BMW X7 30d xDrive$99900 по курсу 28.05грн за $€84020 по курсу 33.35 грн за €Курс актуальний на 12.04.2021Ціна: 2802000 UAH 2802000
грн.
99900
$
84020
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 65
в наявності
![]()
BMW X7 30d xDrive,
рік: 2019, ціна: 99900$
закрити вікно X
ВагаПовна вага: 3155 кг. Вага спорядженого автомобіля: 2395 кг. Витрата паливаМіський цикл: 7.3 Заміський цикл: 6.5 Змішаний цикл: 6.8 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 5151 / 2000-2218 / 1805 мм. Діаметр розвороту: 13.0 м Колісна база: 3105 мм. Кліренс: 200-221 мм. ГальмаПередні: Дискові, Вентильовані Задні: Дискові, Вентильовані ДвигунРобочий об’єм: двигуна: B57D30M0 - 2993 см.куб. Потужність: 265к.с./4000об. к.с. Обертовий момент: 620Нм./2000-2500об. Нм. об/хв Кількість клапанів: DOHC - 24 шт. Кількість циліндрів: рядний - 6 шт. Тип палива: Дизель ЦЧ48 Токсичність: Euro - VI Система подачі палива: Дизельний з безпосереднім уприскуванням палива Common Rail, турбонаддувом і інтеркулером Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: обмежена*- 227 км/год Прискорення: 7.0с. 0-100 км/год, сек. Диски і шиниДиски: R20 - легкосплавні Шини: MICHELIN - 275/50 R20 Запасне колесо: на замовлення Докатка R20 КузовТип: Кросовер - SAV Кількість місць/дверей: 6-7 / 5 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 80 л. Об’єм багажного відділення: 326л./750л./2120 л. ПідвіскаПередня: Незалежна багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості Задня: Незалежна багатоважільна, пневматична, з стабілізатором поперечної стійкості Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА; Пневматична саморегульована підвіска ТрансмісіяПривід: Повний - xDrive Коробка передач: Автоматична КПП: ZF (Німеччина) Число передач: 8-ми ступенева / 8-Steptronic Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: SRS - 12 шт. Активна безпекаDSC с-ма динамічної стабілізації HAC c-ма допомоги при підйомі HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску ADB-X - с-ма диференціального гальмування Парктроніки задні Бокові камери Парктроніки передні AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем. Підігрів двигуна і паливної сис-ми Додаткові системи:: Пакет Dynamic Handling доступний з доробленими гальмами M Sport Блокування міжосьового диференціалу: з посиленим заднім диференціалом M Sport Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості Active Stiiring-активне управління керма EST-сис-ма управління силою тяги двигуна Передня камера Камера заднього виду Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Brake Assist - с-ма екстренного гальмування Adaptive Drive-електронне управління підвіскою Електропідсилювач керма TPMS-датчик контролю тиску в колесах Коректор рівня фар Датчики "сліпої" зони Сис-ма утримування полоси руху 4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу Круїз контроль ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаСигналізація / імобілайзер двигуна Дотягування вікон та люка Центральні замки Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Інтер'єрСенсор дощу Електропривід дверей багажного відсіку СD-магнітола: CD player - MP3/WMA/USB4/AUX Монітор: цифрова приладова панель Live Cockpit, і центральний дисплей з діагоналями екранів 12,3" дюйма Сенсор світла Підкермові пелюстки перемикання передач Кількість динаміків: 13 Сабвуфер Інтерфейс для медіаресурсів Радіо: BMW- FM1/FM2/AM Салон: ШКІРА NAPA з перфорацією Монітор для задніх пасажирів: на замовлення 2-два зйомні планшетні диплеї 10,2" дюйма DVD-changer: DVD LD player MP4/WMA Панорамний дах Додаткові опції:: контроллер iDrive Проектор щитка приладів на склі Російське меню Підігрів задніх сидінь Вентиляція задніх сидінь Сидіння з функцією масажу Аудіосистема: Harman Kardon Surround Sound System NAVI Регулювання керма по висоті і вильоту Память керма Підігрів керма Електропривід сидіння водія Мультифункційне кермо Панель приладів з освітленням OPTITRON Вентиляція передніх сидінь Оздоблення салону деревом Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Електропривід сидіння пасажира Память сидінь Підігрів дзеркал Кнопка Start/Stop Blue Tooth Електропривід дзеркал Електричні склопідіймачі Люк з електроприводом Клімат-контроль: 4-ьох зонний з протипилевим вугільним фільтром; включає систему іонізації і ароматизації повітря в салоні Бортовий компютер Підігрів передніх сидінь Екстер'єрРейлінги на даху Задній спойлер Додаткові опції:: BI-X Легкосплавні диски Обігрів заднього скла з таймером Протитуманні фари Омивачі фар Ксенонові фари Офіційний автомобіль, Можливе відшкодування ПДВ, Надаємо кредит, обмін, тест драйв. -------------------------------------------------------- Здавалося б, пройшла вічність. Спочатку ми задовольнялися виключно чутками і домислами про те, що BMW збираються випускати щось дуже велике. Потім ми почали отримувати перші роботи художників, в яких вони вихлюпують своє бачення майбутнього кросовера. Потім стали з'являтися тизери від самого концерну, тестові прототипи на дорогах загального користування та на спортивних треках, а сьогодні найбільший кросовер від BMW був представлений офіційно. Він тут. BMW X7! Відразу цікава деталь: X7 позиціонується баварцями, як позашляховик в сегменті SAV (Sport Activity Vehicle) - спортивний автомобіль. Це дивно, адже автомобіль таких розмірів навряд чи може показувати хоч якісь досягнення на спортивному поприщі. Довжина автомобіля складає майже 5.2 метра, ширина 2 метри, висота 1.8 метра, а колісна база 3.1 метра. Вага автомобіля залежить від комплектації - від 2.300 кг. до 2.600 кг. ►BMW X7 ТЕПЕРЬ X5 не катит / BMW X7 G07 2019 г. Дизайн зовні. Чим же нас порадували в екстер'єрі автомобіля? Спірними деталями. Решітка радіатора, яку ми вже встигли розгледіти в офіційному тізері кілька днів тому, виглядає величезною. Вона не зовсім вписується в загальний дизайн передньої частини і погано поєднується з вузькими фарами - в результаті ми отримуємо якусь косоокості погляду кросовера. Другий спірною деталлю в дизайні BMW X7 є плавний перехід і розширення збоку, яке бере початок від середини кузова і плавно переходить в бічну частину заднього ліхтаря. Однак дане рішення виглядає досить-таки непогано в порівнянні з подібним рішенням у нового BMW X5 G05, який виглядає збоку і ззаду зовсім безглуздо. У задній частині X7 все дуже непогано. Поздовжня смуга від одного ліхтаря до іншого нагадує задню частину BMW 7-серії останнього покоління. Самі ліхтарі мають вузьку і довгу форму, яка зовсім їх не псує і цілком адекватно вписується в загальний дизайн. Дійсно - це чудово. Нічого химерного, жодна деталь не вибивається із загальної картини.
►НА ДОРОГАХ НОВЫЙ БОСС - BMW X7 Що ми очікували (і навіть поспішили до нього), то і отримали. Усередині Х7 виглядає розкішно, але ми все це вже бачили в новому BMW X5 G05. Нам вже знайома приладова панель Live Cockpit, великий мультимедійний екран, середня консоль з клімат-контролем і управлінням електронними системами автомобіля. Також ми бачимо знайомі рішення в середній частині під підлокітником, де розташований контролер iDrive. А ось третій ряд сидінь є новизною для кросоверів від BMW. Ми вже розглянули, що кросовер вміщує шість пасажирів, а не сім, як передбачалося раніше. Третій ряд сидінь є цілком самодостатнім. Якщо в минулому у різних автовиробників ми бачили третій радий додаткових сидінь, який був призначений виключно для дітей, то в BMW X7 на ньому можуть розміститися і дорослі. У останнього ряду навіть є своя власна система клімат-контролю - не зовсім практично, але вельми дорого. Список доступних опцій вражає; чотирьохзонний клімат-контроль, аудіосистема з 10 динаміками, бездротова зарядка, точка Wi-Fi, автоматичні доводчики дверей, панорамний дах, підстаканники з підігрівом і охолодженням, а також мультимедійний набір з 10,2-дюймовими сенсорними дисплеями і DVD-плеєром ззаду. Подібні доповнення ставлять кросовер на новий рівень. ►BMW X7: СУПЕРЭКСКЛЮЗИВ. Обзор кроссовера X7 Технічна частина. Для BMW X7 будуть доступні кілька варіантів двигунів. Американський ринок отримає тільки два з них. Першою модифікацією є xDrive40i, в якій буде встановлено знаменитий B58 - це 3-літровий, турбований, рядний, шестициліндровий двигун, потужність якого складе 335 к.с. і 450Нм крутного моменту. З такими характеристиками BMW X7 зможе розігнатися з місця до 100 км / год за 5,8 секунди. Другим варіантом стане xDrive50i. Він отримає 4,4-літровий двигун V8, потужність якого складе 456 к.с. і майже 650Нм крутного моменту. Розгін цього Х7 з місця до 100 км / год складе 5,2 секунди. На європейському ринку до вищеперелічених бензиновим додадуться два дизельних варіанти. Перший - це xDrive30d з 3-літровим, рядним, шестициліндровим дизельним двигуном, потужність якого складе 256 к.с. Другим варіантом стане M50d, в який буде встановлено такий же двигун, як і для xDrive30d, але його потужність буде збільшена до 400к і 760Нм крутного моменту. Все X7 оснащені восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.
►Обзор BMW X7 G07! NEW BMW X7 G07///M50D! Всі моделі X7 комплектуються пневматичною підвіскою з автоматичним регулюванням по висоті в залежності від дорожніх умов. Також дана регулювання може здійснюватися в ручному режимі за допомогою окремої кнопки. Пакет Dynamic Handling доступний з доробленими гальмами M Sport, вбудованим активним рульовим керуванням і посиленим заднім диференціалом M Sport. Стандартні колеса Х7 мають діаметр 21 дюйм. За бажанням можна встановити 22-дюймові колеса з шинами, розмір яких складе 275/40 спереду і 315/35 ззаду. ►Новый 2019 BMW X7 G07 уже в России - ОБЗОР Швидше за все, попереднє замовлення автомобіля почнеться вже в цьому місяці. Перші клієнти отримають різні бонуси і знижки при замовленні. Ціни на BMW X7 починаються від 75 000 доларів і варіюються до 94 000 доларів в залежності від комплектації.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |