Автомобілі з пробігом:
Porsche Macan S 3.0i$51900 по курсу 28.35грн за $€42960 по курсу 34.25 грн за €Курс актуальний на 17.01.2021Ціна: 1471000 UAH 1471000
грн.
51900
$
42960
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 447
продано
![]()
Porsche Macan S 3.0i,
рік: 2018, ціна: 51900$
закрити вікно X
ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4681/1934/1609 мм. Кліренс: 198 мм. Колісна база: 2807 мм. Діаметр розвороту: 11,8 м ДвигунРобочий об’єм: 2997 см.куб. Потужність: 340 к.с. Обертовий момент: 460/1450 Нм. об/хв Кількість клапанів: 24 шт. Кількість циліндрів: 6 шт. Тип палива: Бензин Клапанний механізм: DOHC Токсичність: Euro 5 Динамічні характеристикиПрискорення: 5,2 (5,0 з пакетом Sport Chrono) 0-100 км/год, сек. Максимальна швидкість: 250 км/год Витрата паливаМіський цикл: 11,6 Заміський цикл: 7,6 Змішаний цикл: 9,0 ВагаВага спорядженого автомобіля: 1865 кг. Повна вага: 2550 кг. КузовТип: Кросовер Кількість місць/дверей: 5/5 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 65 л. Об’єм багажного відділення: 501 л. ГальмаПередні: Дискові вентильовані Задні: Дискові вентильовані ПідвіскаПередня: Незалежна, подвійні поздовжні важелі + стабілізатор Задня: Незалежна, багатоважільна ТрансмісіяПривід: Повний Коробка передач: Автоматична Porsche Doppelkupplung (PDK) Число передач: 7 Диски і шиниДиски: R19" Macan Turbo Шини: Передні - 235/55R19, Задні - 255/50R19 Пасивна безпекаКріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: 8 шт. Активна безпекаКамера заднього виду TPMS-датчик контролю тиску в колесах Круїз контроль Парктроніки передні Парктроніки задні HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску ADB-X - с-ма диференціального гальмування RSCA-off-деактивація бокових подушок Електропідсилювач керма Brake Assist - с-ма екстренного гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаСигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Інтер'єрРадіо: AM/FM Клімат-контроль: 2-х зонний СD-магнітола: MP3/USB Монітор: 7,0" сенсорний NAVI Кнопка Start/Stop Blue Tooth Панорамний дах Сенсор дощу Електропривід дверей багажного відсіку Додаткові опції:: Кермо, оздоблене деревом Підкермові пелюстки перемикання передач Інтерфейс для медіаресурсів Сенсор світла Кількість динаміків: 11 Підігрів дзеркал Електричні склопідіймачі Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Панель приладів з освітленням OPTITRON Оздоблення салону деревом Вентиляція передніх сидінь Підігрів передніх сидінь Підігрів задніх сидінь Мультифункційне кермо Регулювання керма по висоті і вильоту Бортовий компютер Електропривід дзеркал Память сидінь Електропривід сидіння пасажира Підігрів керма Електропривід сидіння водія Салон: Шкіра Екстер'єрЗадній спойлер Легкосплавні диски Обігрів заднього скла з таймером Протитуманні фари Ксенонові фари Пропонуємо обмін, Надаємо в кредит. -------------------------------------------------------------- Обзор Porsche Macan (c 2013-). Х-ки, Фото. В основе модели лежит шасси вседорожника Audi Q5. Автомобили получили одинаковую колесную базу – 2,8 метра. При этом Porsche Macan немного длиннее, шире и ниже "донора". В фирменном же модельном ряду кроссовер займет место ступенькой ниже Porsche Cayenne. Со своим "старшим братом" он разделил немало внешних черт. Моторная гамма кроссовера стартует от турбодизеля 3.0 V6. Он выдает 258 лошадиных сил и работает в паре с роботизированной коробкой передач PDK с 7 ступенями. Динамика - 6,3 секунды с места до первой сотни. ►Porsche Macan 2015 // АвтоВести 157 Куда больше мощи у бензинового 3.0 V6 твин-турбо. Этот агрегат на пике развивает 340 "лошадок". Трансмиссия – тот же "робот" PDK. Данный тандем покоряет первую сотню за 5,4 секунды. Версия с этим мотором называется Macan S. Топовая модификация Macan Turbo оснащена новым бензиновым 3.6 V6 с двумя турбинами и мощностью 400 лошадиных сил. В паре с роботизированной PDK этот движок способен достичь первой сотни за 4,8 секунды. Уже в "базе" Porsche отлично укомплектован. В перечне оборудования – мультимедиа с сенсорным экраном и навигацией, аудио с 11 динамиками, полный электропакет, светодиодные задние фонари и целый арсенал электронных помощников. ►Тест-драйв Porsche Macan Turbo 2014 (Автоцентр ТВ) Покупатель Macan получит возможность выбирать из нескольких типов подвесок. В "базе" Macan S и S Diesel оснащены обычной пружинной конструкцией. А вот дальше можно заказать адаптивные амортизаторы PASM с тремя режимами работы – Comfort, Sport и Sport Plus. Кстати, для Macan Turbo система PASM входит в стандартное оборудование. Еще один вариант - пневматическая подвеска, позволяющая менять клиренс в пределах 18-23 сантиметров. Минимальный просвет выбирается для спортивного режима. Максимальный – для внедорожного. Дополнительная кнопка управления подвеской расположена в багажнике. С ее помощью кузов опускается на 5 сантиметров, что удобно при погрузке вещей. ►Porsche Macan Тест-драйв. Игорь Бурцев. Управляемость Macan можно улучшить за счет опции PTV Plus. Эта система распределяет крутящий момент на колеса так, чтобы помочь "вырулить" на крутом повороте. PTV Plus имеет и внедорожный режим. В этом случае она работает как антипробуксовочная система. В списке опций заявлен также пакет Sport Chrono. Он предусматривает перенастроенную под спорт подвеску и рулевое, а также систему быстрого старта Launch Control. Последняя прибавляет двигателю тяги на малых оборотах, благодаря чему динамика кроссовера при покорении первой сотни улучшается на 0,2 секунды.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |