• Mercedes-Benz Vito Tourer 114 CDI Extralong
    ціна: 33600 USD 
  • Lexus GS 350 AWD
    ціна: 14800 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 63 AMG
    ціна: 48000 USD 
  • Subaru XV 2.0i AWD
    ціна: 18800 USD 
  • Mercedes-Benz Vito Tourer 114 CDI Extralong
    ціна: 33500 USD 
  • Honda Steed 400
    ціна: 3600 USD 
  • Nissan Leaf SL 30kWh
    ціна: 31500 USD 
  • Nissan Leaf SV 30kWh
    ціна: 29500 USD 
  • Nissan Murano 3.5і
    ціна: 10900 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 2.6i AT 4matic
    ціна: 10900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Jaguar XK > XK 4.2 Coupe
Показати всі моделі і бренди

Jaguar XK 4.2 Coupe

$29900 по курсу 26.1грн за $€26730 по курсу 29.2 грн за Курс актуальний на 25.05.2017Ціна: 780000 UAH

780000 грн. 29900 $ 26730
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 696
автомобіль продано
ID : 7832 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2008 Тип кузова : Купе Модифікація : 4.2 Coupe Об'єм двигуна : 4.2 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 300 к.с. Тип приводу : Задній Пробіг : 54000 км Колір : вишневий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції
  • ?

Вага

Повна вага: 2035 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1595 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 17.1

Заміський цикл: 8.1

Змішаний цикл: 12.5

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4791/1892/1322 мм.

Колісна база: 2752 мм.

Діаметр розвороту: 11,6 м

Кліренс: 130 мм.

Гальма

Передні: дискові вентильовані

Задні: дискові вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: 4196 см.куб.

Потужність: 300 к.с.

Обертовий момент: 420/4100 Нм. об/хв

Кількість клапанів: 32 шт.

Кількість циліндрів: 8 шт.

Тип палива: бензин

Токсичність: Euro- IV

Система подачі палива: електронно розприділенний вприск з турбонаддувом

Динамічні характеристики

Прискорення: 6.2 0-100 км/год, сек.

Максимальна швидкість: 250 км/год

Диски і шини

Диски: R 20

Шини: 255/35

Кузов

Тип: Купе

Кількість місць/дверей: 2 + 2 / 2 од.

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 330 л.

Об’єм паливного баку: 71 л.

Підвіска

Передня: гвинтова пружина

Задня: гвинтова пружина

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: Задній - RWD

Коробка передач: Автоматична КПП

Число передач: 6-ти ступенева

Активна безпека

Круїз контроль

Коректор рівня фар

Парктроніки задні

Електропідсилювач керма

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

EBD-система електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist-сис-ма екстренного гальмування

ESP ( ESC )-cистема курсової стійкості

ABS-антиблокувальна система

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 6

Протиугонна система

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Ключі Keyless Go-сис-ма доступу без ключів

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Радіо: FM/AM

СD-магнітола: MP3/WMA

Монітор: багатофункціональний

NAVI

Кнопка Start/Stop

Аудіосистема: Alpine

Кількість динаміків: 8

Сенсор дощу

Підкермові пелюстки перемикання передач

Сенсор світла

Інтерфейс для медіаресурсів

Сабвуфер

Електропривід дзеркал

Підігрів дзеркал

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Оздоблення салону деревом

Підігрів передніх сидінь

Регулювання керма по висоті і вильоту

Память керма

Бортовий компютер

Електричні склопідіймачі

Клімат-контроль: 2-ох зонний з пилевим фільтром

Память сидінь

Електропривід сидіння водія

Салон: ШКІРА + алькантара

Екстер'єр

Задній спойлер

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Ксенонові фари

Протитуманні фари

Авто шукали як:

ягуар купе 4.2 цена

ягуар 2 серия купе продатьдо 1991 года


  Обзор купе Jaguar XK (2006-2009)
  Новое поколение Jaguar XK больше не является классическим двухдверным купе,
в новой машине доступ в багажник открывает огромная дверь с большим задним стеклом. Утратив классические, «размашистые» формы, Jaguar XK стал смотреться компактнее. На самом же деле он еще крупнее — чуть шире и чуть длиннее. На несколько сантиметров увеличилась колесная база. Главный инженер компании Jaguar Майк Кросс называет новый Jaguar XK самым совершенным с технической точки зрения Ягуаром за всю историю марки. От концептуальной машины серийное купе унаследовало не только дизайн, но и несущий алюминиевый кузов — он легче прежнего стального на 63 кг, а его жесткость на кручение выше на 31%.
►Тест-драйв Jaguar XKR-S 2012 // АвтоВести 49
  На высоте активная и пассивная безопасность: надувные подушки и занавески, активные подголовники, продвинутая система стабилизации, система оповещения о сокращении дистанции до впереди идущей машины. Кроме того, новый XK стал первым серийным автомобилем, который не просто отвечает требованиям по защите пешеходов, но и оснащен «активным капотом» PDBS (Pedestrian Deployable Bonnet System), который в случае аварии автоматически приподнимается, снижая риск тяжелых травм.
►218 Fifth Gear - All New Jaguar XK

  Двигатель — уже известный атмосферный Jaguar AJ-V8 4.2 мощностью 298 л.с., работающий в паре с шестиступенчатым «автоматом». Причем выбирать передачи по своему усмотрению можно лепестковыми клавишами на руле. Максимальная скорость ограничена электроникой на уровне 250 км/ч. Разгон до «сотни» занимает 6,2 с.

►2009 Jaguar XK Coupe. Buy or Lease?


  Двигатель запускается и глушится нажатием большой красной кнопки на приборной панели. Среди других электронных устройств — транспондерная карточка-ключ (автоматическая система доступа), кнопочный стояночный тормоз с электрическим актуатором, поворотные биксеноновые фары. Управление многими функциями дублируется кнопками на стильном трехспицевом руле. Причем, помимо собственно кнопок, на спицах размещено четыре поворотных колесика, которыми можно регулировать громкость звучания аудиосистемы или «пролистывать» меню бортового компьютера.

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.