• BMW X7 50i xDrive
    ціна: 93800 USD 
  • Audi Q5 2.0 TDI quattro
    ціна: 18900 USD 
  • BMW 3-series 330i
    ціна: 42900 USD 
  • Volkswagen Jetta 1.8 TSI AT
    ціна: 12300 USD 
  • Mercedes-Benz ML 350i AT
    ціна: 12900 USD 
  • Honda CR-V 2.4i NEW
    ціна: 14900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 400 CDI 4matic Long AMG
    ціна: 109000 USD 
  • BMW X5 xDrive30d M Sportpaket
    ціна: 46900 USD 
  • Toyota Previa 2.0D MT
    ціна: 6900 USD 
  • Chrysler 300 C 300d AT
    ціна: 16700 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Peugeot 301 > 301
Показати всі моделі і бренди

Peugeot 301

$7600 по курсу 27.9грн за $€6440 по курсу 32.9 грн за Курс актуальний на 05.08.2020Ціна: 212000 UAH

212000 грн. 7600 $ 6440
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 156
в наявності
ID : 18131 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2013 Тип кузова : Седан Об'єм двигуна : 1.2 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Механічна Потужність : 72 к.с. Тип приводу : Передній Пробіг : 76000 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 1459 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 980 кг.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4442/1953/1466 мм.

Колісна база: 2652 мм.

Діаметр розвороту: 10.9 м

Кліренс: 142 мм.

Двигун

Робочий об’єм: 1199 см.куб.

Потужність: 72 к.с.

Обертовий момент: 110/3000 Нм. об/хв

Кількість циліндрів: 3 шт.

Кількість клапанів: 12 шт.

Тип палива: Бензин

Токсичність: Euro 5

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 160 км/год

Прискорення: 14.2 0-100 км/год, сек.

Витрата палива

Міський цикл: 7.0

Заміський цикл: 4.3

Змішаний цикл: 5.3

Гальма

Передні: Дискові вентильовані

Задні: Барабанні

Кузов

Тип: Седан

Кількість місць/дверей: 5/4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 50 л.

Об’єм багажного відділення: 506 л.

Трансмісія

Привід: Передній

Коробка передач: Механічна

Число передач: 5

Диски і шини

Диски: Легкосплавні R15

Шини: 185/65 R15

Підвіска

Передня: Псевдо «МакФерсон»

Задня: Напівзалежна П-подібна балка кручення

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 2 шт.

Активна безпека

Коректор рівня фар

Гідропідсилювач керма

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Підігрів дзеркал

Радіо: FM/AM

СD-магнітола: CD/MP3

Бортовий компютер

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Підігрів передніх сидінь

Регулювання керма по висоті і вильоту

Кондиціонер

Салон: Тканина Oline Mistral

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Галогенові фари


Надаємо кредит, обмін, тест драйв.
---------------------------------------------------
  Обзор Peugeot 301 (2012-...). Х-ки, Фото.
  Премьера Peugeot 301 состоялась на Парижском автосалоне в 2012 году.
Однако на родине продажи новинки не планировались, как и в целом на западноевропейском рынке. Для нее уготована другая география – Азия, Северная Африка, Латинская Америка, Восточная Европа. И Украина - в том числе.
  Для Peugeot 301 была выбрана та же платформа, на которой базируется хэтчбек 208. Конечно, ее растянули – зато теперь колесная база седана составляет целых 265 сантиметров. А багажник! Здесь 506 литров объема при поднятых спинках задних сидений и 1332 – при сложенных.
►тест Peugeot 301 (Игорь Бурцев) ..

  Внешне новый Peugeot – просто красавец. Стройный силуэт, чуть раскосые головные фары, изящная трапеция решетки радиатора со сглаженными углами. Кого-то напоминает? Да конечно, ведь у 301-го "льва" и братец есть - Citroen C-Elysee. Только он щеголяет чуть другой "мордашкой".
  Внутри Peugeot 301 - тоже почти копия C-Elysee. Несмотря на отсутствие дорогих материалов отделки смотрится интерьер очень даже ладно – французы умеют из ничего сделать "конфетку". Пухлый трехспицевый руль подчеркивает округлые рельефы торпедо. Кресла мягкие, как домашний диван. Уютно, одним словом!
►"Наш тест-драйв" Peugeot 301.

  Стартовая линейка двигателей Peugeot 301 насчитывает три агрегата – два бензиновых "атмосферника" и турбированный дизель. Самый слабенький мотор работает на бензине. Он имеет всего три цилиндра и рабочий объем 1,2 литра. Его 72 "лошадки" обещают кушать в среднем 5,3 л./100км.
  Бензиновый 1.6 VTi расходует в среднем 6,5-7,3 литра на сотню (в зависимости от коробки передач). Однако здесь и мощности побольше – 115 лошадиных сил.
  Неплохим вариантом может быть и 1.6 HDi. Здесь 92 "лошади", расходующие 4,3 литра солярки на сотню в режиме город/трасса. Ну а что касается трансмиссии, выбирать в Peugeot 301 придется между пятиступенчатой МКПП и четырехступенчатым "автоматом".
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.