Автомобілі з пробігом:
Infiniti Q50 3.5 AWD Hybrid$22400 по курсу 28грн за $€18560 по курсу 33.8 грн за €Курс актуальний на 03.03.2021Ціна: 627000 UAH 627000
грн.
22400
$
18560
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 76
в наявності
![]()
Infiniti Q50 3.5 AWD Hybrid,
рік: 2015, ціна: 22400$
закрити вікно X
ВагаПовна вага: 2340 кг. Вага спорядженого автомобіля: 1861 кг. ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4800/1820/1455 мм. Колісна база: 2850 мм. Кліренс: 126 мм. Діаметр розвороту: 12.2 м ДвигунРобочий об’єм: 3498 см.куб. Потужність: бензиновий двигун- 306к.с./5000об. + електродвигун - 68к.с./2000об. к.с. Обертовий момент: 350/5000+270/1770 Нм. об/хв Кількість циліндрів: 6 шт. Кількість клапанів: 24 шт. Тип палива: бензин+електродвигун Токсичність: EURO V Витрата паливаМіський цикл: 8.2 Заміський цикл: 5.1 Змішаний цикл: 6.2 Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 250 км/год Прискорення: 5.5 0-100 км/год, сек. КузовТип: седан Кількість місць/дверей: 5/4 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 70 л. Об’єм багажного відділення: 400 л. ГальмаПередні: дискові, вентильовані Задні: дискові, вентильовані ПідвіскаПередня: незалежна Задня: незалежна ТрансмісіяПривід: повний Коробка передач: автоматична Число передач: 7 Диски і шиниШини: 245/40 Диски: R19 Пасивна безпекаДодаткові системи:: датчики стеження за "сліпими зонами" і активна система запобігання ДТП Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: SRS - 9 шт. Активна безпекаПарктроніки задні HAC c-ма допомоги при підйомі Парктроніки передні Передня камера Камера заднього виду HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску Електропідсилювач керма Коректор рівня фар DAC-cис-ма допомоги при спуску AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах EST-сис-ма управління силою тяги двигуна DME-цифрова сис-ма управління двигуном TPMS-датчик контролю тиску в колесах Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості ADB-X - с-ма диференціального гальмування Brake Assist - с-ма екстренного гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма Круїз контроль RSCA-off-деактивація бокових подушок Гідропідсилювач керма AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем. DSC с-ма динамічної стабілізації ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаСигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі Інтер'єрBlue Tooth NAVI Кнопка Start/Stop Підігрів дзеркал Електропривід дзеркал Радіо: в наявності СD-магнітола: в наявності DVD-changer: в наявності Сенсор дощу Сенсор світла Кількість динаміків: 14 Електричні склопідіймачі Бортовий компютер Панель приладів з освітленням OPTITRON Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Оздоблення салону деревом Підігрів передніх сидінь Мультифункційне кермо Регулювання керма по висоті і вильоту Клімат-контроль: в наявності Люк з електроприводом Память сидінь Електропривід сидіння водія Салон: шкіра Екстер'єрГалогенові фари Бризговики Легкосплавні диски Обігрів заднього скла з таймером Протитуманні фари Надаємо кредит, обмін, тест драйв. --------------------------------------------------- Infiniti Q50 Hybrid (Інфініті Q50 Гібрид) - седан класу «E» з гібридною силовою установкою. Світова прем'єра моделі відбулася на автосалоні в Детройті в січні 2013 року. Два місяці по тому в Женеві дебютувала європейська версія седана. Infiniti Q50 hybrid / Тест на "драйве" (1 часть) Не шукайте зовнішніх відмінностей гібридної Q50 від звичайної версії седана. Вони якщо і є, то дуже непомітні, щоб звертати на себе увагу. Куди важливіше і цікавіше те, що приховано під кузовом цього автомобіля. А приховано там, наприклад, пряме адаптивне рульове керування (Direct Adaptive Steering). Суть його в тому, що передні колеса при їзді не пов'язані з кермом механічно. За все відповідає електроніка: три самостійних електронних блоку управління обробляють інформацію з численних датчиків, після чого відправляють потрібні команди двох електромоторів. Останні розташовані на рульовому валу, на якому також змонтовані два вала-шестерні. Один з них механічно пов'язаний з рульовим валом за допомогою електромагнітної муфти. Вона, в разі збою в системі або інший позаштатної ситуації, відновить фізичну зв'язок керма з колесами. Infiniti Q50 hybrid / Тест на "драйве" (2 часть) До речі, налаштуванням рульового управління Q50 Гібрид займався чотириразовий чемпіон світу Формули-1 Себастьян Феттель. Але якщо ця інформація не має якогось практичного застосування, то дані про обсяг багажника будуть дуже навіть корисні. У гібрида під поклажу виділено всього 400 літрів, тоді як звичайна версія седана має 510 літрами.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |