Автомобілі з пробігом:
Volkswagen Golf Alltrack 1.8 TSI SE 4Motion$16900 по курсу 28.35грн за $€13930 по курсу 34.4 грн за €Курс актуальний на 24.01.2021Ціна: 479000 UAH 479000
грн.
16900
$
13930
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 1228
в наявності
![]()
Volkswagen Golf Alltrack 1.8 TSI SE 4Motion,
рік: 2017, ціна: 16900$
закрити вікно X
ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4567 / 2027 / 1515 мм. Діаметр розвороту: 10,9 м Колісна база: 2629 мм. Кліренс: 175 мм. ГальмаПередні: Дискові вентильовані Задні: Дискові ДвигунРобочий об’єм: CSJB (EA888) 1798 см.куб. Потужність: 180 к.с. / 4500-6200 об к.с. Обертовий момент: 280 Нм / 1350-4500 об Нм. об/хв Кількість клапанів: DOHC - 16 шт. Кількість циліндрів: Рядний 4 шт. Тип палива: Бензин АИ-95 і вище Токсичність: EURO VI Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: Обмежена 220 км/год км/год Прискорення: 7,8 сек 0-100 км/год 0-100 км/год, сек. Диски і шиниШини: 205/55 R17 Диски: Легкосплавні R16 Витрата паливаМіський цикл: 8.3 л. Заміський цикл: 5.8 л. Змішаний цикл: 6.7 л. КузовТип: Універсал Кількість місць/дверей: 5 / 5 од. Об'ємиОб’єм багажного відділення: 605 л. Об’єм паливного баку: 54 л. ПідвіскаПідвіска: НЕЗАЛЕЖНА Передня: Типу McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості Задня: Багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості ТрансмісіяПривід: Повний - 4Motion Коробка передач: Автоматична VAG (Німеччина) Число передач: 6-ступенева; 6-DSG ВагаПовна вага: 1990 кг. Вага спорядженого автомобіля: 1472 кг. Пасивна безпекаПодушки безпеки: SRS шт. Активна безпекаКруїз контроль RSCA-off-деактивація бокових подушок Гідропідсилювач керма Блокування міжосьового диференціалу: Електронне блокування диференціала TPMS-датчик контролю тиску в колесах Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Brake Assist - с-ма екстренного гальмування ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості ABS - антиблокувальна система Інтер'єрBlue Tooth Кнопка Start/Stop Підігрів дзеркал NAVI Інтерфейс для медіаресурсів Сенсор дощу Сенсор світла Електропривід дзеркал Електричні склопідіймачі Панель приладів з освітленням OPTITRON Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Підігрів передніх сидінь Мультифункційне кермо Регулювання керма по висоті і вильоту Бортовий компютер Клімат-контроль: 2-х зонний Салон: Шкіра перфорована Екстер'єрРейлінги на даху Бризговики Легкосплавні диски Обігрів заднього скла з таймером Галогенові фари Авто шукали як:volkswagen golf vii alltrack 2.0 tdi 4motion vw golf alltrack 1.8 tsi 4motion Надаємо кредит, обмін, тест драйв. -------------------------------------------------- Виробник позиціонує Alltrack як топ-версію стандартного універсала Variant (або Sportwagеn на американському ринку), даючи статус «проміжної» між класичними седанами і кросоверами. Для цього «позашляховий» Гольф наділили рисами обох класів. Обов'язковим атрибутом моделі є протитуманні ліхтарі і сітка в зоні забору повітря замість горизонтального пластика. Передній і задній бампер, молдінги і колісні арки відрізняються вставками з нефарбованого пластика, є також і сірі вставки. Обов'язковий атрибут «корми» - подвійний патрубок вихлопної системи (у авто для американського ринку - два окремих патрубка). ►VW Volkswagen Golf Alltrack FULL REVIEW test driven SportWagen crossover Variant Kombi new neu Весь цей зовнішній «кросоверний» арсенал був би марний без збільшеного дорожнього просвіту Golf (офіційні дані про американську версії - 175 мм на дисках діаметром 17 дюймів) і системи повного приводу 4Motion з додатковими настройками. У базових умовах автомобіль є передньопривідним, але в залежності від дорожніх умов муфта Haldex п'ятого покоління може передавати на задню вісь до 50% крутного моменту. Підвищенню прохідності допомагає наявність електронних імітацій блокування диференціалів, які пригальмовують колесо, яке прослизає. Автомобіль також оснащений помічником при спуску і опціональною системою Dynamic Chassis Control з вибором режимів їзди, серед яких - Off-road-режим (зміни на відгук педалі акселератора, налаштування системи стабілізації). На європейському ринку для автомобіля пропонуються два двигуни - бензиновий і дизельний. Перший - це 1.8-літровий ТSI на 180 к.с. і 280 Нм крутного моменту (розгінна динаміка - 7.8 с до першої «сотні»). Другий - це 2.0-літровий TDI з двома варіантами форсування: 150 к.с. і 340 Нм або 184 к.с. і 380 Нм (у другому варіанті автомобіль набирає "сотню" за ті ж 7.8 с). У парі з бензиновим мотором працює 6-ступінчастий «робот» DSG, з більш слабким дизельним -6-ступінчаста "механіка" або 7-ступінчастий «робот», c більш продуктивним - виключно 7-ступінчастий «робот». ►2018 VW Golf Alltrack Review - The Ultimate Family Hauler Внутрішнє оформлення Гольф Олтрек майже повністю ідентично інтер'єру стандартного Golf: за рульовим колесом - два класичних колодязя зі спідометром і тахометром, на центральній панелі, злегка розгорнутої до водія, стандартний блок мультимедійної системи з 6.5-дюймовим дисплеєм, нижче розташувався блок клімату та управління підігрівом . Різниця - в накладках на педалях да у вставці на передній панелі, а також в написах Alltrack на опціональних кріслах. Що стосується практичності багажного відділення, то в цьому автомобіль не поступається стандартному універсалу: 605 л простору за заднім рядом і 1620 при складеному задньому дивані, є і лючок для перевезення довгих предметів.
►Volkswagen Golf Alltrack 2015 модельного года
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |