• Tesla Model S 90D AWD
    ціна: 51900 USD 
  • Audi Q5 2.0 TFSI quattro
    ціна: 38500 USD 
  • FIAT Punto Evo 1.4i MT
    ціна: 6500 USD 
  • Mercedes-Benz GLA 250i 4matic
    ціна: 22900 USD 
  • Subaru Outback 2.0 TD
    ціна: 13400 USD 
  • Jeep Renegade 2.4 4WD
    ціна: 14900 USD 
  • Volkswagen Jetta 2.0 TSI GLI
    ціна: 10900 USD 
  • Nissan Navara 3.0dCi 4WD
    ціна: 17800 USD 
  • Audi A8 55TFSI quattro L
    ціна: 77000 EUR 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 59900 USD 

Автовикуп: (096) 850 2000

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Lexus ES > ES 350i
Показати всі моделі і бренди

Lexus ES 350i

$32900 по курсу 28.3грн за $€27070 по курсу 34.4 грн за Курс актуальний на 26.01.2021Ціна: 931000 UAH

931000 грн. 32900 $ 27070
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 92
в наявності
  • м. Львів - №3. вул. Щирецька, 36. (Нові, вживані)
  • (067) 100 90 20 - Назар;
  • (097) 030-30-00 -Любомир;
ID : 18833 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2017 Тип кузова : Седан Модифікація : 350i Об'єм двигуна : 3.5 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 305 к.с. Тип приводу : Передній Пробіг : 22000 км Колір : червоний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Двигун

Робочий об’єм: 3456 см.куб.

Потужність: 305 к.с.

Обертовий момент: 362/4700 Нм. об/хв

Кількість циліндрів: 6 шт.

Кількість клапанів: 24 шт.

Тип палива: бензин

Токсичність: Euro - VI

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 210 км/год

Прискорення: 6.6 0-100 км/год, сек.

Витрата палива

Міський цикл: 10.7 л.

Заміський цикл: 7.1 л.

Змішаний цикл: 8.8 л.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4975/1865/1445 мм.

Колісна база: 2870 мм.

Діаметр розвороту: 11.8 м

Кліренс: 154 мм.

Кузов

Тип: седан

Кількість місць/дверей: 5/4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 62 л.

Об’єм багажного відділення: 473 л.

Вага

Повна вага: 2150 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1670 кг.

Трансмісія

Привід: передній

Коробка передач: автоматична

Число передач: 8

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Диски і шини

Диски: R19

Шини: 235/40

Підвіска

Передня: незалежна

Задня: незалежна

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10 шт.

Активна безпека

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

Електропідсилювач керма

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

HAC c-ма допомоги при підйомі

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

Коректор рівня фар

Блокування міжосьового диференціалу: багатоступенева блокувальна муфта, з розприділення зусиль на колеса

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

Парктроніки задні

Парктроніки передні

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

DSC с-ма динамічної стабілізації

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Круїз контроль

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Камера заднього виду

Датчики "сліпої" зони

Сис-ма утримування полоси руху

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Центральні замки

Дотягування вікон та люка

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Blue Tooth

Кнопка Start/Stop

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Сенсор світла

Сенсор дощу

DVD-changer: в наявності

Люк з електроприводом

СD-магнітола: в наявності

Радіо: в наявності

Електричні склопідіймачі

Бортовий компютер

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Оздоблення салону деревом

Вентиляція передніх сидінь

Підігрів передніх сидінь

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Клімат-контроль: в наявності

Память сидінь

Електропривід сидіння водія

Регулювання керма по висоті і вильоту

Салон: шкіра

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Ксенонові фари


Надаємо кредит, обмін, тест драйв.
---------------------------------------------------
  Нова генерація седана Лексус ЄС з повністю незалежною архітектурою передньої (стійки McPherson) і задньої (багатоважільною) підвіскою, гальма всіх коліс дискові, підсилювач керма електричний і встановлений на рейки. Всі версії седана Лексус ЄС з приводом на передні колеса.
►Новый Lexus ES 2019. Тест-драйв и обзор
  В кінці квітня 2018 року в рамках офіційного Пекінського автосалону компанія Lexus представила нове сьоме покоління седана ES в новому кузові XV70. Авто надійде в продаж на світовому і російському ринках орієнтовно на початку осені 2018 року зі початковою ціною в Росії від 2,3 млн. Рублів. Пізніше всіх новий Лексус ЄС отримають європейці (не раніше грудня 2018 роки), але місцевим автолюбителям відразу запропонують гібридну версію седана - Lexus ES 300h з 218-сильною силовою установкою, з витрататою всього 4,6 літрами палива. Для інших ринків, в тому числі і російського, під капотом новинки пропишуться атмосферні бензинові мотори з шістьма і чотирма циліндрами. Так що ніяких турбо моторів для нового Лексус ЄС поки не передбачено.
►Новейший Lexus ES. Полный обзор
  Традиційно для сучасної виробничої лінійки японського бренду Лексус новий седан доступний до замовлення як в звичайному виконанні Lexus ES, так і в більш агресивному Lexus ES F Sport. Передня частина кузова авто прикрашена стильними, складно вигаданими, світлодіодними фарами головного світла, фірмової фальшрадіаторною решіткою у вигляді пісочного годинника і масивним бампером. Збоку кузов великої 4-дверний моделі демонструє всі атрибути спортивного седана: довгий капот, компактні передній і задній звіси кузова, потужно дуті бічні поверхні, витончена куполоподібний дах, м'яко стікає на акуратну корму. Задня частина кузова машини з мініатюрною, як для великого автомобіля, кришкою багажника, увінчаною спойлером, компактними і стильними плафонами габаритних ліхтарів зі світлодіодним начинкою, солідним бампером, доповненим трапеціями насадок системи впуску відпрацьованих газів.
►Новый Lexus ES: первый видеообзор
  Салон моделі може похвалитися високоякісними матеріалами обробки, високим рівнем комфорту, хорошою шумоізоляцією і сучасною мультимедійною системою, що отримала підтримку Apple CarPlay. Зліва від монітора прописалися аналогові годинники, ревізії піддалися кермо, щиток приладів, крісла та дверні карти, а асиметрична центральна консоль позбулася розсипи кнопок, що дозволить зробити сприйняття інтер'єру більш повітряним.
  У список опцій увійшли: адаптивна приладова панель із зручними кнопками управління, наявність сенсорного кольорового монітора - в базовій комплекції розмір становить 8 дюймів, в топової 12,3 дюйма, клімат контроль, перший ряд сидінь оснащений електричним підігрівом, вентиляцією і підголівниками, сучасна система безпеки Lexus +, інтер'єр оформлений натуральною шкірою, куполоподібний дах, мультифункціональний кермо, наявність нових інформаційних пристроїв, система допомоги при парковці, час підйому і спуску, кілька режимів підсвічування салону. За доплату пропонуються електропривод рульової колонки, аудіосистема преміум-класу Mark Levinson PurePlay, панорамний дах з люком.
►Lexus ES 2018: зачем японцы решили его перезапустить?
  У силовій лінійці для управління пропонуються три бензинових двигуна з наступними характеристиками: базовий варіант представлений мотором з 4 циліндрами об'ємом 2 літри, потужністю 150 конячок і шестиступінчастою роботизованою трансмісією; за варіант з 2,5-літровим двигуном доведеться трохи доплатити, потужність 203 кінських сил, крутний момент 249 оборотів і восьмиступінчастою автоматичною коробкою перемикання швидкостей; також доступний мотор об'ємом 3,5 літрів, потужністю 301 кінських сил з роботизованою восьмиступеневої моделі «Пряма зміна-8AT». Виробники розробили сучасний гібридний двигун з режимом роботи по методу Аткінсон, який в сумі дає потужність 218 конячок і включає в себе нікелеву акумуляторну батарею, електромеханічний варіатор.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.