісія

Привід: Повний

Коробка передач: Автоматична

Число передач: 8

Витрата палива

Змішаний цикл: 6,4

Міський цикл: 6,7

Заміський цикл: 6,8

Об'єми

Об’єм паливного баку: 80 л.

Об’єм багажного відділення: 550-2030 л.

Підвіска

Передня: незалежна McPherson

Задня: Незалежна на подвійних А-подібних важелях

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 10 шт.

Активна безпека

Коректор рівня фар

Night View Assist PLUS-сис-ма нічного бачення

Додаткові системи:: Пакет Off-Road

Парктроніки задні

Бокові камери

Парктроніки передні

Електропідсилювач керма

Active Stiiring-активне управління керма

HAC c-ма допомоги при підйомі

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

DAC-cис-ма допомоги при спуску

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

Підігрів двигуна і паливної сис-ми

CRAW Control-повзучий режим по бездоріжжю

Передня камера

Камера заднього виду

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

DSC с-ма динамічної стабілізації

Multi-terrain Select-автомат. с-ма вибору режиму руху в залежності від рельєфу

Датчики "сліпої" зони

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Круїз контроль

VGRS-адаптивний підсилювач керма

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Монітор для задніх пасажирів: Два 8-ми дюймових монітори

Радіо: AM/FM

СD-магнітола: MP3-USB

Монітор: Сенсорний, 8-ми дюймовий

NAVI

Підігрів дзеркал

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

TV

Аудіосистема: Meridian

Сенсор дощу

Панорамний дах

Електропривід дверей багажного відсіку

Сенсор світла

Підкермові пелюстки перемикання передач

Кількість динаміків: 19

Сабвуфер

Інтерфейс для медіаресурсів

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Оздоблення салону деревом

Сидіння з функцією масажу

Підігрів передніх сидінь

Підігрів задніх сидінь

Вентиляція передніх сидінь

Регулювання керма по висоті і вильоту

Память керма

Клімат-контроль: 4-х зонний

Бортовий компютер

Російське меню

Люк з електроприводом

Память сидінь

Підігрів керма

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

Салон: Шкіра

Екстер'єр

Задній спойлер

Дотяжка всіх дверей

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Омивачі фар

Ксенонові фари

Авто шукали як:

ЯК встановити на ровер longus AX-1



Британський бренд Land Rover, не відстаючи від модних тенденцій, представив свої перші гібридні моделі - Range Rover Hybrid і Range Rover Sport Hybrid. Головною ідеєю британських інженерів було створення гібридного автомобіля,який ні в чому не поступається машині з двигуном внутрішнього згоряння Прототип нинішнього гібрида Range Rover Hybrid був показаний широкій публіці ще в автосалоні в Женеві в 2011 році. Правда, підсумковий результат у англійців поки виявився набагато скромнішим. З тим же самим 3-літровому дизелем TDV6 і восьмиступінчастим автоматом ZF планувалося досягти показника викидів СО2 на рівні всього 89 г / км. А на одному електромоторі позашляховик повинен був долати до 32 км. У підсумку викиди виявилися в два рази більше - 169 г / км, а на одному електромоторі потужністю 35 кВт (режим EV) машина може проїхати без підзарядки всього 1,6 км на швидкості до 48 км / ч. Сумарна потужність автомобіля при цьому - значні 340 «коней» при максимальному крутному моменті 700 Нм, з яких 170 дає електротяга. Зовні Range Rover Hybrid аналогічний класичному Range Rover останнього покоління і виглядає так само бездоганно. Те ж саме відноситься і до інтер'єру. Сам салон за рівнем своєї розкоші і оснащеності нічим не відрізняється від звичайного Range Rover. Дорога шкіра, м'який пластик, незліченна кількість регулювань, зручні сидіння, підлокітники іт.д.. Усередині все продумано до найдрібніших деталей: машина немов вгадує всі бажання водія і пасажирів і бездоганно їх виконує. Незважаючи на електромотор, акумулятори з рідинним охолодженням і інвертер - всі разом потягнуло на 120 кг, - як і в звичайному Range Rover, всередині тут так само можна встановити третій ряд сидінь, а в об'ємному багажнику помістилося запасне колесо. Секрет простий - ще на стадії проектування останнього, четвертого покоління Range Rover інженери передбачили місце для установки електромотора. Адже після дизеля гібридним повинен стати і бензиновий Range Rover. Електромотор компактно розміщений під ногами переднього пасажира, а акумулятори - під днищем. Днище автомобіля в цьому місці посилено додатковим захистом і батареям ніщо не загрожує. Гарантія на електричну начинку у англійців серйозна - 10 років, зате заміна акумуляторів обійдеться не дешево. Шумоізоляція у всієї лінійки Range Rover на серйозному рівні, а у гібрида ще краще. Автомобіль рухається практично безшумно. На швидкостях під 100 км / год автомобіль чітко слухається керма. З високою посадкою, потужним двигуном і масою майже 2,5 т впевненість з'являється якось сама собою. При всьому при цьому машина вийшла досить швидкою і розганяється до сотні менше ніж за 7 секунд. Правда, середня витрата палива - понад 9 л - виявився набагато вище заявлених у комбінованому циклі 6,4 л на сотню. Але це з урахуванням екстремальної смуги перешкод. З місця машина рушає за рахунок електромотора, після чого абсолютно непомітно включається і дизель. Якби не спеціальна шкала замість тахометра на приладовій дошці, то помітити ці переходи було б майже неможливо. Використовувати електромотор можна по-різному. Його основна роль - допомагати там, де потрібно, на найскладніших ділянках, а значить, і діапазон застосування різний - можна вибрати режим їзди з максимальною віддачею батареї, можна, навпаки, такий, щоб швидше її зарядити. Зробити це, до речі, можна не тільки при гальмуванні, але і просто стоячи на місці за рахунок збільшення оборотів дизеля.

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.