Автомобілі з пробігом:
Porsche Cayenne S 2.9i$126300 по курсу 28.3грн за $€103900 по курсу 34.4 грн за €Курс актуальний на 26.01.2021Ціна: 3574000 UAH 3574000
грн.
126300
$
103900
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 143
на складі
![]()
Porsche Cayenne S 2.9i,
рік: 2019, ціна: 126300$
закрити вікно X
ДвигунПотужність: 441 к.с. Робочий об’єм: 2894 см.куб. Обертовий момент: 550/5700 Нм. об/хв Тип палива: бензин Токсичність: Euro - VI Кількість клапанів: 24 шт. Кількість циліндрів: 6 шт. ВагаПовна вага: 2840 кг. Вага спорядженого автомобіля: 2020 кг. Витрата паливаМіський цикл: 11.8 Заміський цикл: 8.4 Змішаний цикл: 9.4 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4918/1983/1696 мм. Колісна база: 2895 мм. Кліренс: 190 мм. Діаметр розвороту: 12.2 м Об'ємиОб’єм багажного відділення: 770/1710 л. Об’єм паливного баку: 75 л. ТрансмісіяПривід: повний Коробка передач: автоматична Число передач: 8 ПідвіскаПередня: незалежна, багатоважільна Задня: незалежна, багатоважільна ГальмаПередні: дискові, вентильовані Задні: дискові, вентильовані КузовТип: кросовер Кількість місць/дверей: 5/5 од. Диски і шиниДиски: R19 Шини: передні 255/55; задні 275/50 Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 265 км/год Прискорення: 5.2 0-100 км/год, сек. Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: в наявності шт. Активна безпекаDSC с-ма динамічної стабілізації CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів HAC c-ма допомоги при підйомі DAC-cис-ма допомоги при спуску Коректор рівня фар Brake Assist - с-ма екстренного гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Гідропідсилювач керма ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості Круїз контроль Датчики "сліпої" зони Камера заднього виду ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаДотягування вікон та люка Сигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Інтер'єрПідігрів задніх сидінь Панель приладів з освітленням OPTITRON Радіо: в наявності Сенсор дощу Сенсор світла Регулювання керма по висоті і вильоту Електропривід сидіння пасажира Електропривід дверей багажного відсіку Монітор: кольоровий багатофункціональний NAVI Blue Tooth СD-магнітола: в наявності Підігрів дзеркал Електропривід сидіння водія Мультифункційне кермо Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Підігрів передніх сидінь Память сидінь Клімат-контроль: в наявності Електропривід дзеркал Електричні склопідіймачі Бортовий компютер Кондиціонер Салон: шкіра Екстер'єрБризговики Ксенонові фари Легкосплавні диски Обігрів заднього скла з таймером Галогенові фари Протитуманні фари Гарантія ідеальної якості автомобіля, Позитивна історія обслуговування, Без пробігу по Україні, Розмитнення 100%, Пропонуємо обмін, Надаємо в кредит. ------------------------------------------------------ Створюючи третій Cayenne, розробники слідували традиціям Porsche - мінімум зовнішніх змін при максимально просунутою "начинкою». Відрізнити новинку від "предка" з першого погляду не просто так. Обриси кузова, пропорції і розташування головної оптики - колишні. Фальш-решітка з трьома секціями теж збережена, тільки тепер ці секції об'єднані невеликими перемичками. Ззаду змін більше. Перш за все, на себе звертає увагу єдиний блок ліхтарів, який проходить по всій ширині багажника. Кузов Porsche Cayenne став легше, оскільки більша його частина виготовлена з алюмінієвих панелей. Cayenne 2018 - тест-драйв InfoCar.ua Основа Porsche Cayenne - це модернізована платформа MLB Evo, яка використана на Audi Q7 і Bentley Bentayga. Шасі має абсолютно нову підвіску. Уже в стандарті Porsche покладені пневматичні стійки, які підлаштовуються під дорожнє покриття. У числі опцій - підрулююча задня вісь і адаптивні стабілізатори для ефективного гасіння кренів. Оформлення інтер'єру знайоме по Фастбек Porsche Panamera. Приладова панель "гібридна" - вона поєднує класичний тахометр і пару дисплеїв з боків. Центральна консоль майже повністю зайнята 12,3-дюймовим дисплеєм мультимедіа PCM. Система легко знаходить спільну мову з мобільними гаджетами і "роздає" Інтернет. Нижче екрану - тунель з розсипом сенсорних кнопок. Выглядит как старый?! Новый Porsche Cayenne 2018! Тест-драйв и обзор Силова гамма Porsche Cayenne позбулася атмосферного 3.6 V6, який видавав 300 сил і серед бензинових агрегатів був базовим. Його місце зайняв турбомотор 3.0 V6 з віддачею 340 "конячок". Кросовер з таким мотором розганяється з нуля до сотні за 6,2 секунди, відігравши півтори секунди у попередника. Ну а пакет Sport Chrono покращує цей показник ще на три десяті. Версія Cayenne S отримала очікуваний 2.9 V6 від Panamera. Бензиновий мотор видає 440 кінських сил, підкоряючи першу сотню за 4,9 секунди з пакетом Sport Chrono. Це на півсекунди швидше 420-сильного попередника. Двигун S-модифікації, як і базовий, працює в парі з автоматичною коробкою передач при восьми діапазонах. Новый PORSCHE Cayenne 2018 (959) III VS (958) II - ВСЁ НОВОЕ? Схема повного приводу - колишня. Задня вісь Porsche Cayenne є провідною, а передня підключається через багатодискову муфту. Контролює процес система Porsche 4D Chassis Control. Вона ж відповідає за роботу адаптивних елементів підвіски в різних режимах їзди. Завершують картину карбон-керамічні гальма - правда, їх запропонують тільки в якості опції.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |