ГАЗ 13 Чайка 5.5 AT$56900 по курсу 28.05грн за $€47860 по курсу 33.35 грн за €Курс актуальний на 13.04.2021Ціна: 1596000 UAH 1596000
грн.
56900
$
47860
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 516
в наявності
![]()
ГАЗ 13 Чайка 5.5 AT,
рік: 1962, ціна: 56900$
закрити вікно X
ВагаПовна вага: 2655 кг. Вага спорядженого автомобіля: 2100 кг. Витрата паливаМіський цикл: 27.2 Заміський цикл: 16.8 Змішаний цикл: 21.0 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 5600 / 2000 / 1620 мм. Діаметр розвороту: 15.6 м Колісна база: 3250 мм. Кліренс: 180 мм. ГальмаПередні: Дискові Задні: Барабанні ДвигунРобочий об’єм: 5526 см.куб. Потужність: 195к.с./4200об. к.с. Обертовий момент: 412Нм./2500об. Нм. об/хв Кількість клапанів: SOHC - 16 шт. Кількість циліндрів: V-подібний - 8 шт. Тип палива: бензин АІ80, АІ92 Токсичність: Euro - 2 Система подачі палива: Карбюратор Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 160 км/год Прискорення: 19.8c. 0-100 км/год, сек. Диски і шиниДиски: R 15 - залізні на ковпаках Шини: Firestone - 8,2/15 / R15 Запасне колесо: Повнорозмірна - R15 КузовТип: Седан Кількість місць/дверей: 5 +2 / 4 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 80л. + резерв 10 л. Об’єм багажного відділення: 230 л. ПідвіскаПередня: поперечні важелі Задня: залежна, ресорна Підвіска: НАПІВЗАЛЕЖНА ТрансмісіяПривід: Задній - RWD Коробка передач: Автоматична 3-АКПП Число передач: 3-ох ступенева Пасивна безпекаПідголовники всіх сидінь Подушки безпеки: SRS шт. Протиугонна системаЦентральні замки Активна безпекаBrake Assist - с-ма екстренного гальмування Гідропідсилювач керма Інтер'єрРадіо: radio - КХ/ДХ/-FM/AM Кількість динаміків: 4 Електропривід дзеркал Електричні склопідіймачі Бортовий компютер Салон: ШКІРА, комбінований Екстер'єрОбігрів заднього скла з таймером Протитуманні фари Галогенові фари Історія і огляд моделі ГАЗ 13 Чайка (1959 - 1981 р.в.) Потужні комфортабельні машини великого класу ГАЗ-13 втілили риси нової автомобільної техніки того часу. Цими автомобілями милувалися відвідувачі Всесоюзної промислової виставки в Москві і на Всесвітній виставці в Брюсселі, де першому досвідченому зразком автомобіля "Чайка" був присуджений Гран-прі. Як належало за традиціями того часу, нова продукція Горьківського автомобільного заводу повинна була пройти "держриймання" в Москві. ГАЗ-13 "Чайка" не була винятком - перша партія автомобілів була випущена в 1959 році до ХХI з'їзду КПРС. ►ГАЗ-13 "Чайка". "Автобиография в HD". (УКР) ГАЗ-13 "Чайка" був нестандартним автомобілем, як по дизайну, так і за кількістю технічних нововведень. Дизайн "Чайки" виконаний в стилі 60-х років: стрімкі форми винищувача, "турбінні" ікла на бампері, велика кількість хромованих деталей, узорная решітка радіатора з багаторазово повторюваним силуетом птиці. При довжині в 5600 м машина не здавалася важкою, а мала легкістю і витонченістю ліній. Двигун автомобіля - верхньоклапанний, дворядний мав V-подібне розташування циліндрів, що робило його більш компактним, відносно легким, і істотно збільшувало площу пасажирського салону. Двигун потужністю 195 к.с. дозволяв розвивати автомобілю швидкість до 160 км / год, розгін з місця до 100 км / ч займав 20 секунд, витрата палива становив 21 л на 100 км. ►Газ 13 Чайка. рассказ Застосування абсолютно нових агрегатів - автоматичної коробки передач, гідропідсилювача рульового управління, вакуумного підсилювача гальм збільшувало привабливість управління автомобілем. Таке поєднання нетрадиційних рішень не зустрічалося на жодній вітчизняній легковий моделі до 1959 року. Автомобіль мав просторий комфортабельний салон, в якому вільно розташовувалися 7 чоловік. У салоні - два пружинних дивана і два додаткових відкидних сидіння, "бардачок" поруч зі щитком приладів, попільниці і електроприкурювач, пятідіапазонний приймач з автоматичним настроюванням, кнопкове управління підйомом антени і шибками. Ефективна система опалення рівномірно обігрівала все пасажирське приміщення. ►Top Gear; Русские Тачки; Чайка, Нива Більшість 13-х "Чайок" мало закриті чотирьохдверні кузова з трьома рядами сидінь без внутрішньої перегородки. Однак, за спецзамовленням на автомобіль могла бути встановлена ??перегородка між водійським і пасажирським відділенням. Така модифікація носила індекс ГАЗ-13А. Ще одна модифікація - ГАЗ-13Б, мала відкритий кузов типу кабріолет, м'який верх якого піднімався і опускався електрогідравлічною системою, керованою з водійського місця. Машини ГАЗ-13 "Чайка" призначалися для службового користування у вищих державних установах. На "чайках" їздили глави міністерств і відомств, посли СРСР в зарубіжних країнах. У подарунок від Микити Хрущова "Чайку" отримали Михайло Шолохов, Юрій Гагарін, Галина Уланова, Фідель Кастро. Автомобілі ГАЗ-13 "Чайка" випускалися більше 20-ти років (1959-80 рр.). За цей час з конвеєра заводу зійшло 3 179 "Чайок"..
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |