• Mercedes-Benz GLA 250i 4matic
    ціна: 22900 USD 
  • Subaru Outback 2.0 TD
    ціна: 13400 USD 
  • Jeep Renegade 2.4 4WD
    ціна: 14900 USD 
  • Volkswagen Jetta 2.0 TSI GLI
    ціна: 10900 USD 
  • Nissan Navara 3.0dCi 4WD
    ціна: 17800 USD 
  • Audi A8 55TFSI quattro L
    ціна: 77000 EUR 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 59900 USD 
  • Lexus LX 570
    ціна: 51900 USD 
  • Audi A5 Coupe 2.0i MT quattro
    ціна: 14900 USD 
  • Mercedes-Benz C-class 250i Coupe
    ціна: 14500 USD 

Автовикуп: (096) 850 2000

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Porsche Taycan > Taycan 4S
Показати всі моделі і бренди

Porsche Taycan 4S

$143800 по курсу 28.3грн за $€118300 по курсу 34.4 грн за Курс актуальний на 26.01.2021Ціна: 4070000 UAH

4070000 грн. 143800 $ 118300
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 70
очікується
  • м. Львів - №3. вул. Щирецька, 36. (Нові, вживані)
  • (067) 100 90 20 - Назар;
  • (097) 030-30-00 -Любомир;
ID : 18830 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2020 Тип кузова : Седан Модифікація : 4S Двигун : Електричний Коробка передач : Автоматична Потужність : 435 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 2000 км Колір : синій
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2140 кг.

Повна вага: 2630 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 13.8 кВт/г.

Заміський цикл: 20.3 кВт/г.

Змішаний цикл: 17.1 кВт/г.

кВт / 100 км.: 16.5 kWt

Мото/год.: ККД 19,5 кВт/год л.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4963/1966/1379 мм.

Колісна база: 2900 мм.

Кліренс: 108-150 мм.

Діаметр розвороту: 11.6 м

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані гальмівні диски (360мм), використовуються в поєднанні з електронним приводом гальма стоянки і системою рекуперативного гальмування

Задні: Дискові, вентильовані гальмівні диски (358мм), використовуються в поєднанні з електронним приводом гальма стоянки і системою рекуперативного гальмування

Двигун

Потужність: 390 кВт (435к.с.)/пікова 530к.с. к.с.

Обертовий момент: 640Нм. - (пер. 300Нм +зад. 365Нм) /1000-14500об. Нм. об/хв

Тип палива: Електричний струм (допустимий струм в моторах з 610-835V (Вольт) / 1230 - 1500 Ампер)

Робочий об’єм: 93,4 кВт см.куб.

Токсичність: літій-іонна BEV LG (Battery Electric vehicle) VAG LG-Польша

Кількість циліндрів: Dual Motor - Синхронний з постійними магнітами (індукційного типу) трифазний електродвигун змінного струму - 2-два двигуна шт.

Кількість клапанів: Гарантія на батарею: 8 років, необмежена відстань, км. шт.

Система подачі палива: Заряд батареї від електромереж: 220V - 20-25год.; 380V-max.32A - 6-7год. (Зарядний блок 11кВт.); на IONITY Charge (723V / 250kWt) - 15-20хв. до 85%

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 250 км/год

Прискорення: 4.0 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: ZR20

Шини: передні - 245/45; задні - 285/40

Кузов

Тип: седан

Кількість місць/дверей: 4/4 од.

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 407+81 (передній) л.

Об’єм паливного баку: літій-іонна BEV - 79,2 kWh (корисний 71,0кВт/год). л.

Підвіска

Передня: незалежна, багатоважільна

Задня: незалежна, багатоважільна

Підвіска: пневматична

Трансмісія

Привід: повний

Коробка передач: автоматична

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10 шт.

Активна безпека

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Парктроніки передні

Передня камера

Парктроніки задні

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

Сис-ма утримування полоси руху

Бокові камери

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

Active Stiiring-активне управління керма

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

Датчики "сліпої" зони

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

Електропідсилювач керма

Круїз контроль

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Коректор рівня фар

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

DSC с-ма динамічної стабілізації

HAC c-ма допомоги при підйомі

Камера заднього виду

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

NAVI

Монітор: кольоровий багатофункціональний

Blue Tooth

Кнопка Start/Stop

Підігрів дзеркал

Радіо: в наявності

СD-магнітола: в наявності

Електропривід дверей багажного відсіку

Підкермові пелюстки перемикання передач

Панорамний дах

Сенсор дощу

Сенсор світла

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Оздоблення салону деревом

Підігрів передніх сидінь

Регулювання керма по висоті і вильоту

Память керма

Клімат-контроль: в наявності

Бортовий компютер

Память сидінь

Електропривід сидіння пасажира

Електропривід сидіння водія

Салон: шкіра

Екстер'єр

Задній спойлер

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Ксенонові фари


Пропонуємо обмін, Надаємо в кредит. 
------------------------------------------------------------
Porsche Taycan (Порше Тайкан) - електричний седан класу «F» з повним приводом. Офіційна прем'єра автомобіля відбулася в рамках спеціального заходу в вересні 2019 року. Публічний дебют моделі відбувся в рамках Франкфуртського автосалону в той же місяць і того ж року. Своєю зовнішністю серійний Taycan практично повністю повторює представлений раніше концепт Mission E і як, заявляє виробник, знаменує собою початок нової епохи, зберігаючи при цьому фірмове ДНК Порше.
Жить с Taycan/Самый Подробный тест электро Porsche.#теслазаменители  
Інтер'єр Тайкан - це крок в майбутнє: ніяких фізичних кнопок і «крутилок», а тільки сенсорне керування. Передня панель прикрашена 10,9-дюймовим дисплеєм мультимедійної системи, яка в якості опції може бути доповнена алогічним екраном для пасажира (включається якщо тільки хтось сидить в кріслі). Нижче, на центральній консолі, 8,4-дюймовий тачпад відповідає за роботу кліматичної установки. Перед водієм - цифрова приборка з гнутим 16,8-дюймовим екраном. Ну і звичайно ж, «візитна картка» всіх Porsche - розташована з лівого боку кнопка запуску двигуна. Правда не дивлячись на всю цю «діджіталізацію» в інтер'єрі електро-седана чітко простежується родовід Порше.
Вот почему Porsche Taycan 2020 года - это лучший современный Porsche  
Автомобіль побудований на новій платформі PPE (Premium Platform Electric), призначеної тільки для «електричок». Завдяки даній «візку», інженерам вдалося інтегрувати тяговий акумулятор в силову структуру кузова і впритул скомпонувати всі вузли, знизивши тим самим до 420 мм від асфальту центр тяжкості. Для прикладу, у останнього 911-го - 440 мм. На даний момент представлено дві топові модифікації Taycan з «бензиновими» назвами Turbo і Turbo S. Обидва автомобілі мають по два повністю ідентичних синхронних електромотора розташованих на передній (218 к.с. 300 Нм) і задньої (408 к.с. 550 Нм) осі. Сукупна потужність в 625 сил у двох версій теж однакова. Однак, перший в режимі Overboost може на 2,5 сек збільшити даний показник до 680 к.с. і 850 Нм, в той час як другий, за рахунок іншої настройки і більш потужного інвертора, видає в піку 761 к.с. і 1050 Нм. (Порше Тайкан) - електричний седан класу «F» з повним приводом. Офіційна прем'єра автомобіля відбулася в рамках спеціального заходу в вересні 2019 року. Публічний дебют моделі відбувся в рамках Франкфуртського автосалону в той же місяць і того ж року.
Обзор Porsche Taycan 4S и Turbo S: стартовали, подрифтовали и проверили дальность хода  
Своєю зовнішністю серійний Taycan практично повністю повторює представлений раніше концепт Mission E і як, заявляє виробник, знаменує собою початок нової епохи, зберігаючи при цьому фірмове ДНК Порше. Panamera - це ліфтбек, то Taycan - седан з двома багажниками. Інтер'єр Тайкан - це крок в майбутнє: ніяких фізичних кнопок і «крутилок», а тільки сенсорне керування. Передня панель прикрашена 10,9-дюймовим дисплеєм мультимедійної системи, яка в якості опції може бути доповнена алогічним екраном для пасажира (включається якщо тільки хтось сидить в кріслі). Нижче, на центральній консолі, 8,4-дюймовий тачпад відповідає за роботу кліматичної установки. Перед водієм - цифрова приборка з гнутим 16,8-дюймовим екраном. Ну і звичайно ж, «візитна картка» всіх Porsche - розташована з лівого боку кнопка запуску двигуна. Правда не дивлячись на всю цю «діджіталізацію» в інтер'єрі електро-седана чітко простежується родовід Порше. Автомобіль побудований на новій платформі PPE (Premium Platform Electric), призначеної тільки для «електричок».
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.