• BMW 3-series 328i xDrive
    ціна: 34200 USD 
  • BMW 7-series 750d xDrive Individual Long
    ціна: 73400 USD 
  • Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE
    ціна: 74500 USD 
  • BMW 7-series 750 Li X-Drive
    ціна: 38900 USD 
  • Lexus LS 460i AWD Full
    ціна: 37500 USD 
  • Nissan Leaf S
    ціна: 16100 USD 
  • Nissan Leaf SV
    ціна: 14900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 560 SEC
    ціна: 33500 USD 
  • Peugeot 301 1.6 HDi MT Active
    ціна: 9876 USD 
  • Hyundai Azera 3.0i
    ціна: 20900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
FISKER Karma > Karma EcoSport
Показати всі моделі і бренди

FISKER Karma EcoSport

$79800 по курсу 26.6грн за $€75540 по курсу 28.1 грн за Курс актуальний на 11.12.2016Ціна: 2123000 UAH

2123000 грн. 79800 $ 75540
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 1856
автомобіль на замовлення
ID : 7950 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2012 Тип кузова : Седан Модифікація : EcoSport Об'єм двигуна : 2 л. Двигун : Електричний Коробка передач : Автоматична Потужність : 403 к.с. Тип приводу : Задній Пробіг : 364 км Колір : білий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції
  • ?

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2404 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 2.4

Заміський цикл: 2.6

Змішаний цикл: 2.4

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4999/1984/1331 мм.

Колісна база: 3160 мм.

Кліренс: 142 мм.

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: 1998 см.куб.

Потужність: 403 к.с.

Обертовий момент: 1300 Нм. об/хв

Кількість клапанів: 16 шт.

Кількість циліндрів: 4 шт.

Тип палива: бензин А 95 і вище

Токсичність: Euro 5

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 201, на електричному двигуні 80 км/год

Прискорення: 6,3 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 22

Шини: 255/35

Кузов

Тип: седан

Об'єми

Об’єм паливного баку: 35,7 л.

Об’єм багажного відділення: 195 л.

Підвіска

Передня: незалежна McPherson , двійні поперечні важелі, стійка+стабіл.

Задня: незалежна, багатоважільна, стійка+стабілізатор

Трансмісія

Привід: задній

Коробка передач: автоматична+функція Sport

Активна безпека

Електропідсилювач керма

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Круїз контроль

Запуск двигуна на віддалі з пульта

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

EBD-система електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist-сис-ма екстренного гальмування

ESP ( ESC )-cистема курсової стійкості

ABS-антиблокувальна система

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 8

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

СD-магнітола: MP3/WMA

Радіо: FM/AM

Монітор: 10,2" багатофункціональний сенсорний монітор

NAVI

Аудіосистема: Premium Surround Sound

Кількість динаміків: 8

Сенсор дощу

Сенсор світла

Інтерфейс для медіаресурсів

Сабвуфер

Blue Tooth

Кнопка Start/Stop

Мультифункційне кермо

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Салон: шкіра

Підігрів задніх сидінь

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електропривід сидіння водія

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Бортовий компютер

Клімат-контроль: 2-ох зонний

Підігрів передніх сидінь

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Ксенонові фари

Авто шукали як:

куплю Fisker Karma


​​  ​Ексклюзивну модель у Fisker Automotive спочатку задумали як « гібридну » і грамотно розіграли козирні карти. Так , масивні літій -іонні акумулятори розміщені на шасі гранично низько - причому приблизно посеред колісної бази . Тим самим досягнута правильна "развесовка" по осях - запорука тримання дороги і керованості. Бензиновий 2- літровий 16- клапанник Ecotec D1 від GM встановлений спереду. Авто "преміального" класу з 4- циліндровим мотором ; рідкісний курйоз. Однак справа не в числі циліндрів ; з безпосереднім уприскуванням пального в камери згоряння , турбонаддувом і « інтеркулером » Ecotec розвиває до 265 к.с. (SAE "нетто") . Мало не видається , але реальний потенціал « гібридного » силовий агрегат ще набагато вище.
   ►Fisker Karma 2011 Promotion Video...

  Механічного зв'язку з провідними колесами у д.в.с. немає: він крутить потужний альтернує , що живить бортову тягову е- мережу. Тобто , силовий агрегат Q -Drive від Quantum Technologies збудований за « послідовної » схемою : альтернує заряджає тягову батарею і живить провідні е- мотори. Їх 2 (обидва по 150 кВт/204 к.с.) - в задньому мосту на місці головної передачі. Кожен обертає своє колесо , так що необхідність в диференціалі відпала. Іншими словами , компонування у Fisker Karma «класична» : двигун спереду , що ведуть колеса задні. Але поздовжній карданний вал відсутня. Тільки силові кабелі - у розрахунку на високу напругу і дуже немаленький струм.
Fisker Karma review from Consumer Reports

  Звідси рідкісна свобода рук для дизайнерів (якої вони і скористалися на всі 100). Хоча справа не тільки в компонуванні ; пара е- двигунів дає чудову можливість тонкого дозування крутного моменту ( електроніка) - роздільно на кожному з ведучих коліс . На межі зчеплення з ходовою поверхнею - причому з контролем « рискання » автомобіля при інтенсивному розгоні і в швидких віражах. Знову-таки тримання дороги і керованість - адже мова йде про спорт- седані .
Fisker Karma Driving Review - Exotic Driver

  Q -Drive працює - за вибором водія - в одному з 2- х режимів: екологічному Stealth Mode і динамічному Sport Mode . У Stealth Mode Fisker Karma іде на одній тільки е- тязі (без всяких вихлопів ) - до 80 км пробігу. А в Sport Mode періодично підключається Ecotec - для підзарядки батареї або при інтенсивному розгоні. Загальний пробіг досягає 480 км ; виїхати можна досить далеко.
►2013 Fisker Karma Electric Vehicle Review

  Karma пропонується в 3- х варіантах виконання: EcoBase , EcoSport і EcoChic . Різниця в основному в оздоблювальних матеріалах : так , оббивка інтер'єру в найдорожчій версії EcoChic з натурального текстилю Bamboo Viscose - без використання шкур тварин. Тоді як у EcoSport оббивка сидінь шкіряна , але з 100 -відсотково утилізованого сировини - без втрат і відходів. А скажімо , шпон для обробки передньої панелі отриманий виключно із загиблих дерев. У всякому разі , за твердженнями у прес - релізах Fisker Automotive ; така філософія .
Fisker Command Center: An Owner's Review

  Агрегати й вузли Fisker Karma зібрані на несучій структурі з алюмінієвих сплавів , легкої і жорсткою. Панелі кузова теж з високоміцних легких матеріалів - у тому числі з вуглепластиків . Karma - повногабаритна легковик (довжина - 4987 мм , колісна база - 3160 мм) , низько посаджена над дорогою. При висоті в якісь 1330 мм (адже трансмісія не заважає ) у автомобіля широченна колія - 1689 / 1720 мм. « Формульні » пропорції: разом з невисоким центром ваги вони обіцяють « гібриду » виключні ходові якості.
  За даними виробника в Stealth Mode спорт- седан здатний розігнатися з місця до 96,5 км / год ( 60 миль) за 7,5 сек. Оголошена максимальна швидкість - 153 км / г. У Sport Drive час розгону до 96,5 км / год поліпшується до чудових 5,8 сек. ,  Максимальна швидкість - за 200 км / г.

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.