Audi Q7 3.0 TFSI quattro$41800 по курсу 27.9грн за $€34920 по курсу 33.4 грн за €Курс актуальний на 07.03.2021Ціна: 1166000 UAH 1166000
грн.
41800
$
34920
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 755
в наявності
![]()
Audi Q7 3.0 TFSI quattro,
рік: 2017, ціна: 41800$
закрити вікно X
Витрата паливаМіський цикл: 9.4 Заміський цикл: 6.8 Змішаний цикл: 7.7 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 5052/1968/1741 мм. Діаметр розвороту: 12.4 м Колісна база: 2994 мм. Кліренс: 190-220 мм. ДвигунРобочий об’єм: 2995 см.куб. Потужність: 333 к.с. Обертовий момент: 440/2900-5300 Нм. об/хв Кількість клапанів: 24 шт. Кількість циліндрів: 6 шт. Тип палива: бензин Токсичність: Euro - VI Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 250 км/год Прискорення: 6.0 0-100 км/год, сек. ВагаПовна вага: 2680 кг. Вага спорядженого автомобіля: 1970 кг. КузовТип: позашляховик Кількість місць/дверей: 5/5 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 85 л. Об’єм багажного відділення: 770л./1955л; (890л./2075л. - при 5-ти місному варіанті) л. Диски і шиниДиски: R20 Шини: 285/45 ТрансмісіяПривід: повний Коробка передач: автоматична Число передач: 8 ПідвіскаПередня: незалежна, багатоважільна Задня: незалежна, багатоважільна ГальмаПередні: дискові, вентильовані Задні: дискові, вентильовані Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Підголовники всіх сидінь Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Подушки безпеки: SRS - 12 шт. Активна безпекаADB-X - с-ма диференціального гальмування CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів Електропідсилювач керма Блокування міжосьового диференціалу: EDL-електронне блокування диференціала HAC c-ма допомоги при підйомі HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску Off road-сис-ма допомоги при підйомі і спуску EST-сис-ма управління силою тяги двигуна VGRS-адаптивний підсилювач керма Підігрів двигуна і паливної сис-ми TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів DSC с-ма динамічної стабілізації Парктроніки задні EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості ABS - антиблокувальна система Датчики "сліпої" зони Brake Assist - с-ма екстренного гальмування Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма RD-Lock-блокування заднього міжколісного диференціалу Камера заднього виду Парктроніки передні TPMS-датчик контролю тиску в колесах Коректор рівня фар Круїз контроль AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах Протиугонна системаEWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Сигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Інтер'єрКількість динаміків: 14 Радіо: в наявності Сабвуфер Сенсор дощу Монітор: кольоровий багатофункціональний дисплей 7 " Сенсор світла Електропривід дверей багажного відсіку Панорамний дах Память керма Підігрів керма Вентиляція передніх сидінь Регулювання керма по висоті і вильоту Електропривід сидіння пасажира СD-магнітола: в наявності DVD-changer: в наявності Електропривід дзеркал Підігрів дзеркал Електричні склопідіймачі NAVI Підігрів передніх сидінь Blue Tooth Бортовий компютер Клімат-контроль: в наявності Мультифункційне кермо Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Панель приладів з освітленням OPTITRON Електропривід сидіння водія Люк з електроприводом Салон: шкіра Екстер'єрЛегкосплавні диски Обігрів заднього скла з таймером Омивачі фар Протитуманні фари Ксенонові фари Надаємо кредит, обмін, тест драйв. ------------------------------------------------------ Друге покоління Audi Q7 представлено в кінці 2014 року. Пропорції і обриси позашляховика залишилися колишніми. Але в деталях - змінилося багато чого. Перше, що кидається в очі - шестикутна решітка радіатора, інша фактура бамперів і більш строгі форми оптики. Як і планувалося, інженери вкоротили Audi Q7 на 3,7 сантиметри. Втім, залишилися 5,05 метрів з лишком вистачило для майже триметрової колісної бази. А інтер'єр Q7 навіть став просторіше. За рахунок іншої розстановки крісел розробники вигадали зайві пару сантиметрів для другого ряду. ►Audi Q7 TDI 2015 тест-драйв (Ауди Ку 7 2015 дизель) За доплату покупцеві Audi Q7 запропонують додаткові два сидіння. Правда, для цього доведеться пожертвувати 2/3 багажного відсіку. У стандартній модифікації для поклажі мається 890 літрів, а в семимісцевою - всього 295. Ну а якщо скласти спинки крісел, можна стати володарем багажника об'ємом в 2 075 літрів. Передня консоль Audi Q7 - повністю нова. Перед бубликом розташовується цифровий дисплей, який малює показання приладів. Ще один екран-планшет "виїжджає" зверху торпедо. Трохи нижче смугою йдуть дефлектори "грубки". На центральному тунелі - у важеля коробки передач - влаштувався тачпед для управління новітньої мультимедіа MMI. ►Audi Q7 2015 Тест-Драйв. Игорь Бурцев Перелік опцій Audi Q7 порадує навіть самого вимогливого клієнта. У нього входить проекційний дисплей, матричні фари на LED-елементах і преміальна аудіосистема Bang & Olufsen. Особливий шик - мультимедіа для задніх пасажирів з парою екранів на 10,1 дюйма. До них додаються HD-камери, порт USB і Bluetooth, а також власний хот-спот Wi-Fi. ►Тест-драйв Audi Q7 2015 // АвтоВести 212 Бензинова гамма Audi Q7 включає "четвірку" 2.0 TFSI і "шістку" 3.0 TFSI потужністю 252 і 333 кінських сили. Дизельні альтернативи - "шістки" 3.0, що видають до 272 "коней". Гібридна версія припускає тандем 3.0 TDI та електродвигуна із загальною віддачею понад 300 сил. Вона в середньому витрачає близько 2 л палива на сотню і здатна проїхати понад 50 км на чистій електротязі.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |