BMW X5 35i x-Drive$37500 по курсу 26.1грн за $€30490 по курсу 32.1 грн за €Курс актуальний на 24.04.2018Ціна: 979000 UAH 979000
грн.
37500
$
30490
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 1563
продано
![]()
BMW X5 35i x-Drive,
рік: 2011, ціна: 37500$
закрити вікно X
ВагаПовна вага: 2750 кг. Вага спорядженого автомобіля: 2145 кг. Витрата паливаМіський цикл: 13.2 Заміський цикл: 8.3 Змішаний цикл: 10.1 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4857 / 2197 / 1776 мм. Діаметр розвороту: 12.8 м Колісна база: 2933 мм. Кліренс: 212 мм. ГальмаПередні: Дискові вентильовані (348 мм) Задні: Дискові вентильовані (340 мм) ДвигунРобочий об’єм: двигуна: N55B30M0 - 2979 см.куб. Потужність: 306к.с./5800-6400об. к.с. Обертовий момент: 400Нм./1200-5000об. Нм. об/хв Кількість клапанів: DOHC - 24 шт. Кількість циліндрів: рядний - 6 шт. Тип палива: бензин АІ95 і вище Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом Токсичність: Euro - V Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: обмежена - 235* км/год Прискорення: 6.7с. 0-100 км/год, сек. Диски і шиниДиски: R 18 - легкосплавні Шини: Continental - 255/55 R18 H XL Запасне колесо: Докатка R18 КузовТип: Кросовер - SUV Кількість місць/дверей: 5 / 5 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 85 л. Об’єм багажного відділення: 620 л. ПідвіскаПередня: пружинна, двохважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості Задня: багатоважільна, (на замовлення пневматична), зі стабілізатором поперечної стійкості Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА ТрансмісіяПривід: Повний - xDrive Коробка передач: Автоматична КПП: ZF (Німеччина) Число передач: 8-ми ступенева / 8-Steptronic (8HP) Активна безпекаTEMS-електронна сис-ма управління підвіскою X-AHC-с-ма протидії кренам авто в поворотах EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів HAC c-ма допомоги при підйомі DSC с-ма динамічної стабілізації Гідропідсилювач керма Електропідсилювач керма Коректор рівня фар Бокові камери Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми TPMS-датчик контролю тиску в колесах Active Stiiring-активне управління керма ADB-X - с-ма диференціального гальмування Круїз контроль ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма DME-цифрова сис-ма управління двигуном Brake Assist - с-ма екстренного гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля ASC-X-сис-ма автоматичного контролю стійкості CBC-сис-ма контролю стійкості при проходженні поворотів Парктроніки задні Парктроніки передні Камера заднього виду HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаСигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Подушки безпеки: SRS - 8 Підголовники всіх сидінь Інтер'єрСD-магнітола: CD-чейнджер - MP3/WMA / USB/AUX DVD-changer: DVD-чейнджер MP4/WMA на 6 дисків Радіо: BMW Professional CD - FM1/FM2/AM Монітор: 7" багатофункціональний Blue Tooth NAVI Кількість динаміків: 13 Сабвуфер Електропривід дверей багажного відсіку Аудіосистема: Аудіопідготовка Hi-Fi Панорамний дах Сенсор дощу Інтерфейс для медіаресурсів Сенсор світла Кнопка Start/Stop Підігрів дзеркал Панель приладів з освітленням OPTITRON Мультифункційне кермо Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Оздоблення салону деревом Підігрів передніх сидінь Вентиляція сидінь Регулювання керма по висоті і вильоту Електропривід сидіння водія Електричні склопідіймачі Електропривід дзеркал Бортовий компютер Клімат-контроль: 4-ьох зонний Память сидінь Память керма Салон: ШКІРА Екстер'єрЗадній спойлер Рейлінги на даху Легкосплавні диски Обігрів заднього скла з таймером Протитуманні фари Ксенонові фари BMW X5 (БМВ Х5 ) універсальний автомобілів для активного відпочинку. Vergleich BMW X3 3.0d vs. BMW X5 3.0d: Die SUVs aus dem Hause BMW im Bruderkampf BMW X5 — авто класу SUV, що виготовляються німецькою компанією BMW з 1999 року. Вперше BMW Х5 з'явився на автосалоні в Детройті 1999 року. Вибір місця не випадковий. По-перше, саме в Штатах на заводі в місті Спартанбург 2, де вже декілька років робили машини третьої серії, а також родстери Z3. По-друге, дорогі позашляховики найпопулярніші якраз в Північній Америці. Адже саме тут і зародилася мода на так звані Sport / Utility Vehicles — «спортивно-утилітарні автомобілі», під якими маються на увазі позашляховики і пікапи (першим автомобілем серії SUV став Mercedes-Benz ML). Переважна більшість дорогих позашляховиків проводять за межами шосе і міських вулиць не більш як одну двадцяту частку свого «життя». Відсутність власної моделі в модному і відповідно зростаючому і прибутковому секторі ринку не могло не турбувати BMW. Проте, цю проблему баварці начебто вирішили в 1994 році покупкою групи «Rover», якій належать марки Land Rover і Range Rover. Спеціалісти постаралися зробити таким Х5, що максимально відрізняється від Range Rover. Для нової моделі навіть придумали нову назву типу SAV (Sport Activity Vehicle). BMW X5 test drive. flv
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |