• Mercedes-Benz S-class 350 CDI 4Matic Long AMG-Plus
    ціна: 116500 EUR 
  • Volkswagen Phaeton 3.6i 4Motion
    ціна: 19900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 350 CDI 4Matic Long
    ціна: 88500 EUR 
  • Tesla Model 3 Long Range 75D
    ціна: 48900 USD 
  • Mercedes-Benz G-Wagen 500i AMG
    ціна: 157000 EUR 
  • Mercedes-Benz G-Wagen G 63 AMG 6x6
    ціна: 840000 EUR 
  • Mercedes-Benz S-class 500 Long 4matic
    ціна: 14900 USD 
  • Mercedes-Benz ML 320 cdi
    ціна: 14900 USD 
  • Volkswagen Multivan 2.5 TDI
    ціна: 11800 USD 
  • Opel Corsa 1.3 CDTI MT
    ціна: 7400 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
SEAT Leon > Leon 2.0i MT
Показати всі моделі і бренди

SEAT Leon 2.0i MT

$7700 по курсу 25.3грн за $€6880 по курсу 28.3 грн за Курс актуальний на 24.08.2019Ціна: 195000 UAH

195000 грн. 7700 $ 6880
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 2289
продано
  • м. Львів - №2. вул. Щирецька, 36. (Вживані авто)
  • (096) 850 20 00 - Андрій;
  • (093) 365 31 10 - Сергій.
ID : 6829 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2006 Тип кузова : Хетчбек Модифікація : 2.0i MT Об'єм двигуна : 2 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Механічна Потужність : 150 к.с. Тип приводу : Передній Пробіг : 147000 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції
  • ?

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4315/1768/1458 мм.

Колісна база: 2578 мм.

Діаметр розвороту: 10.4 м

Кліренс: 160 мм.

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові

Вага

Повна вага: 1795 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1260 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 11.1

Заміський цикл: 6.1

Змішаний цикл: 7.9

Двигун

Робочий об’єм: 1984 см.куб.

Потужність: 150 к.с.

Обертовий момент: 200/6000 Нм. об/хв

Тип палива: бензин

Токсичність: Euro V

Кількість клапанів: 16 шт.

Кількість циліндрів: 4 шт.

Кузов

Тип: хетчбек

Кількість місць/дверей: 5/5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 55 л.

Об’єм багажного відділення: 341/1166 л.

Підвіска

Передня: McPherson

Задня: багатоважільна

Трансмісія

Привід: передній

Коробка передач: механічна

Число передач: 6

Диски і шини

Диски: R16

Шини: 205/55

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 210 км/год

Прискорення: 8.8 0-100 км/год, сек.

Пасивна безпека

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 6 шт.

Активна безпека

Круїз контроль

Коректор рівня фар

Парктроніки задні

Електропідсилювач керма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Електропривід дзеркал

Підігрів дзеркал

Радіо: в наявності

СD-магнітола: в наявності

Електричні склопідіймачі

Клімат-контроль: в наявності

Мультифункційне кермо

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Регулювання керма по висоті і вильоту

Салон: тканина

Екстер'єр

Ксенонові фари

Легкосплавні диски

Протитуманні фари

Авто шукали як:

http://rikauto.com.ua/ua/used/6829

leon mt2


​Куплена в офіційного дилера, після ТО, всі ключі,
Надаємо кредит, обмін, тест драйв.
------------------------------------------------------
Сьогодні автомобілі SEAT збирають на заводі в Марторелле . Там же роблять кузова та салони . Підвіски , мотори і трансмісії , природно , німецькі , тільки от налаштували їх за іспанським рецептами для того , щоб нові «Сеат » мінімально нагадували донора ( платформу VW Golf п'ятого покоління) і відповідали гаслу компанії , ратующему за « емоційне рух ». Втім , першу зустріч з моїм майже тезкою не можна було назвати емоційною. Ніч , вулиця , пронизливий листопадовий вітер і брудний Leon чорного кольору в слабкому світлі віддаленого ліхтаря . Швидше в салон , завести мотор , включити підігрів сидінь.
  Підігрів , до речі , включається , як і на більшості доступних моделей концерну VW , обертовим коліщатком , які мають п'ять ступенів . У душі я порадів , що це саме коліщатко було першим і останнім елементом салону , який явно нагадав про німецький донорі . На відміну , наприклад , від родича , чеської компанії Skoda , інтер'єр автомобілів якої викликає безперервне почуття дежа вю , салон у Leon індивідуальний. У нього цікава архітектура . Висока передня панель нагадала про моделі Audi почала 90- х - сидиш низько , і за високою панеллю відчуваєш себе надійно захищеним. Але настрій при цьому інше - спортивне .
Seat Leon Part1
Його відразу народжують прилади, розташовані під невеликим козирком . Тахометр , хоч і майже в два рази менше спідометра , доводить , що першорядне значення має не розмір , а розташування . Вимірювач оборотів мотора знаходиться строго посередині , і очі завжди впираються точно в його стрілку - зручно при активному водінні ! Центральна консоль лаконічна. На ній акуратно скомпоновані клавіші управління роздільним клімат -контролем і аудіосистемою. Три невеликих дисплея на консолі мають приємну червону підсвітку , так само як і приладовий щиток. Крісла - « німецькі ». Хоч і цивільні , але досить жорсткі , з наочною бічною підтримкою , яка стає ще очевидніше в поворотах.
  Кермо своє - трьохспицеве , спортивне - із зручними приливами в місцях хвата , обтягнутий гарною шкірою . Обшитий нею і важіль КПП. А завершує картину відмінною німецько -іспанської ергономіки зручний педальний вузол з підлоговим акселератором . Зібраний салон якісно , а от за матеріалами обробки трохи відстає від німецького . Особливо це стосується жорсткого пластика дверних панелей. Зате ручки металеві , приємно холодять руку. Детально я розглядав зовнішність автомобіля на наступний день після миття. І спочатку новий Leon здався зайво « однооб'ємним ». Перша генерація машини була мужніше , її естетика - зрозуміліше. А цей надто вже схожий на своїх сімейних родичів в особі Altea і Toledo .
Seat Leon. "Две Лошадиные Силы".
Як і у минулого покоління, у Leon дуже приваблива корму. Особливий шарм їй надають розташовані високо вузькі ліхтарі (у стилі створеної свого часу Так Сілвою Alfa 156 ) , в також велика емблема SEAT ( що є за сумісництвом ручкою п'ятої двері ) і напис по центру - Leon . Непогані і боковини , а от передня частина - на любителя. У Leon припасена пара цікавих рішень . Перше - замасковані ручки задніх дверей . Причому цікаво, що виїмка під руку зроблена у вигляді поглиблення в маленькому задньому віконце , виконаному з пластику. У темряві один мій друг довго не міг зрозуміти , як же відрити ці двері. Друге - двірники , які у вимкненому положенні притискаються до стійок лобового скла.
У такого рішення три очевидні переваги: ​​двірники не залишають неочищену поверхню в районі стійок , зменшують опір повітря , роблять передню частину автомобіля більш естетичною . Втім , треба зауважити , що коли оцінюєш зовнішність автомобіля візуально , то підсумковий рейтинг може виявитися невірним. А от коли вже поїздив на машині , знаєш її характер , то і вигляд починаєш сприймати трохи по -іншому. У цілому. Стає ясніше , що саме вкладали в нього творці , який у автомобіля характер.

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.