• BMW i8 e-Drive 94Ah First Edition REx
    ціна: 119000 USD 
  • Audi SQ5 3.0 TFSI Prestige
    ціна: 59900 USD 
  • Audi A4 2.0 TFSI quattro
    ціна: 27900 USD 
  • Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid
    ціна: 26900 USD 
  • Mazda 3 2.0i AT
    ціна: 10400 USD 
  • Ford Mustang 2.3i EcoBoost Premium AT
    ціна: 32800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4MATIC
    ціна: 55800 USD 
  • BMW K 1600 GTL
    ціна: 14900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 350 CDI 4matic Long AMG
    ціна: 89900 EUR 
  • MINI Cooper S Electric
    ціна: 31900 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Lexus ES > ES 350i Premium
Показати всі моделі і бренди

Lexus ES 350i Premium

$25300 по курсу 27.25грн за $€23210 по курсу 29.7 грн за Курс актуальний на 07.04.2020Ціна: 689000 UAH

689000 грн. 25300 $ 23210
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 281
на складі
ID : 17398 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2015 Тип кузова : Седан Модифікація : 350i Premium Об'єм двигуна : 3.5 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 277 к.с. Тип приводу : Передній Дата покупки : 2020-01-22 Пробіг : 65270 миль Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2130 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1715 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 12.7

Заміський цикл: 7.2

Змішаний цикл: 9.5

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4900 / 1820 / 1450 мм.

Діаметр розвороту: 11.4 м

Колісна база: 2820 мм.

Кліренс: 152 мм.

Гальма

Передні: Дискові, вентильовані

Задні: Дискові, вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: двигуна: 2GRFE - 3456 см.куб.

Потужність: 277к.с./6200об. к.с.

Обертовий момент: 348Нм./4700об. Нм. об/хв

Тип палива: бензин АІ95 і вище

Система подачі палива: Бензиновий з розподіленим уприскуванням палива

Токсичність: Euro - V

Кількість циліндрів: V - 6 шт.

Кількість клапанів: Dual VVT-i - 24 шт.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена - 210* км/год

Прискорення: 7,4с. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 17 - легкосплавні

Шини: Michelin - 215/55 / R17

Запасне колесо: Повнорозмітна - R17

Кузов

Тип: Седан

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 65 л.

Об’єм багажного відділення: 490 л.

Підвіска

Передня: Типу McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: Передній - FWD

Коробка передач: Автоматична КПП

Число передач: 6-ти ступенева

Активна безпека

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Гідропідсилювач керма

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

Сис-ма утримування полоси руху

Датчики "сліпої" зони

Парктроніки задні

Додаткові системи:: Система попередження про вихід зі смуги руху (LDW; LDWS); Система моніторингу «сліпих» зон Blind Spot Monitor

Парктроніки передні

Камера заднього виду

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

DSC с-ма динамічної стабілізації

Електропідсилювач керма

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Круїз контроль

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

HAC c-ма допомоги при підйомі

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

ABS - антиблокувальна система

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Коректор рівня фар

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 11

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Додаткові системи:: Система доступа без ключа Smart Entry

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Сигналізація / імобілайзер двигуна

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Вентиляція передніх сидінь

Оздоблення салону деревом

Память керма

Підігрів передніх сидінь

Сенсор дощу

Інтерфейс для медіаресурсів

Сенсор світла

Електропривід сидіння пасажира

Память сидінь

Аудіосистема: Lexus Premium

DVD-changer: DVD-програвач MP4/WMA

Додаткові опції:: Навігаційна система HDD GPS з жорстким диском

Сабвуфер

Електропривід дверей багажного відсіку

Люк з електроприводом

Російське меню

Кількість динаміків: 10

СD-магнітола: cd player - MP3/WMA / USB/UAX

Електропривід сидіння водія

Клімат-контроль: 2-ох Зонний з пилевим вугільним фільтром

Бортовий компютер

Регулювання керма по висоті і вильоту

Мультифункційне кермо

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Монітор: Багатофункціональний кольоровий дисплей -7"- сенсорний

Радіо: Lexus Premium - FM1/FM2/AM

NAVI

Blue Tooth

Підігрів дзеркал

Кнопка Start/Stop

Салон: ШКІРА semi-aniline

Екстер'єр

Ксенонові фари

Бризговики

Додаткові опції:: БІ-Ксенонові фари; Світлодіодне денне світло; Автоматична корекція кута нахилу фар

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари


​​​​  Огляд Lexus ES (2012-2015). Х-ки, Фото.
  Lexus ES шостого покоління - носій нової філософії люксового підрозділу Toyota. 
Раніше седани ES були по суті лише фешенебельній версією Camry. А ось модель, представлена ​​в 2012 році, - явна спроба відірватися від "коренів" і створити автомобіль зі своїм, особливим характером.
  Кардинально змінитися ES, звичайно ж, не вдалося - це було б занадто великою розкішшю навіть для Lexus. Нова модель побудована на платформі Toyota Avalon, яка, нагадаємо, і сама колись сталася від Camry. Але відмінності і від Toyota, і від колишнього покоління ES знайти нескладно.
Lexus ES 2013 - тест драйв с Александром Мих...
 
  Перш за все, Lexus ES став більше. Колісна база збільшилася на 4,5 сантиметра, довжина - на 2,5. Дах, навпаки, на пару сантиметрів знизилася, для чого дизайнерам довелося трохи "покласти" кут задніх стійок.
  Для новинки був створений і абсолютно новий салон. Він вийшов нарочито консервативним - тон тут задають грубі решітки дефлекторів, вставки під дерево і циферблат механічного годинника в центрі торпедо. Зліва від керма кидаються в очі незграбні кнопки, немов зійшли з автомобільних приладових панелей 80-х років.
►Мини обзор Lexus ES 250 
 
  А які відчуття обіцяє Lexus ES за кермом? На думку розробників, саме тут і проявляються основні відмінності від Camry! І справа зовсім не в інших двигунах або принципово новій підвісці (основні вузли та агрегати якраз залишилися колишніми). Головне - в тому, як це працює.
  Електропідсилювач керма нового Lexus ES налаштований на більшої гостроти і чуйність в маневрах. Важелі підвіски стали жорсткіше, щоб виключити розгойдування на різких поворотах. Lexus ES немов наростив м'язи для більшого драйву.
►PROABTO // Тест-драйв Lexus ES 250 
 
  У передній підвісці McPherson інженери застосували незвичайний прийом - спіралі пружин на стійках загортаються в різні боки. Ліва йде за годинниковою стрілкою, а права - проти. У Lexus вважають, що це покращило поведінку авто на прямих ділянках дороги.
  Версія ES 250 - з 2,5 літрової рядної «четвіркою» - в динаміці помітно програє, але теж непогана. Вона запропонує 184 "конячки", які досягнуть 100 кілометрів на годину за 9,8 секунди. Обидві бензинові версії ES оснащені шестиступінчастою "автоматами".
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.