• BMW 3-series 328i xDrive
    ціна: 34200 USD 
  • BMW 7-series 750d xDrive Individual Long
    ціна: 73400 USD 
  • Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE
    ціна: 74500 USD 
  • BMW 7-series 750 Li X-Drive
    ціна: 38900 USD 
  • Lexus LS 460i AWD Full
    ціна: 37500 USD 
  • Nissan Leaf S
    ціна: 16100 USD 
  • Nissan Leaf SV
    ціна: 14900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 560 SEC
    ціна: 33500 USD 
  • Peugeot 301 1.6 HDi MT Active
    ціна: 9876 USD 
  • Hyundai Azera 3.0i
    ціна: 20900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Audi A6 > A6 3.0 TDI quattro
Показати всі моделі і бренди

Audi A6 3.0 TDI quattro

$39900 по курсу 26.6грн за $€37770 по курсу 28.1 грн за Курс актуальний на 11.12.2016Ціна: 1061000 UAH

1061000 грн. 39900 $ 37770
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 927
автомобіль на замовлення
  • м. Львів - №3. вул. Щирецька, 36. (Нові, вживані)
  • (067) 100 90 20 - Тарас;
  • (097) 030-30-00 - Назар;
ID : 7617 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2012 Тип кузова : Седан Модифікація : 3.0 TDI quattro Об'єм двигуна : 3 л. Двигун : Дизельний Коробка передач : Автоматична Потужність : 204 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 119000 км Колір : коричневий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції
  • ?

Вага

Повна вага: 2330 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1795 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 6.7

Заміський цикл: 5.0

Змішаний цикл: 5.7

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4915/1875/1455 мм.

Колісна база: 2911 мм.

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові

Двигун

Робочий об’єм: 2963 см.куб.

Потужність: 204 к.с.

Кількість циліндрів: 6 шт.

Тип палива: дизель

Система подачі палива: Common Rail

Обертовий момент: 400/1250-3500 Нм. об/хв

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 240 км/год

Прискорення: 7.0 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R16

Шини: 225/60

Кузов

Тип: седан

Кількість місць/дверей: 4/5 од.

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 530 л.

Підвіска

Підвіска: пневматична

Трансмісія

Привід: повний

Коробка передач: автоматична

Число передач: 7

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: в наявності шт.

Активна безпека

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Круїз контроль

Коректор рівня фар

Камера заднього виду

Парктроніки задні

Гідропідсилювач керма

DAC-cис-ма допомоги при спуску

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

DSC с-ма динамічної стабілізації

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Центральні замки

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Інтер'єр

Радіо: в наявності

NAVI

Blue Tooth

Підігрів дзеркал

СD-магнітола: в наявності

Сенсор світла

Електропривід дверей багажного відсіку

Кнопка Start/Stop

Сенсор дощу

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Оздоблення салону деревом

Підігрів передніх сидінь

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Клімат-контроль: в наявності

Люк з електроприводом

Регулювання керма по висоті і вильоту

Салон: шкіра

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Ксенонові фари

Протитуманні фари

Омивачі фар

Авто шукали як:

новая ауди а6 на стоянке


  Новый седан Audi A6 четвёртого поколения..
  Настоящий член своей большой семьи! Выглядит современно и грациозно. Однако по традиции неоригинально: спереди его легко спутать с хэтчбеком Audi A7, в профиль и сзади — с флагманом A8. И навскидку определить размеры в сравнении с той же «авоськой» будет сложно: новая «а-шестая» по-прежнему является самой длинной среди своих немецких конкурентов. От носа до хвоста у Audi, как и раньше, 4,92 м, тогда как у BMW пятой серии и Мерседеса E-класса — 4,90 и 4,85 м соответственно. А вот по колёсной базе у «а-шестой» второе место: 2,91 м против 2,97 у «пятёрки» и 2,87 у «ешки».
  Седан Audi A6 шире своих немецких конкурентов —  1,86 м против 1,85 у BMW пятой серии и 1,85 у Мерседеса E-класса.
►тест Audi A6 new (2011) www.skorost-tv.ru

  В основе автомобиля — каркас из различных сортов высокопрочной стали. Но конструкция кузова состоит не только из железа, но и из алюминия, которого набирается на 20%. Из «крылатого металла» сделаны опоры передних стоек и распорка между ними, поперечные усилители бамперов, капот, передние крылья, двери и крышка багажника. Такой же кузов, будь он целиком из стали, весил бы на 15% больше. А ещё немцы констатировали, что новичок легче предшественника: машина в версии 2.0 TDI похудела на 80 кг (до 1575 кг).
  В обычных условиях трансмиссия quattro передаёт 40% тяги вперёд и 60% назад. Но конический дифференциал способен доводить уровень крутящего момента до 70% на передней оси или до 85% на задней.
►076. Audi A6 2011 тест-драйв

  Силовые агрегаты нам знакомы по модели A7. Единственное исключение — модернизированный дизель 2.0 TDI (177 л.с., 380 Н•м), работающий на пару с «механикой» или вариатором и недоступный при покупке «а-седьмой». А шестицилиндровый дизель 3.0 TDI с двумя степенями форсировки (204 силы и 400 ньютон-метров или 245 и 500 соответственно) у A6 и A7 общий. Как и модификация 2.0 TDI, исполнение 3.0 TDI с 204 л.с. может быть только переднеприводным, с ручной коробкой передач или бесступенчатой трансмиссией. Седаны с 245-сильным вариантом «шестёрки» — только полноприводные и снабжаются семиступенчатым «роботом» S tronic.

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.