Автомобілі з пробігом:
Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid$89900 по курсу 28.05грн за $€73630 по курсу 34.25 грн за €Курс актуальний на 25.02.2021Ціна: 2522000 UAH 2522000
грн.
89900
$
73630
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 1131
в наявності
![]()
Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid,
рік: 2019, ціна: 89900$
закрити вікно X
ДвигунПотужність: 462 к.с. Робочий об’єм: 2995 см.куб. Обертовий момент: 450/1340-5300 Нм. об/хв Кількість циліндрів: 6 шт. Кількість клапанів: 24 шт. Тип палива: гібрид/бензин Токсичність: Euro - VI ТрансмісіяПривід: повний Коробка передач: автоматична Число передач: 8 ВагаВага спорядженого автомобіля: 2370 кг. Повна вага: 3030 кг. Витрата паливаЗмішаний цикл: 3.4 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4918/2194/1696 мм. Колісна база: 2895 мм. Кліренс: 215 мм. Діаметр розвороту: 12.1 м ГальмаПередні: дискові, вентильовані Задні: дискові, вентильовані Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 253 км/год Прискорення: 5.0 0-100 км/год, сек. КузовТип: кросовер Кількість місць/дверей: 5/5 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 75 л. Об’єм багажного відділення: 770 л. ПідвіскаПередня: незалежна Задня: незалежна Диски і шиниДиски: R21 Шини: 315/35 Активна безпекаADB-X - с-ма диференціального гальмування Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма Підігрів двигуна і паливної сис-ми VGRS-адаптивний підсилювач керма Електропідсилювач керма DSC с-ма динамічної стабілізації HAC c-ма допомоги при підйомі EST-сис-ма управління силою тяги двигуна EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів Off road-сис-ма допомоги при підйомі і спуску HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску Датчики "сліпої" зони Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції Круїз контроль Brake Assist - с-ма екстренного гальмування Гідропідсилювач керма ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості Коректор рівня фар EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Парктроніки передні Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми TPMS-датчик контролю тиску в колесах Камера заднього виду Парктроніки задні ABS - антиблокувальна система Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: SRS - 11 Протиугонна системаКлючі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Дотягування вікон та люка Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Сигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Інтер'єрСD-магнітола: в наявності Сенсор світла NAVI Blue Tooth Підігрів дзеркал Російське меню Сенсор дощу Підкермові пелюстки перемикання передач Радіо: в наявності Кількість динаміків: 11 Аудіосистема: BOSE Електропривід дверей багажного відсіку Інтерфейс для медіаресурсів Сабвуфер Електропривід дзеркал Електропривід сидіння пасажира Електропривід сидіння водія Регулювання керма по висоті і вильоту Память сидінь Електричні склопідіймачі Клімат-контроль: в наявності Бортовий компютер Підігрів передніх сидінь Вентиляція передніх сидінь Мультифункційне кермо Память керма Панель приладів з освітленням OPTITRON Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Оздоблення салону деревом Салон: шкіра Екстер'єрОбігрів заднього скла з таймером Задній спойлер Бризговики Омивачі фар Легкосплавні диски Галогенові фари Протитуманні фари Ксенонові фари Надаємо кредит, обмін, тест драйв. ------------------------------------------------------ Porsche Cayenne E-Hybrid (Порше Кайен Е-Гібрид) - гібридна версія преміального позашляховика класу «K3». Третє покоління моделі було представлено в травні 2018 року. Гібридний Кайен виглядає ідентично своїм бензиновим побратимам, за винятком хіба що, додаткового лючка для зарядного пристрою з лівого боку і «отруйно» зеленого кольору супортів, характерним всім гібридам марки. Обзор на гибридный Porsche Cayenne E-Hybrid / RVISION Автомобіль оснащується 3-літровим бензиновим двигуном (340 к.с. і 450 Нм) від «простої» версії кросовера і електромотором, який в порівнянні з попередником став на 43% могутніше (136 к.с. і 400 Нм). Сумарно обидва двигуни здатні розвивати 462 к.с. і 700 Нм. Але головною фішкою Cayenne E-Hybrid, є запозичений у «гіперкара» 918 Spyder принцип роботи гібридної системи - «Boost». Який полягає в тому, що електромотор тепер задіяний у всіх можливих режимах, включаючи самі екстремальні. І що найцікавіше, в динамічних режимах Sport і Sport Plus для отримання максимальної віддачі силової установки, може бути використаний весь енергоресурс батареї. На відміну від інших режимів, в яких система намагається підтримувати заряд. Отжигаем на SE-Hybrid Platinum Edition Porsche Cayenne А що ж стосовно самої батареї? У гібридному Каєн її ємність була збільшена на 30% в порівнянні з минулою моделлю з 10,8 до 14,1 кВтг. Батарея має рідинне охолодження і розташовується під підлогою багажника в задній частині автомобіля. Час зарядки від стандартної розетки займе близько 8-ї години, але якщо ви хочете скоротити час очікування, то за доплату можна придбати опційний пристрій, який може впоратися з цим трохи більше ніж за дві години. Відстежувати і керувати цим процесом можна буде дистанційно, завдяки додатку Porsche Connect. Так само за допомогою смартфона можна буде контролювати автономну систему кондиціонування, прогрівати або ж охолоджувати салон до потрібної температури при вимкненому запаленні.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |