• Peugeot 308 1.6HDi MT
    ціна: 10300 USD 
  • Porsche Cayenne 3.0d
    ціна: 31800 USD 
  • Audi Q7 3.0 TFSI quattro
    ціна: 18400 USD 
  • Opel Vivaro 2.0 CDTI рефрижератор
    ціна: 9900 USD 
  • Porsche Cayenne 3.6i
    ціна: 28900 USD 
  • Audi SQ7 4.0 TDI Quattro
    ціна: 85800 USD 
  • SsangYong Kyron 2.0 TDI AT
    ціна: 10800 USD 
  • BMW 3-series 335i xDrive
    ціна: 27900 USD 
  • Lexus LX 570 5.7i AT
    ціна: 28900 USD 
  • MINI Cooper S 2.0i MТ
    ціна: 15700 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Ford Focus > Focus RS 2.3 EcoBoost MT 4x4
Показати всі моделі і бренди

Ford Focus RS 2.3 EcoBoost MT 4x4

$22700 по курсу 27.6грн за $€19220 по курсу 32.6 грн за Курс актуальний на 15.08.2020Ціна: 627000 UAH

627000 грн. 22700 $ 19220
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 502
в наявності
ID : 17933 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2016 Тип кузова : Хетчбек Модифікація : RS 2.3 EcoBoost MT 4x4 Об'єм двигуна : 2.3 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Механічна Потужність : 350 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2020-05-21 Пробіг : 65743 км Колір : синій
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Витрата палива

Міський цикл: 10

Заміський цикл: 6,3

Змішаний цикл: 7,7

Двигун

Токсичність: Euro - VI

Тип палива: бензин АІ95 і вище

Робочий об’єм: 2261 2.3 EcoBoost см.куб.

Потужність: 350 к.с. / 6000 об к.с.

Обертовий момент: 440 Нм / 2000-4500 об Нм. об/хв

Кількість клапанів: DOHC - 16 шт.

Кількість циліндрів: рядний - 4 шт.

Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива, турбонаддувом і інтеркулером

Вага

Повна вага: 2025 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1439 кг.

Габарити

Колісна база: 2648 мм.

Довжина/ширина/висота: 4362 / 1823 / 1471 мм.

Діаметр розвороту: 12.4 м

Кліренс: 120 мм.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані (320мм.)

Задні: Дискові (271мм.)

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 268 км/год

Прискорення: 4,7 сек 0-100 км/годс. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: ZR19 - легкосплавні, ковані

Шини: Michelin - 235/35 ZR19 | 91Y

Запасне колесо: Докатка - R19 (2-ий варіант 235/30/R18)

Кузов

Тип: Хетчбек - Sport

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 316л./1262 л.

Об’єм паливного баку: 55 л.

Підвіска

Передня: Незалежна, амортизаційна стійка типу Макферсон

Задня: Незалежна, багатоважільна

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА (Спортивні амортизатори RS змінної жорсткості))

Трансмісія

Привід: Повний - AWD

Коробка передач: Механічна КПП: (Ford)

Число передач: 6-ти ступенева

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 8 шт.

Активна безпека

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

Круїз контроль

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Камера заднього виду

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Електропідсилювач керма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Коректор рівня фар

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Гідропідсилювач керма

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Центральні замки

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Інтер'єр

Blue Tooth

NAVI

Кнопка Start/Stop

Російське меню

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Аудіосистема: SONY

Підігрів керма

TV

Клімат-контроль: 2-х зонний

Сенсор дощу

Сабвуфер

Монітор: мультимедійна система SYNC3 Microsoft

Кондиціонер

Сенсор світла

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Бортовий компютер

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Підігрів передніх сидінь

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Кількість динаміків: 9

Інтерфейс для медіаресурсів

СD-магнітола: CD-player MP3/WMA

Радіо: Ford - FM1/FM2/AM

Підігрів дзеркал

Салон: Комбінований (текстиль, шкіра)

Екстер'єр

Омивачі фар

Задній спойлер

Легкосплавні диски

Галогенові фари

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари


 ​Ford Focus RS (Форд Фокус RS) - «заряджена» версія хетчбека класу «С». Дебют автомобіля, побудованого на базі третього покоління моделі відбувся на автосалоні в Женеві в березні 2015 року.

ПЕРВЫЙ ТЕСТ!!! 350 л.с. FORD FOCUS RS! Убийца STi, EVO, GOLF R, A 45 и RS3?

 Оскільки головним атрибутом будь-якого «зарядженого» автомобіля є його двигун, з нього розповідь і почнемо. Тим більше що в даному випадку мова йде про найпотужнішому Focus в історії марки. Так ось, рушійною силою Ford Focus RS виступає 2,3-літровий бензиновий EcoBoost з турбонаддувом, 350 л. с. потужності і 440 Нм крутного моменту в діапазоні від 2000 до 4500 об / хв. Більш того, в режимі Overboost протягом 15 секунд момент може досягати 470 Нм. Коробка передач - безальтернативна 6-ступінчаста "механіка".

2016 Ford Focus RS (350hp) - DRIVE & SOUND (60FPS)

 Щоб розумно використовувати таку потужність і тягу, інженери Форд прийняли рішення відмовитися від переднього приводу на користь повного. Крім того, автомобілю дісталися більш жорсткі пружини і амортизатори, коротка рульова рейка, переналаштована система вихлопу, система зміни вектора тяги, Launch Control і окремий режим дріфту в настройках шасі, чого раніше на серійних машинах не робив ніхто.

2016 Ford Focus RS MK3 - pure SOUND (60FPS)

 Доведенням Фокус RS займався знаменитий ралліст Кен Блок, накатав на тестах тисячі кілометрів, щоб власники «запальнички» змогли в повній мірі відчути всі можливості автомобіля і отримати максимальне задоволення.

Ford Focus RS 2016 Nurburgring test on board (dry and wet track, drift with Sport mode)

 Що ж до зовнішності, то RS-версія Focus традиційно відрізняється від звичайних модифікацій особливостями аеродинамічного обважування, колісними дисками, решіткою радіатора і іншими елементами. У салоні ж, як і має бути, встановлені спортивні сидіння і спортивне кермо, на педалях є накладки а панель приладів і програмне забезпечення інформаційно-мультимедійної системи «заточені» під спортивний пілотаж. І, звичайно ж, нікуди не дітися без шильдиков і нашивок з літерами RS, щоб ні на секунду не забувати, що у вашому розпорядженні особливий автомобіль.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.