Автомобілі з пробігом:
Porsche Cayenne 3.0i$89900 по курсу 27.9грн за $€75100 по курсу 33.4 грн за €Курс актуальний на 09.03.2021Ціна: 2508000 UAH 2508000
грн.
89900
$
75100
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 677
на складі
![]()
Porsche Cayenne 3.0i,
рік: 2019, ціна: 89900$
закрити вікно X
ВагаПовна вага: 2830 кг. Вага спорядженого автомобіля: 1986 кг. Витрата паливаМіський цикл: 11.3 Заміський цикл: 8.0 Змішаний цикл: 9.2 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4918/1983/1695 мм. Діаметр розвороту: 12.2 м Колісна база: 2895 мм. Кліренс: 190-245 мм. ГальмаПередні: дискові, вентильовані Задні: дискові, вентильовані ДвигунРобочий об’єм: 2995 см.куб. Потужність: 340 к.с. Обертовий момент: 450/1340-5300 Нм. об/хв Кількість клапанів: 24 шт. Кількість циліндрів: 6 шт. Тип палива: бензин Токсичність: EURO VI Клапанний механізм: DOHC (Direct Fuel Ingection) Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 245 км/год Прискорення: 6.2 0-100 км/год, сек. Диски і шиниДиски: R19 Шини: передні 255/55; задні 275/50 КузовТип: кросовер Кількість місць/дверей: 5/5 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 75 л. Об’єм багажного відділення: 770/1710 л. ПідвіскаПередня: незалежна, багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості, на замовлення - пневматична підвіска Задня: незалежна, багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості, на замовлення - пневматична підвіска ТрансмісіяПривід: повний Коробка передач: автоматична Число передач: 8 Активна безпекаСис-ма утримування полоси руху Коректор рівня фар Камера заднього виду Датчики "сліпої" зони TPMS-датчик контролю тиску в колесах EST-сис-ма управління силою тяги двигуна Круїз контроль Парктроніки задні Парктроніки передні Бокові камери Передня камера Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску 4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу DME-цифрова сис-ма управління двигуном Гідропідсилювач керма ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості ADB-X - с-ма диференціального гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Brake Assist - с-ма екстренного гальмування DSC с-ма динамічної стабілізації HAC c-ма допомоги при підйомі VGRS-адаптивний підсилювач керма Електропідсилювач керма X-AHC-с-ма протидії кренам авто в поворотах EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски ABS - антиблокувальна система Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: в наявності Протиугонна системаСигналізація / імобілайзер двигуна Дотягування вікон та люка Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі Центральні замки Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Інтер'єрІнтерфейс для медіаресурсів Підкермові пелюстки перемикання передач Сенсор світла Сабвуфер Кількість динаміків: 14 Blue Tooth NAVI Монітор: кольоровий багатофункціональний Сенсор дощу Радіо: FM1/FM2 Оздоблення салону деревом Електропривід дверей багажного відсіку Панорамний дах Вентиляція задніх сидінь Салон: шкіра СD-магнітола: AUX/MP3-WMA DVD-changer: dvd player - MP4/WMA/USB/AUX Кнопка Start/Stop Підігрів дзеркал Панель приладів з освітленням OPTITRON Мультифункційне кермо Регулювання керма по висоті і вильоту Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Вентиляція передніх сидінь Підігрів передніх сидінь Підігрів задніх сидінь Память керма Електропривід сидіння водія Російське меню Електричні склопідіймачі Електропривід дзеркал Бортовий компютер Клімат-контроль: в наявності Память сидінь Люк з електроприводом Електропривід сидіння пасажира Екстер'єрЗадній спойлер Дотяжка всіх дверей Легкосплавні диски Обігрів заднього скла з таймером Галогенові фари Протитуманні фари Ксенонові фари Гарантія ідеальної якості автомобіля, Позитивна історія обслуговування, Без пробігу по Україні, Розмитнення 100%, Пропонуємо обмін, Надаємо в кредит. ------------------------------------------------------- Створюючи третій Cayenne, розробники слідували традиціям Porsche - мінімум зовнішніх змін при максимально просунутою "начинкою». Відрізнити новинку від "предка" з першого погляду не просто так. Обриси кузова, пропорції і розташування головної оптики - колишні. Фальш-решітка з трьома секціями теж збережена, тільки тепер ці секції об'єднані невеликими перемичками. Ззаду змін більше. Перш за все, на себе звертає увагу єдиний блок ліхтарів, який проходить по всій ширині багажника. Кузов Porsche Cayenne став легше, оскільки більша його частина виготовлена з алюмінієвих панелей. Cayenne 2018 - тест-драйв InfoCar.ua Основа Porsche Cayenne - це модернізована платформа MLB Evo, яка використана на Audi Q7 і Bentley Bentayga. Шасі має абсолютно нову підвіску. Уже в стандарті Porsche покладені пневматичні стійки, які підлаштовуються під дорожнє покриття. У числі опцій - підрулююча задня вісь і адаптивні стабілізатори для ефективного гасіння кренів. Оформлення інтер'єру знайоме по Фастбек Porsche Panamera. Приладова панель "гібридна" - вона поєднує класичний тахометр і пару дисплеїв з боків. Центральна консоль майже повністю зайнята 12,3-дюймовим дисплеєм мультимедіа PCM. Система легко знаходить спільну мову з мобільними гаджетами і "роздає" Інтернет. Нижче екрану - тунель з розсипом сенсорних кнопок. Выглядит как старый?! Новый Porsche Cayenne 2018! Тест-драйв и обзор Силова гамма Porsche Cayenne позбулася атмосферного 3.6 V6, який видавав 300 сил і серед бензинових агрегатів був базовим. Його місце зайняв турбомотор 3.0 V6 з віддачею 340 "конячок". Кросовер з таким мотором розганяється з нуля до сотні за 6,2 секунди, відігравши півтори секунди у попередника. Ну а пакет Sport Chrono покращує цей показник ще на три десяті. Версія Cayenne S отримала очікуваний 2.9 V6 від Panamera. Бензиновий мотор видає 440 кінських сил, підкоряючи першу сотню за 4,9 секунди з пакетом Sport Chrono. Це на півсекунди швидше 420-сильного попередника. Двигун S-модифікації, як і базовий, працює в парі з автоматичною коробкою передач при восьми діапазонах. Новый PORSCHE Cayenne 2018 (959) III VS (958) II - ВСЁ НОВОЕ? Схема повного приводу - колишня. Задня вісь Porsche Cayenne є провідною, а передня підключається через багатодискову муфту. Контролює процес система Porsche 4D Chassis Control. Вона ж відповідає за роботу адаптивних елементів підвіски в різних режимах їзди. Завершують картину карбон-керамічні гальма - правда, їх запропонують тільки в якості опції.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |