Автомобілі з пробігом:
Lexus ES 350i$32900 по курсу 28.3грн за $€27070 по курсу 34.4 грн за €Курс актуальний на 26.01.2021Ціна: 931000 UAH 931000
грн.
32900
$
27070
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 92
в наявності
![]()
Lexus ES 350i,
рік: 2017, ціна: 32900$
закрити вікно X
ДвигунРобочий об’єм: 3456 см.куб. Потужність: 305 к.с. Обертовий момент: 362/4700 Нм. об/хв Кількість циліндрів: 6 шт. Кількість клапанів: 24 шт. Тип палива: бензин Токсичність: Euro - VI Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 210 км/год Прискорення: 6.6 0-100 км/год, сек. Витрата паливаМіський цикл: 10.7 л. Заміський цикл: 7.1 л. Змішаний цикл: 8.8 л. ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4975/1865/1445 мм. Колісна база: 2870 мм. Діаметр розвороту: 11.8 м Кліренс: 154 мм. КузовТип: седан Кількість місць/дверей: 5/4 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 62 л. Об’єм багажного відділення: 473 л. ВагаПовна вага: 2150 кг. Вага спорядженого автомобіля: 1670 кг. ТрансмісіяПривід: передній Коробка передач: автоматична Число передач: 8 ГальмаПередні: дискові, вентильовані Задні: дискові, вентильовані Диски і шиниДиски: R19 Шини: 235/40 ПідвіскаПередня: незалежна Задня: незалежна Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: SRS - 10 шт. Активна безпекаAVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем. ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості Електропідсилювач керма AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми HAC c-ма допомоги при підйомі HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску Коректор рівня фар Блокування міжосьового диференціалу: багатоступенева блокувальна муфта, з розприділення зусиль на колеса Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості DME-цифрова сис-ма управління двигуном VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах Парктроніки задні Парктроніки передні Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма DSC с-ма динамічної стабілізації ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості Brake Assist - с-ма екстренного гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля VGRS-адаптивний підсилювач керма Круїз контроль TPMS-датчик контролю тиску в колесах Камера заднього виду Датчики "сліпої" зони Сис-ма утримування полоси руху Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаЦентральні замки Дотягування вікон та люка Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі Сигналізація / імобілайзер двигуна Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Інтер'єрBlue Tooth Кнопка Start/Stop Підігрів дзеркал Електропривід дзеркал Сенсор світла Сенсор дощу DVD-changer: в наявності Люк з електроприводом СD-магнітола: в наявності Радіо: в наявності Електричні склопідіймачі Бортовий компютер Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Оздоблення салону деревом Вентиляція передніх сидінь Підігрів передніх сидінь Панель приладів з освітленням OPTITRON Мультифункційне кермо Клімат-контроль: в наявності Память сидінь Електропривід сидіння водія Регулювання керма по висоті і вильоту Салон: шкіра Екстер'єрЛегкосплавні диски Обігрів заднього скла з таймером Протитуманні фари Ксенонові фари Надаємо кредит, обмін, тест драйв. --------------------------------------------------- Нова генерація седана Лексус ЄС з повністю незалежною архітектурою передньої (стійки McPherson) і задньої (багатоважільною) підвіскою, гальма всіх коліс дискові, підсилювач керма електричний і встановлений на рейки. Всі версії седана Лексус ЄС з приводом на передні колеса.
►Новый Lexus ES 2019. Тест-драйв и обзор ►Новейший Lexus ES. Полный обзор Традиційно для сучасної виробничої лінійки японського бренду Лексус новий седан доступний до замовлення як в звичайному виконанні Lexus ES, так і в більш агресивному Lexus ES F Sport. Передня частина кузова авто прикрашена стильними, складно вигаданими, світлодіодними фарами головного світла, фірмової фальшрадіаторною решіткою у вигляді пісочного годинника і масивним бампером. Збоку кузов великої 4-дверний моделі демонструє всі атрибути спортивного седана: довгий капот, компактні передній і задній звіси кузова, потужно дуті бічні поверхні, витончена куполоподібний дах, м'яко стікає на акуратну корму. Задня частина кузова машини з мініатюрною, як для великого автомобіля, кришкою багажника, увінчаною спойлером, компактними і стильними плафонами габаритних ліхтарів зі світлодіодним начинкою, солідним бампером, доповненим трапеціями насадок системи впуску відпрацьованих газів.
►Новый Lexus ES: первый видеообзор Салон моделі може похвалитися високоякісними матеріалами обробки, високим рівнем комфорту, хорошою шумоізоляцією і сучасною мультимедійною системою, що отримала підтримку Apple CarPlay. Зліва від монітора прописалися аналогові годинники, ревізії піддалися кермо, щиток приладів, крісла та дверні карти, а асиметрична центральна консоль позбулася розсипи кнопок, що дозволить зробити сприйняття інтер'єру більш повітряним.У список опцій увійшли: адаптивна приладова панель із зручними кнопками управління, наявність сенсорного кольорового монітора - в базовій комплекції розмір становить 8 дюймів, в топової 12,3 дюйма, клімат контроль, перший ряд сидінь оснащений електричним підігрівом, вентиляцією і підголівниками, сучасна система безпеки Lexus +, інтер'єр оформлений натуральною шкірою, куполоподібний дах, мультифункціональний кермо, наявність нових інформаційних пристроїв, система допомоги при парковці, час підйому і спуску, кілька режимів підсвічування салону. За доплату пропонуються електропривод рульової колонки, аудіосистема преміум-класу Mark Levinson PurePlay, панорамний дах з люком. ►Lexus ES 2018: зачем японцы решили его перезапустить? У силовій лінійці для управління пропонуються три бензинових двигуна з наступними характеристиками: базовий варіант представлений мотором з 4 циліндрами об'ємом 2 літри, потужністю 150 конячок і шестиступінчастою роботизованою трансмісією; за варіант з 2,5-літровим двигуном доведеться трохи доплатити, потужність 203 кінських сил, крутний момент 249 оборотів і восьмиступінчастою автоматичною коробкою перемикання швидкостей; також доступний мотор об'ємом 3,5 літрів, потужністю 301 кінських сил з роботизованою восьмиступеневої моделі «Пряма зміна-8AT». Виробники розробили сучасний гібридний двигун з режимом роботи по методу Аткінсон, який в сумі дає потужність 218 конячок і включає в себе нікелеву акумуляторну батарею, електромеханічний варіатор.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |