• Mercedes-Benz S-class 350 CDI 4matic L AMG
    ціна: 119900 USD 
  • Chevrolet Lacetti 1.8i AT
    ціна: 7400 USD 
  • Audi A5 1.8 TFSI Sportback
    ціна: 24900 USD 
  • Audi S5 Cabrio 3.0 TFSI quattro
    ціна: 55000 USD 
  • BMW 5-series 520i
    ціна: 34700 USD 
  • Mitsubishi Lancer X Evolution
    ціна: 19400 USD 
  • Volkswagen Passat B-3 1.8
    ціна: 2900 USD 
  • Skoda Octavia A5 1.6 TDI Combi
    ціна: 11400 USD 
  • Ford F150 2.7L Lariat 4x4 SuperCrew
    ціна: 44800 USD 
  • Mitsubishi Pajero Wagon 3.0 AT
    ціна: 15800 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Audi A8 > A8 4.0 TFSI quattro
Показати всі моделі і бренди

Audi A8 4.0 TFSI quattro

$69000 по курсу 28грн за $€58460 по курсу 33.05 грн за Курс актуальний на 16.12.2017Ціна: 1932000 UAH

1932000 грн. 69000 $ 58460
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 833
автомобіль на замовлення
  • м. Київ - №3. пр-т. Повітрофлотський, 64. (Вживані авто)
  • (098) 694 98 83 - Віталій;
  • (050) 240 21 21 - Олександр;
ID : 7187 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2013 Тип кузова : Седан Модифікація : 4.0 TFSI quattro Об'єм двигуна : 4 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 420 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 28200 км Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції
  • ?

Двигун

Робочий об’єм: 3993 см.куб.

Потужність: 420 к.с.

Обертовий момент: 600/4500 Нм. об/хв

Кількість циліндрів: 8 шт.

Кількість клапанів: 32 шт.

Тип палива: бензин

Токсичність: EURO V

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Кузов

Тип: седан

Кількість місць/дверей: 5/4 од.

Вага

Повна вага: 2545 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1970 кг.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5137/1949/1460 мм.

Колісна база: 2992 мм.

Діаметр розвороту: 11.4 м

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 510 л.

Об’єм паливного баку: 90 л.

Трансмісія

Привід: повний

Коробка передач: автоматична

Число передач: 8

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 250 км/год

Прискорення: 4.6 0-100 км/год, сек.

Підвіска

Передня: незалежна, багатоважільна

Задня: незалежна, багатоважільна

Витрата палива

Міський цикл: 13.0

Заміський цикл: 7.3

Змішаний цикл: 9.4

Диски і шини

Диски: R18

Шини: 235/55

Активна безпека

Коректор рівня фар

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Night View Assist PLUS-сис-ма нічного бачення

Камера заднього виду

Парктроніки задні

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Парктроніки передні

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Круїз контроль

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

Гідропідсилювач керма

DSC с-ма динамічної стабілізації

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Подушки безпеки: в наявності шт.

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Центральні замки

Інтер'єр

NAVI

Монітор для задніх пасажирів: в наявності

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

Підігрів дзеркал

Радіо: в наявності

СD-магнітола: в наявності

Сенсор дощу

Сенсор світла

Аудіосистема: BOSE

DVD-changer: в наявності

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Оздоблення салону деревом

Підігрів задніх сидінь

Підігрів передніх сидінь

Регулювання керма по висоті і вильоту

Мультифункційне кермо

Бортовий компютер

Клімат-контроль: в наявності

Електропривід сидіння пасажира

Електропривід сидіння водія

Салон: шкіра

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Омивачі фар

Протитуманні фари

Ксенонові фари

Авто шукали як:

audi 2013 a8 4/0


​  Огляд Audi A8 (2010-2013). Х-ки, Фото.
  Відмінності Audi A8 IV покоління від попередньої моделі не такі вже й великі.
Так, передок прикрашають химерні светоблоки на діодах (як і вся світлооптика нового «ауді»). А на боковинах помітний рельєф іншого малюнка, - ото й тільки. Тоді як лінія даху та ж, що і раніше (ніяких претензій на модний «купейний» стиль). І стійки кузова - передні, центральні і задні - залишилися на своїх місцях; A8 вірний собі. Разом з тим, колісна база седана «розтягнута» майже на 5 см, і в довжину нова модель додала рівно 7,5 см. Звичайна справа - закони маркетингу ...
►Тест-драйв Audi A8

  «Лінійка» двигунів Audi A8 спочатку обмежена парою V-образних 32-клапанних «вісімок». По-перше, TFSI (безпосереднє уприскування бензину в камери згоряння) робочим об'ємом 3993 мілілітра 4,0l. Перевірена цельноалюмініевий конструкція для нового у A8 двигун (зі ступенем стиснення 12,5) налаштований на 420 к.с. при 5000 хв-1. Найбільший крутний момент - 665 Нм; здається мало - Що ж, тоді, - по-друге, - турбодизель TDI (4134 «кубика»), крутний момент якого в діапазоні 1750-2750 хв-1 досягає 800 Нм! Погодьтеся, тяговітий агрегат. Потужністю теж не ображений - до 352 к.с. при 4 тис. обертів. досить
  Двигуни Audi A8 стикуються з 8-швидкісним гідромеханічним "автоматом"; Audi слід тут за новаторами - BMW і Lexus. Нова АКПП дає широкий діапазон передавальних чисел - аж 71, але при тому перемикається як «шовкова». Заради чого інженери і йдуть на серйозне ускладнення конструкції. Зрозуміло, що «автомат» допускає примусове управління (tiptronic) - або важелем на центральній консолі, або підрульовими перемикачами.
►тест нового Audi A8 www.skorost-tv.ru

  У парі з фірмовою схемою quattro, 8-скростной «автомат» утворює одну з найбільш просунутих трансмісій наших днів. Постійний повний привід - на відміну від періодичного підключення заднього мостаю У Audi A8 все 4 колеса гребуть без перерви! Значить, автоматика ніколи не запізнюється з підключенням іншого моста. А головне, поведінка машини не змінюється раз у раз від моно- до повнопривідного (і назад); досить рідкісне гідність. Несиметричний центральний диференціал Torsen за замовчуванням ділить крутний момент двигуна в пропорції 4060 - на користь заднього моста. Такий розподіл надає седану Audi A8 злегка виражені «задньопривідні» манери; «Драйверам» сподобається. Ну а при прослизанні коліс Torsen миттєво перекидає до 65% тяги на передню вісь - або до 85% на задню. Причому для заднього моста передбачена опція «динамічного» диференціала, який (під контролем електроніки, природно) перерозподіляє крутний момент зліва направо - або навпаки. Управління вектором тяги і «рисканням» автомобіля - в реальному часі. На мокрій і слизькій дорозі, в ожеледь немає нічого рівного такому quattro. І керованість, мабуть, нічого собі; побачимо по тест-драйву ...
►Аudi A8. ВИДЕО ТЕСТ

  Audi A8 буквально нашпигований електронікою. Цифрові процесори контролюють все - від «штатного» 2-зонального «клімат-контролю» (4-зональний за доплату) до опціонної Audi Dynamic Steering, яка в критичній ситуації рішуче втручається в управління і здатна задати рульовому механізму той самий контр-імпульс - крім водія.
  «Музика», за замовчуванням, Bose (14 динаміків) - або ж опціонна Advanced Sound System від Bang & Olufsen на Потужність 1400 Вт. Бог знає, скільки динаміків ... Ну і, природно, інформаційно-розважальна електроніка для пасажирів 2-го ряду пара 10,2-дюймових моніторів над спинками передніх сидінь, DVD-плеєр і «вінчестер» на 20 Гб. Інформаційно-розважальний оснащення на вищому рівні, тоді як техніка безпеки просто невимовна. Незліченні «подушки» (спереду подвійні) і «фіранки», пояси з преднатяжителями і обмежувачами зусилля. ... І опціонна night vision assistant телекамера (в інфрачервоному діапазоні) ховається саме за 4-я фірмовими кільцями на передку і оглядає нічну дорогу. А цифровий процесор обробляє «теплове» зображення і виводить його на монітор (серед щитка приладів). ...

Марка автомобіля

Модель автомобіля

Конфігурація

Колір автомобіля

Тип двигуна

Тип приводу

Тип КПП

Бажаний пробіг

П.І.Б.

Телефон

E-mail

Побажання

Captcha

Введіть число

Замовлення авто
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.