Автомобілі з пробігом:
Mercedes-Benz C-class 63 AMG$97120 по курсу 28.3грн за $€79900 по курсу 34.4 грн за €Курс актуальний на 27.01.2021Ціна: 2749000 UAH 2749000
грн.
97120
$
79900
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 1397
в наявності
![]()
Mercedes-Benz C-class 63 AMG,
рік: 2019, ціна: 97120$
закрити вікно X
ВагаПовна вага: 1960 кг. Вага спорядженого автомобіля: 1395 кг. Витрата паливаМіський цикл: 13.5 Заміський цикл: 7.8 Змішаний цикл: 9.9 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4793/1810/1442 мм. Діаметр розвороту: 11,2 м Колісна база: 2840 мм. Кліренс: 92 мм. ГальмаПередні: дискові, вентильовані Задні: дискові ДвигунРобочий об’єм: 3982 см.куб. Потужність: 476 к.с. Обертовий момент: 700/5500-6250 Нм. об/хв Кількість циліндрів: 8 шт. Тип палива: бензин Кількість клапанів: 32 шт. Токсичність: Euro 6 Система подачі палива: безпосереднє вприскування Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 250 км/год Прискорення: 4,1 0-100 км/год, сек. Диски і шиниДиски: R18 Шини: 265/35 ZR 19; 265/35 ZR 19 КузовТип: седан Кількість місць/дверей: 5/4 од. ПідвіскаПередня: Подвійний поперечний важіль Задня: багатоважільна незалежна Об'ємиОб’єм паливного баку: 41 л. Об’єм багажного відділення: 480 л. ТрансмісіяПривід: задній Коробка передач: автоматична Число передач: 9-G AMG speedshift Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Підголовники всіх сидінь Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Подушки безпеки: 10 шт. Активна безпекаActive Stiiring-активне управління керма Підігрів двигуна і паливної сис-ми VGRS-адаптивний підсилювач керма Електропідсилювач керма Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості Adaptive Drive-електронне управління підвіскою EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів Бокові камери Multi-terrain Select-автомат. с-ма вибору режиму руху в залежності від рельєфу HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску DAC-cис-ма допомоги при спуску Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції Сис-ма утримування полоси руху Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма DSC с-ма динамічної стабілізації ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості Brake Assist - с-ма екстренного гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Круїз контроль TPMS-датчик контролю тиску в колесах Передня камера Камера заднього виду Парктроніки задні Парктроніки передні Коректор рівня фар ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаCar/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі Дотягування вікон та люка Сигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Інтер'єрСабвуфер Сенсор світла Сенсор дощу DVD-changer: в наявності СD-магнітола: в наявності NAVI Радіо: в наявності Електропривід дверей багажного відсіку Панорамний дах Російське меню Проектор щитка приладів на склі Сидіння з функцією масажу Память керма Підкермові пелюстки перемикання передач Монітор: багатофункціональний Blue Tooth Кнопка Start/Stop Мультифункційне кермо Регулювання керма по висоті і вильоту Електропривід сидіння водія Панель приладів з освітленням OPTITRON Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Підігрів передніх сидінь Оздоблення салону деревом Електропривід сидіння пасажира Память сидінь Електропривід дзеркал Підігрів дзеркал Електричні склопідіймачі Бортовий компютер Люк з електроприводом Клімат-контроль: в наявності Салон: шкіра Екстер'єрРейлінги на даху Задній спойлер Обігрів заднього скла з таймером Легкосплавні диски Протитуманні фари Омивачі фар Ксенонові фари Авто шукали як:https://rikauto.com.ua/ua/new/17762 Автомобіль офіційний, У вартість включено першу реєстрацію, Повна антигравійна обклейка, Можливий обмін, кредит, тест драйв. --------------------------------------------------- Приставка AMG в названии седана Mercedes-Benz C 450 AMG присутствует неспроста. После поездки на этом автомобиле уровень адреналина в крови водителя возрастает многократно Первоначально С 450 задумывался как промежуточная модель между «гражданскими» Mercedes-Benz и «безумными» AMG. То есть приставка AMG в данном случае означала лишь спортивный пакет для обычной модели. Но модификация получилась настолько темпераментной, что недавно ее решили повысить в статусе до настоящего AMG. Это значит, что вскоре модели с названием C 450 AMG мы не увидим. Потому что ее переименовали в Mercedes-AMG C 43. ►Тест-драйв Mercedes-Benz C 450 AMG DTM TEAM Edition (367 л.с.) + стенд, автодром и 0-200 км/ч Индекс «43» является данью памяти прошлым моделям – в свое время модификация С 43 AMG была у C-Class в 202-м кузове, выпуск которого прекратили в 2000 году. Тот автомобиль имел под капотом 4,3-литровый атмосферный V8, выдававший 306 л.с. и 410 Нм. Этот силовой агрегат позволял седану разгоняться до «сотни» за 6,5 с и упираться в электронный ограничитель скорости на отметке 250 км/ч. У нынешнего С 450 (читай С 43) двигатель куда меньшего объема – всего 3 л, к тому же у него на два цилиндра меньше. Зато он оснащен турбонаддувом, да и другие технологии за прошедшие полтора десятка лет на месте не стояли. В результате мотор развивает 367 л.с. и 520 Нм, что позволяет ему брать первую «сотню» за 4,9 с (максимальная скорость здесь тоже ограничена на 250 км/ч). Словом, новая модель значительно мощнее и динамичнее предшественницы. ►Тест-драйв от Давидыча. Mercedes C63 AMG А ведь есть еще и совсем безумная модификация С 63 в вариантах мощностью 476 и 510 л.с., но это тема уже совсем другого рассказа. Да и цены у этих машин значительно отличаются. Так, если за С 450 дилеры просят от 61 500$, то С 63 стоит не менее 78 500$. Спортивные мотивы: В салоне модификация С 450 отличается от других «цешек» богатым базовым оборудованием и спортивными креслами-«ковшами» с интегрированными подголовниками – мой тестовый экземпляр имел кожаные вставки с прострочкой красной нитью. Салон собран крепко, качество отделочных материалов отличное. ►Обзор Mercedes Benz C450 AMG 4Matic в Испании «Ковши» на деле оказались очень даже гостеприимными сиденьями с великолепным профилем. Боковая поддержка у них мощная, но никакой тесноты нет и в помине: в таких креслах можно не только на гоночном треке «зажигать», но и без проблем ездить каждый день. Посадка низкая. Слева высокий подоконник, справа высокий и широкий центральный тоннель. Из-за этого возникает ощущение нахождения в коконе. Эргономика типично мерседесовская, что означает наличие многофункционального левого подрулевого переключателя, отвечающего за поворотники, дальний свет и стеклоочистители. Бортовым интерфейсом можно пользоваться как с помощью джойстика-крутилки, так и посредством тачпада. Меню логичное, графика великолепная. ►Бородатая Езда. Mercedes-Benz C450 AMG Благодаря спортивным передним сиденьям на втором ряду места даже больше, чем со стандартными креслами, поскольку здесь у кресел спинки тоньше. Места для ног и над головой человеку среднего роста хватает, хотя просторным пребывание здесь не назовешь. Подушка у дивана довольно короткая, но профиль у него отличный. В общем, двое пассажиров устроятся неплохо, но есть в этом классе и более просторные автомобили – все-таки Mercedes-Benz C-Class создан для тех, кто за рулем. Особенно модификация Mercedes-AMG C 43....
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |