Автомобілі з пробігом:
Porsche Cayenne GTS 4.8i$16400 по курсу 28.3грн за $€13490 по курсу 34.4 грн за €Курс актуальний на 26.01.2021Ціна: 464000 UAH 464000
грн.
16400
$
13490
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 152
в наявності
![]()
Porsche Cayenne GTS 4.8i,
рік: 2008, ціна: 16400$
закрити вікно X
ВагаВага спорядженого автомобіля: 2245 кг. Повна вага: 3080 кг. Витрата паливаМіський цикл: 20,6 Заміський цикл: 10,2 Змішаний цикл: 13,9 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4798 / 1957-2200 / 1675-1698 мм. Колісна база: 2855 мм. Кліренс: 270 мм. Діаметр розвороту: 12.2 м ГальмаПередні: Дискові вентильовані (350 мм) Задні: Дискові вентильовані (330 мм) ДвигунРобочий об’єм: 4806 см.куб. Потужність: 405к.с./6500об. к.с. Обертовий момент: 510Нм./3500об. Нм. об/хв Кількість клапанів: DOHC - 32 шт. Кількість циліндрів: V - 8 шт. Тип палива: бензин АИ98 Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива Токсичність: Euro - IV Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 253 км/год Прискорення: 6,5с. 0-100 км/год, сек. Диски і шиниДиски: R 21 - легкосплавні Шини: 295 / 35 / R21 Запасне колесо: Докатка КузовТип: Кросовер Кількість місць/дверей: 5 / 5 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 100 л. Об’єм багажного відділення: 540/1770 л. ПідвіскаПередня: пружинна, на поперечних важелях, зі стабілізатором поперечної стійкості Задня: пружинна, багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА: пневматична , три режими: Sport+Normal+Comfort ТрансмісіяПривід: Постійний повний з вязкостним міжосьовим диференціалом - AWD Коробка передач: Автоматична - Toptronic Число передач: 6-ти ступенева Активна безпекаHDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску HAC c-ма допомоги при підйомі DSC с-ма динамічної стабілізації ADB-X - с-ма диференціального гальмування EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів Off road-сис-ма допомоги при підйомі і спуску Додаткові системи:: система PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), вкл. активні стабілізатори поперечної стійкості, і пригнічує крени на високій швидкості EST-сис-ма управління силою тяги двигуна Гідропідсилювач керма VGRS-адаптивний підсилювач керма Блокування міжосьового диференціалу: Вязкістний міжосьовий диференціал Камера заднього виду Круїз контроль Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма Brake Assist - с-ма екстренного гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості TPMS-датчик контролю тиску в колесах ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості Парктроніки задні Парктроніки передні Коректор рівня фар ABS - антиблокувальна система Пасивна безпекаКріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: SRS - 10 Протиугонна системаCar/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Сигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Інтер'єрСабвуфер Кількість динаміків: 12 DVD-changer: CD-чейнджер на 6 дисків Сенсор світла Кондиціонер NAVI Аудіосистема: BOSE Інтерфейс для медіаресурсів Память керма Електропривід сидіння пасажира Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Підігрів задніх сидінь Сенсор дощу Панорамний дах СD-магнітола: CD-магнитола MP3/WMA Радіо: FM/AM Електропривід сидіння водія Память сидінь Регулювання керма по висоті і вильоту Мультифункційне кермо Підігрів передніх сидінь Панель приладів з освітленням OPTITRON Люк з електроприводом Клімат-контроль: 2-ох зонний Blue Tooth Монітор: 6.5" Підігрів дзеркал Електропривід дзеркал Бортовий компютер Електричні склопідіймачі Салон: ШКІРА + алькантара Екстер'єрЛегкосплавні диски Бризговики Обігрів заднього скла з таймером Омивачі фар Галогенові фари Протитуманні фари Ксенонові фари Кількість циліндрів: V8 шт., Тюнінг Porsche Cayenne Magnum, Надаємо кредит, обмін, тест драйв. ----------------------------------------------------------------------- Porsche Cayenne Turbo (Порше Кайен Турбо) (2008-2010) - 5-місний повнопривідний кросовер преміум-класу з наддувной версією двигуна. Автомобіль розроблений спільними зусиллями Porsche і Volkswagen і створений на однаковій платформі з моделлю Tuareg. Світова прем'єра другого покоління Cayenne відбулася в рамках Женевського автосалону в березні 2010 року. Розділення обов'язків між інженерами Volkswagen і Porsche виглядало наступним чином: перші проектували повнопривідну трансмісію, а другі займалися підвіскою, ходовою частиною і керованістю. ►075 Porsche Cayenne 2008. Наши тесты Кайен Турбо оснащений пневматичною підвіскою з автоматичним вирівнюванням і регулюванням висоти кузова, а також системою активного придушення крену. Максимальна висота дорожньо просвіту кросовера - 273 мм. Автомобіль обладнаний активним повним приводом з електронноуправляємой багатодискової муфтою з імітацією блокування межколесних диференціалів і антипробуксовочною системою. У рух Cayenne Turbo наводиться бензиновим 4,8-літровим V8 з двома турбонагнітачами і прямим впорскуванням палива. Мотор видає 500 л. с. (360 кВт) при 6000 об / хв, розганяючи кросовер до 278 км / год. Набір першої «сотні», при цьому, займає 4,7 секунди. В якості трансмісії використовується 8-ступінчаста автоматична коробка передач Tiptronic S з кнопками управління на рульовому колесі. ►тест Porsche Cayenne 2010 www.skorost-tv.ru За комфорт водія і пасажирів Порше Кайен відповідає аудіосистема класу High End, багатофункціональна інформаційна система Porsche Communication Management, просунутий клімат-контроль і дуже великий набір допоміжних систем. Крім того, Кайен Турбо володіє багажником об'ємом 670 літрів, а якщо змістити задні сидіння трохи вперед і скласти спинки (в пропорції 40:20:40), обсяг відсіку для перевезення вантажів збільшиться до 1780 літрів.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |