Автомобілі з пробігом:
Nissan Leaf SL 40kWh$20900 по курсу 28.05грн за $€17580 по курсу 33.35 грн за €Курс актуальний на 13.04.2021Ціна: 586000 UAH 586000
грн.
20900
$
17580
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 228
очікується
![]()
Nissan Leaf SL 40kWh,
рік: 2018, ціна: 20900$
закрити вікно X
ВагаВага спорядженого автомобіля: 1535 кг. Повна вага: 1865 кг. ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4490 / 1790-2030 / 1540 мм. Діаметр розвороту: 11.0 м Колісна база: 2700 мм. Кліренс: 155 мм. ГальмаПередні: дискові, вентильовані Задні: дискові, вентильовані ДвигунПотужність: Electric motor EM57 - (110кВт.) 150к.с./3283–9795об. к.с. Обертовий момент: 325Нм./0–3283об. Нм. об/хв Тип палива: Електричний струм Токсичність: 0 - ZERO Робочий об’єм: ламіновані літій-іонні акумуляторні батареї потужністю 40 кВт/г. см.куб. Система подачі палива: керуюча вдосконалена електроніка, з новим режимом B-Mode в трансмісії дозволяє накопичувати більше енергії при гальмуванні Кількість циліндрів: синхронний електродвигун шт. Кількість клапанів: Lithium-Ion battery 40kW/h - 24мод. х 8ком. = 192яч. шт. Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 150 км/год Прискорення: 8.3 0-100 км/год, сек. КузовТип: хетчбек Кількість місць/дверей: 5 / 5 од. ТрансмісіяПривід: передній Коробка передач: Варіатор ZEV - Редуктор Число передач: 1-одно ступенева - D/B+N+R Об'ємиОб’єм багажного відділення: 435л./ 710л./1103 л. Об’єм паливного баку: ламіновані літій-іонні акумуляторні батареї Ємністю 40 кВт/г.; Напруга 12V. л. Диски і шиниДиски: R17 Шини: 215/50 ПідвіскаПередня: незалежна, типу McPherson + стабілізатор Задня: напівнезалежна підвіска торсіонна балка + стабілізатор Витрата паливаМіський цикл: 0 Заміський цикл: 0 Змішаний цикл: 17,0 кВт./ 100 км. ДодатковоДодаткові опції: Для зарядки акумулятора використовується адаптер 16-А, / 3.3 кВт. зарядний пристрій - час зарядки 18год; а при 32-А, / 6.6 кВт. час зарядки - 6 год;./ а для швидкої підзарядки застосовується 100кВт. зарядна станція CHAdeMO - зарядити батарею з нуля до 80% можна всього за півгодини, 35хв. Пасивна безпекаКріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: SRS - 10 шт. Активна безпека4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах Підігрів двигуна і паливної сис-ми ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції Сис-ма утримування полоси руху Парктроніки задні Парктроніки передні Пакет систем активної безпеки Nissan Safety Shield Датчики "сліпої" зони Коректор рівня фар DME-цифрова сис-ма управління двигуном Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма Електропідсилювач керма ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості Brake Assist - с-ма екстренного гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Круїз контроль TPMS-датчик контролю тиску в колесах VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску HAC c-ма допомоги при підйомі Камера заднього виду ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаСигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Інтер'єрСD-магнітола: в наявності Кількість динаміків: 8 Радіо: в наявності NAVI Blue Tooth Інтерфейс для медіаресурсів Сенсор світла Електропривід сидіння водія Сабвуфер DVD-changer: в наявності Сенсор дощу Кнопка Start/Stop Підігрів дзеркал Мультифункційне кермо Панель приладів з освітленням OPTITRON Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Підігрів передніх сидінь Регулювання керма по висоті і вильоту Підігрів керма Електропривід дзеркал Електричні склопідіймачі Бортовий компютер Клімат-контроль: в наявності Салон: шкіра Екстер'єрЗадній спойлер Бризговики Легкосплавні диски Обігрів заднього скла з таймером Протитуманні фари Пропонуємо обмін, Надаємо в кредит. ---------------------------------------------------------- Всі деталі Nissan Leaf 2018 підкреслюють загальний гармонійний силует: світлодіодні фари з подвійними лінзами, що ширяє дах, бумеранги ліхтарів. Автомобіль отримав електродвигун потужністю 110 кВт (150 к.с.) при 3283-9795 об / хв і з максимальним обертовим моментом 320 Н • м (0-3283 об / хв). У році, що минає поколінні було 109 к.с. і 280 Н • м. На Ліфі з'явилася електронна e-Pedal - педаль акселератора, яка одночасно управляє і прискоренням, і штатним гальмуванням аж до зупинки з автоматичним утриманням машини на підйомі або спуску. ►Introducing the New Nissan LEAF, the icon of Nissan.. Посилення і ослаблення натискання на e-Pedal дозволяє плавно змінювати швидкість машини, а якщо педаль акселератора відпустити, то задіюються і регенеративне гальмування (електромотор в режимі генератора), і звичайні фрикційні гальма одночасно. Розгін з нуля до сотні займає 7,8 с (було 11,9). Максималка - 145 км / ч (на чотири км / год вище, ніж у минулого покоління). Робота електронної педалі акселератора відрегульована так, щоб управління було найбільш комфортним і інтуїтивно зрозумілим. Класична педаль гальма потрібна тільки для екстреної зупинки. ►2018 Nissan Leaf - Exterior У мультимедійній системі (екран сім дюймів) - нові функції типу наочного відображення роботи системи активної безпеки Safety Shield. Додані інтерфейс Apple CarPlay і Android Auto (при установці навігації, на деяких ринках). Переглянутий дизайн передньої панелі дозволив організувати зручний простір для смартфона і хороший доступ до розеток (12В, USB). Аудіосистемою і навігацією можна керувати за керма. Додаток NissanConnect шукає найближчі станції зарядки, зробивши основний акцент на безкоштовних. З смартфона можна дистанційно керувати кліматичною системою. Є бездротова зарядка смартфонів і Wi-Fi. Автомобіль тихіше попередника (поліпшені шумоізоляція і аероакустика). ►2018 Nissan Leaf - Interior Система напівавтономного водіння ProPilot знижує навантаження на водія в далекій дорозі, керуючи ліфом в межах смуги (при цьому автоматика тримає хетч в її центрі). Хоча повністю відволікатися від руху тут все одно не можна. Водій може задати швидкість від 30 до 144 км / ч. Якщо їхав попереду зупиняється, Leaf також знижує швидкість аж до зупинки (в тому числі екстрено) і відновлює рух, якщо машина попереду стартувала швидше, ніж через три секунди. При більшій паузі досить доторкнутися до педалі газу, щоб знову активувати ProPilot. В хетчбек з'явився просунутий самопарковщік. Він вміє ставити машину паралельно, перпендикулярно і по діагоналі як при передньому, так і при задньому ході. Система управляє кермом, робітникам і стоянковим гальмом, а також зміною напрямку руху, орієнтуючись на показання ультразвукових сенсорів і чотирьох камер. ►2018 Nissan Leaf | 400km of Range (JC08)! | Manufacturer Ємність тягової батареї ліфа дорівнює 40 кВт • г. Очікуваний за всіма прогнозами акумулятор на 60 кВт • г. поки не з'явився. Але і 40 - відчутно більше, ніж у попередника (починав з 24 кВт • г. і завершив кар'єру, маючи в своєму розпорядженні батареєю на 30 кВт • г). Паспортний запас ходу на одній зарядці дорівнює 400 км в японському циклі JC08, 241 км в американському EPA і 378 км в європейському NEDC (відповідних установок остаточні, уточнюють розробники). Для порівняння, попередній Nissan Leaf в версії на 30 кВт • ч проходив 250 км в NEDC. Час зарядки батареї залежить від типу розетки (змінний або постійний струм) і допустимого навантаження. Воно дорівнює 8-16 год від звичайної мережі і 40 хвилин (до 80%) при використанні швидкої зарядної точки. Зарядний порт нахилений на 45 градусів. Так людям будь-якого зростання зручніше підключати кабель.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |