Автомобілі з пробігом:
Mercedes-Benz EQC 400 4Matic 80kWh$79900 по курсу 28грн за $€66190 по курсу 33.8 грн за €Курс актуальний на 03.03.2021Ціна: 2237000 UAH 2237000
грн.
79900
$
66190
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 143
в наявності
![]()
Mercedes-Benz EQC 400 4Matic 80kWh,
рік: 2020, ціна: 79900$
закрити вікно X
ВагаПовна вага: 2900 кг. Вага спорядженого автомобіля: 2435 кг. Витрата паливаМіський цикл: 0 Заміський цикл: 0 Змішаний цикл: 0 кВт / 100 км.: 22,5 kWt ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4761/1884-2096/1625-1710 мм. Діаметр розвороту: 12.0 м Колісна база: 2873 мм. Кліренс: 175-215 мм. ГальмаПередні: дискові, вентильовані Задні: дискові, вентильовані ДвигунРобочий об’єм: режим SPORT+ збільшує віддачу до 412к.с. / 777 Нм. см.куб. Потужність: 300kWt./408к.с./3000об. к.с. Обертовий момент: 765Нм./1100-6500об. Нм. об/хв Кількість клапанів: Акумулятор Beijing Benz Automotive 80кВт/год.| Mодульна конструкція: складається з 2-двох модулів з 48 осей та чотирма з 72 камерами. шт. Кількість циліндрів: 2-два (ASM) асинхронних електромотора (кожен приводить в рух свою вісь) 187к.с. + 221к.с. шт. Тип палива: електричний струм - 218Ah / 360V (Lithium Ion battery) Токсичність: ZERO - 0 Система подачі палива: базова Зарядка (OBC) - 7,4 кВт.- за 10,5 год. Опціонний Wallbox - 3-ох фазний 20-кВт.- за 4,2 год. Суперчарджер (CCS Combo) 110кВт.- за 40хв. до 83% батареї. Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 220 км/год Прискорення: 5.1 0-100 км/год, сек. КузовТип: кросовер Кількість місць/дверей: 5/5 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: Літій-іонна Батарея 80кВт/г. Вага = 650кг. | Beijing Benz Automotive 80kWh./ 218Ah. 360V Lithium Ion Battery. л. Об’єм багажного відділення: 500л./1475 л. ПідвіскаПередня: Незалежна, двохважільна, з стабілізатором поперечної стійкості Задня: Незалежна, багатоважільна, з стабілізатором поперечної стійкості ТрансмісіяПривід: повний Коробка передач: автоматична Число передач: Безступенева: "D Auto"| E-CVT Диски і шиниДиски: R 21 Шини: 255/40 ДодатковоДодаткові опції: запас ходу по циклу EPA = 450 км, по циклу WLTP - 320 км. | Блок вибору режимів їзди DYNAMIC SELECT: Comfort, Eco і Sport, Individual + Max Range, що забезпечує ефективне використання споживання електричного палива. Активна безпекаADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски X-AHC-с-ма протидії кренам авто в поворотах 4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем. ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості DSC с-ма динамічної стабілізації Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції Бокові камери Night View Assist PLUS-сис-ма нічного бачення Передня камера AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми Сис-ма утримування полоси руху Датчики "сліпої" зони ADB-X - с-ма диференціального гальмування Парктроніки передні DAC-cис-ма допомоги при спуску Круїз контроль Коректор рівня фар HAC c-ма допомоги при підйомі Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості TPMS-датчик контролю тиску в колесах Brake Assist - с-ма екстренного гальмування DME-цифрова сис-ма управління двигуном Парктроніки задні VGRS-адаптивний підсилювач керма Електропідсилювач керма Камера заднього виду HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску ABS - антиблокувальна система Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: SRS - 10 Протиугонна системаКлючі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Сигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Інтер'єрПанель приладів з освітленням OPTITRON Сенсор дощу Кнопка Start/Stop Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Монітор: кольоровий багатофугкціональний Інтерфейс для медіаресурсів Підкермові пелюстки перемикання передач Сенсор світла Люк з електроприводом Електропривід дверей багажного відсіку СD-магнітола: в наявності Радіо: в наявності Клімат-контроль: в наявності Регулювання керма по висоті і вильоту Мультифункційне кермо Підігрів передніх сидінь Бортовий компютер Електричні склопідіймачі Blue Tooth NAVI Підігрів дзеркал Електропривід дзеркал Салон: шкіра Екстер'єрГалогенові фари Обігрів заднього скла з таймером Легкосплавні диски Протитуманні фари Офіційний автомобіль, Надаємо кредит, обмін, тест драйв. -------------------------------------------------- «Мерседес» на батарейках: реальні витрати кросовера EQC. Перший електричний Mercedes-Benz на подив підходить для подорожей, до того ж вельми жвавий, а також досить економічний. Перший кросовер німецького автогіганта з «нульовими викидами» здивував плавністю і комфортом в далеких поїздках, проявивши себе навіть краще, ніж Tesla Model S, Porsche Panamera, Audi Q7 e-tron і Lexus LS.. А ще при всьому цьому досить жвавий EQC відверто порадував ефективністю з його 16,5 кВт/г / 100 км (6,02 км / кВтг), завдяки якій за весь 360-кілометровий тест-драйв по маршруту Рим - Форлі ми витратили на зарядку батареї всього 12,91 євро (середня ціна електроенергії в Італії - 0,216 євро / кВт · год). Таким чином, повністю «заправлений» Mercedes-Benz EQC з батареєю на 80 кВт/г здатний подолати до 480 км шляху. ►2020 Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC Edition 1886 Silver Найефективніший від інших електрокросоверів. З вражаючим показником витрати енергії в 16,6 кВт/г. / 100 км тестовий Mercedes-Benz EQC 400 4Matic виявився одним з найбільш ефективних електричних кросоверів серед протестованих нами раніше. Бережливіше його був тільки компактний Hyundai Kona Electric (12,0 кВтг / 100 км - 8,3 км / кВтг), а решта - прожерливіші. У їх числі Jaguar I-Pace EV400 (18,8 кВт,г / 100 км - 5,3 км / кВтг) і Audi e-tron 55 quattro (19,0 кВт / 100 км - 5,2 км / кВт,г). Новий Штутгартський електричний кросовер з віддачею 408 сил і повним приводом під час тест-драйву витрачав електроенергії лише трохи більше, ніж Tesla Model S 100D (16,4 кВт,г / 100 км - 6,1 км / кВт,г). ►Обзор Mercedes EQC 400 4Matic - Хочу такой E Class SUV Комфортний, як ніхто інший. Відчуття ізольованості від дороги і все, що з нею пов'язано, яке дарує новий Mercedes-Benz EQC, унікально і складається з декількох складових. Це і шумоізоляція, і плавність ходу, і іонізація повітря в салоні, що доповнюють вроджену безмовно силового агрегату електромобіля. У підсумку ви отримуєте тихий, ультракомфортний салон, в якому навіть після багатьох десятків і сотень кілометрів шляху водій і пасажири не відчувають втоми. EQC немов мобільний оздоровчий центр, до якого, як і до всього хорошого, звикаєш дуже швидко. На додачу до цього йде потужний силовий агрегат, здатний миттєво вистрілювати машину з місця, місткий багажник і досить великий салон, в якому поміститься до п'яти чоловік. У цій масі достоїнств складно знайти якісь реальні конструктивні прорахунки і недоліки. ►Первый электрокар Mercedes Benz. Характеристики и цена электромобиля мерседес бенц EQC 400 4matic Особливе виконання. Взятий нами на тест електрокросовер був в спецверсії Edition 1886 році, що має на увазі R20-дюймові легкосплавні колеса, світлодіодну головну оптику Multibeam LED і салону Electric Art. До цього також додалися: пакет Energizing і забарвлення кузова в колір металік. А ще бічні підніжки і мультимедійна система MBUX, що включає навігацію з доповненою реальністю, що підвищило цінник автомобіля до 95 500 євро. Для підзарядки кросовера в дорозі ми використовували всі можливі варіанти підключення до електромережі, доступні в Італії, від класичної гаражної розетки Schuko (2,2 кВт) до надшвидкої зарядної станції Ionity з постійним струмом (350 кВт). Час заповнення батареї до 80% таким чином становило від 40 хвилин до приблизно 30 годин. ►2020 MERCEDES EQC 400 Edition 1886 – Electric SUV 320 км проїде в будь-якому випадку! Але повернемося до питання економічності Mercedes-Benz EQC 400 4Matic і запасу ходу кросовера з батареєю на 80 кВтг на різних умовах руху. У змішаному міському циклі автомобіль витрачав в середньому 19 кВтг / 100 км (5,2 км / кВтг), теоретично дозволяючи проїжджати до 421 км без підзарядки. В ході поїздки по центру Риму ми зафіксували середнє значення споживання електроенергії 25 кВт • год / 100 км (4 км / кВтг) і відповідний йому запас ходу 320 км, що зовсім непогано. І навіть на трасі EQC не відображено ненажерливим, витрачаючи 30 кВтг / 100 км (3,3 км / кВтг) і долаючи з таким витратою до 266 км шляху. Відчуваючи кросовер в максимально економічному режимі їзди з постійною невисокою швидкістю, ми домоглися найнижчого споживання електроенергії 13,6 кВтг / 100 км (7,3 км / кВтг), з якої заряду батареї повинно вистачити на рекордні 588 км шляху. У самому ж екстремальному темпі при затяжному підйомі в гору EQC витрачав 91,8 кВтг / 100 км (1,08 км / кВтг) і з таким апетитом автомобіль здатний виїхати максимум на 87 км при повністю зарядженому акумуляторі. За час усіх редакційних тестів протяжністю понад 1200 км середня витрата Mercedes-Benz EQC 400 4Matic склав 19,9 кВт / 100 км (5,02 км / кВтг), що відповідає дальності поїздки в 402 км.
►Mercedes EQC - круче, чем e-tron? .. Автомобіль: Mercedes-Benz EQC 400 4Matic Edition +1886 • Базова ціна: 87 400 Євро. • Дата тесту: вересень 2019 р. • Погода: ясно і дощ, + 34 °. • Ціна палива: 0,216 євро / кВт • год (електрика) • Пробіг за час тесту: тисяча двісті п'ятьдесят сім км. • Пробіг перед початком тесту: 861 км • Середня швидкість на ділянці Рим-Форлі: 78 км / год • Шини: Pirelli Scorpion Verde - 235/50 R20 100W MO перед. 255/45 R20 101W MO зад. (Маркування UE: B, A, 70 dB - C, A, 72 dB). РОЗХІД: • «Реальний» середній: 16,60 кВтг / 100 км (6,02 км / кВтг) • По бортовому комп'ютеру: 16,6 кВтг / 100 км • По чекам з АЗС і одометру: - кВтг / 100 км. ВИТРАТИ: • «Реальні» витрати: 12,91 євро • Щомісяця (800 км в місяць): 28,68 євро • Пробіг на 20 євро (560 грн): 558 км • Дальність з повним баком: 482 км.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |