Автомобілі з пробігом:
Toyota Land Cruiser Prado 2.8D-4D$35900 по курсу 28.35грн за $€29590 по курсу 34.4 грн за €Курс актуальний на 24.01.2021Ціна: 1018000 UAH 1018000
грн.
35900
$
29590
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 94
в наявності
![]()
Toyota Land Cruiser Prado 2.8D-4D,
рік: 2016, ціна: 35900$
закрити вікно X
ДвигунРобочий об’єм: 2755 см.куб. Потужність: 177 к.с. Обертовий момент: 450/1600-2400 Нм. об/хв Кількість циліндрів: 4 шт. Тип: R 4 Кількість клапанів: 16 шт. Тип палива: дизель Клапанний механізм: DOCH Токсичність: Euro - VI ТрансмісіяПривід: повний Коробка передач: автоматична Число передач: 6 ПідвіскаПередня: незалежна Задня: незалежна ГальмаЗадні: дискові, вентильовані Передні: дискові, вентильовані КузовТип: позашляховик Кількість місць/дверей: 5-7/5 од. Диски і шиниДиски: R17 Шини: 265/65 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4780 / 1885 /1845-1890 мм. Ширина: 1885 мм. Висота: 1890 мм. Кліренс: 195-215 мм. Колісна база: 2790 мм. Діаметр розвороту: 11.6 м Об'ємиОб’єм паливного баку: 87 л. Об’єм багажного відділення: 621л./1151/ 1934 л. ВагаПовна вага: 2950 кг. Вага спорядженого автомобіля: 2270 кг. Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 175 км/год Прискорення: 12.7 0-100 км/год, сек. Витрата паливаМіський цикл: 9.2 Заміський цикл: 6.3 Змішаний цикл: 7.4 Активна безпекаTEMS-електронна сис-ма управління підвіскою ADB-X - с-ма диференціального гальмування Круїз контроль Підігрів двигуна і паливної сис-ми 4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску Передня підвіска: незал. на здвоєних А-важілях, пружина+стабілізатор. PWR HEAT-вязкістний нагрівач для збільшення потужності штатної пічки RSCA-off-деактивація бокових подушок L-понижена передача Блокування міжосьового диференціалу: 4H - L4 - 4WD Lock Задня підвіска: залежна, 4-ьох важільна, попер. тягою, гідро-пневматична+стабілізатор TPMS-датчик контролю тиску в колесах Пневматична підвіска: 3 режими HAC c-ма допомоги при підйомі Коректор рівня фар ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості Гідропідсилювач керма DAC-cис-ма допомоги при спуску Камера заднього виду Парктроніки передні Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма Brake Assist - с-ма екстренного гальмування ABS - антиблокувальна система Парктроніки задні EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: SRS - 9 Протиугонна системаСигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Інтер'єрЕлектропривід дзеркал Бортовий компютер Кнопка Start/Stop Підігрів дзеркал СD-магнітола: в наявності Інтерфейс для медіаресурсів Радіо: в наявності Кількість динаміків: 8 Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Салон: шкіра електричні склопідіймачі задні Електричні склопідіймачі Клімат-контроль: в наявності Підігрів передніх сидінь Регулювання керма по висоті і вильоту Мультифункційне кермо Blue Tooth Електропривід сидіння водія Екстер'єрОбігрів заднього скла з таймером Протитуманні фари Галогенові фари Легкосплавні диски Можливе відшкодування ПДВ, Надаємо кредит, обмін, тест драйв. -------------------------------------------------------------- Обновлённая модель Toyota Land Cruiser Prado 2.8D-4D На обновлённой машине, начиная с уровня «Элеганс», появляются рейлинги и тонировка задних стёкол, а в комплектациях «Престиж» и «Люкс» — новая система помощи при выезде с парковки задним ходом. В нашей стране начат приём заказов на обновившийся внедорожник Land Cruiser Prado (собирается он теперь только в Японии). Обновление носит технический характер: в машине было улучшено оснащение, а главное — трёхлитровый турбодизель серии KD (174 л.с., 410 Н•м) уступил место новейшему агрегату 2.8 1GD-FTV (178 л.с., 450 Н•м). Вместе с ним на модели впервые появился шестиступенчатый «автомат» 6-AT. ►Kurztest Toyota Land Cruiser GDJ150 | Buschtaxi.net «Дизель отличается низким выбросом вредных веществ и соответствует стандарту «Евро-6». Расход горючего заявлен в пределах 7,2 литра на каждую сотню пробега», - сообщают представители японской компании. Кроме этого, новинка получила расширенный и улучшенный функционал. Серьезным изменениям были подвергнуты мультимедийная система и система управления. Полностью новый (начиная с блока цилиндров) агрегат оснащён турбокомпрессором с изменяемой геометрией и системой впрыска топлива типа common rail с давлением 2200 бар, способной впрыскивать горючее до пяти раз за такт. С ним внедорожник расходует в среднем 7,4 л/100 км. ►Toyota Prado 2.8 D-4D - новый двигатель и коробка Toyota LandCruiser Prado При скромном обновлении появился новый вариант отделки салона: тёмно-коричневая кожа и вставки под алюминий. Что касается внешности, которая корректировалась около 2 лет назад, то она осталась той же – обновленная «лицевая» часть и измененные задние фонари. Салон обновленного LC Prado будет встречать сидениями второго и третьего ряда, улучшенной центральной консолью, новыми дорогостоящими материалами отделки. ►Toyota Land Cruiser Prado Off-Road, Test Drive «Механика» у Prado — только в базовой комплектации, все остальные — «автоматические», причём новая шестидиапазонная «гидромеханика» заменила четырёх- и пятиступенчатую на всех моторах, положенных Prado (это не только дизель 2.8, но и бензиновые агрегаты 2.7 и 4.0). В случае со старшим мотором такая перемена привела к сокращению времени разгона с нуля до сотни с 9,2 с до 8,8, а расхода топлива — с 10,8 л/100 км до 10,6. Поскольку дизель 2.8 — главная обновка, мы сравнили цены именно с дизельными соперниками.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |