Audi A6 3.0 TFSI quattro$19900 по курсу 28.25грн за $€16390 по курсу 34.3 грн за €Курс актуальний на 15.01.2021Ціна: 562000 UAH 562000
грн.
19900
$
16390
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 390
в наявності
![]()
Audi A6 3.0 TFSI quattro,
рік: 2012, ціна: 19900$
закрити вікно X
ВагаПовна вага: 2350 кг. Вага спорядженого автомобіля: 1815 кг. Витрата паливаМіський цикл: 10,8 Заміський цикл: 6,6 Змішаний цикл: 8,2 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4915 / 1874 / 1455 мм. Діаметр розвороту: 12,0 м Колісна база: 2912 мм. Кліренс: 163 мм. ГальмаПередні: дискові, вентильовані Задні: дискові, вентильовані ДвигунРобочий об’єм: 2995 см.куб. Потужність: 300к.с./5250-6500об. к.с. Обертовий момент: 440Нм./2900-4500об. Нм. об/хв Кількість циліндрів: V6 (90*) - 6 шт. Кількість клапанів: DOHC - 24 шт. Тип палива: бензин АИ95 і вище Токсичність: Euro - V Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива, компресором і інтеркулером Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 250 км/год Прискорення: 5,4с. 0-100 км/год, сек. Диски і шиниДиски: Легкосплавні "5 спиць V", 18x8J / 245/45 R18 Шини: Michelin - "10 спиць", 17x8J / 225/55 R17 - Легкосплавні Запасне колесо: Докатка - R17 КузовТип: Седан Кількість місць/дверей: 5 / 4 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 75 л. Об’єм багажного відділення: 530л./995 л. ПідвіскаПередня: багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості Задня: багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, адаптивна ТрансмісіяПривід: Постійний повний з міжосьовим диференціалом Torsen - Quattro Коробка передач: Автоматична, Роботизована S-Tronic Число передач: 7-ми ступенева Пасивна безпекаДодаткові системи:: атермальне скління вікон Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: SRS - 10 шт. Активна безпекаHDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску HAC c-ма допомоги при підйомі ADB-X - с-ма диференціального гальмування CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів Блокування міжосьового диференціалу: з міжосьовим диференціалом Torsen Парктроніки передні Камера заднього виду Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми Датчики "сліпої" зони DSC с-ма динамічної стабілізації Додаткові системи:: Мультифункціональний рульове колесо з підрульовими пелюстками Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості Brake Assist - с-ма екстренного гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Електропідсилювач керма Круїз контроль AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах Парктроніки задні Коректор рівня фар TPMS-датчик контролю тиску в колесах ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаКлючі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Дотягування вікон та люка Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Сигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Інтер'єрРосійське меню Кнопка Start/Stop DVD-changer: DVD-чейнджер MP4/WMA Память сидінь Електропривід сидіння пасажира Панель приладів з освітленням OPTITRON Память керма Підігрів керма Аудіосистема: Аудiосистема BOSE Кількість динаміків: Audi Sound System - 10 Монітор: MMI Navigation Plus Додаткові опції:: Мультифункціональне рульове колесо з підрульовими пелюстками Холодильник в салоні Електропривід дверей багажного відсіку Підкермові пелюстки перемикання передач Сабвуфер Інтерфейс для медіаресурсів Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Оздоблення салону деревом Бортовий компютер Електричні склопідіймачі Електропривід дзеркал Клімат-контроль: 4-ох Зонний з пилевим вугільним фільтром Електропривід сидіння водія Підігрів передніх сидінь Мультифункційне кермо Регулювання керма по висоті і вильоту Підігрів дзеркал Blue Tooth Сенсор дощу Підігрів задніх сидінь Вентиляція передніх сидінь Сенсор світла Радіо: MMI Radio FM1/FM2/AM NAVI СD-магнітола: CD-чейнджер MP3/WMA/USB/AUX Салон: ШКІРА Комбінована, чорна перфорована шкіра і алькантара Екстер'єрОбігрів заднього скла з таймером Додаткові опції:: Біксенонові фари; Світлодіодні фари, денне світло, задні ліхтарі; Адаптивне освітлення дороги; Управління дальнім світлом Омивачі фар Легкосплавні диски Протитуманні фари Галогенові фари Ксенонові фари Надаємо кредит, обмін, тест драйв. ------------------------------------------------ Новый седан Audi A6 четвёртого поколения.. Настоящий член своей большой семьи! Выглядит современно и грациозно. Однако по традиции неоригинально: спереди его легко спутать с хэтчбеком Audi A7, в профиль и сзади — с флагманом A8. И навскидку определить размеры в сравнении с той же «авоськой» будет сложно: новая «а-шестая» по-прежнему является самой длинной среди своих немецких конкурентов. От носа до хвоста у Audi, как и раньше, 4,92 м, тогда как у BMW пятой серии и Мерседеса E-класса — 4,90 и 4,85 м соответственно. А вот по колёсной базе у «а-шестой» второе место: 2,91 м против 2,97 у «пятёрки» и 2,87 у «ешки». Седан Audi A6 шире своих немецких конкурентов — 1,86 м против 1,85 у BMW пятой серии и 1,85 у Мерседеса E-класса. ►тест Audi A6 new (2011) www.skorost-tv.ru В основе автомобиля — каркас из различных сортов высокопрочной стали. Но конструкция кузова состоит не только из железа, но и из алюминия, которого набирается на 20%. Из «крылатого металла» сделаны опоры передних стоек и распорка между ними, поперечные усилители бамперов, капот, передние крылья, двери и крышка багажника. Такой же кузов, будь он целиком из стали, весил бы на 15% больше. А ещё немцы констатировали, что новичок легче предшественника: машина в версии 2.0 TDI похудела на 80 кг (до 1575 кг). В обычных условиях трансмиссия quattro передаёт 40% тяги вперёд и 60% назад. Но конический дифференциал способен доводить уровень крутящего момента до 70% на передней оси или до 85% на задней. ►076. Audi A6 2011 тест-драйв Силовые агрегаты нам знакомы по модели A7. Единственное исключение — модернизированный дизель 2.0 TDI (177 л.с., 380 Н•м), работающий на пару с «механикой» или вариатором и недоступный при покупке «а-седьмой». А шестицилиндровый дизель 3.0 TDI с двумя степенями форсировки (204 силы и 400 ньютон-метров или 245 и 500 соответственно) у A6 и A7 общий. Как и модификация 2.0 TDI, исполнение 3.0 TDI с 204 л.с. может быть только переднеприводным, с ручной коробкой передач или бесступенчатой трансмиссией. Седаны с 245-сильным вариантом «шестёрки» — только полноприводные и снабжаются семиступенчатым «роботом» S tronic.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |