• Mercedes-Benz GLS-class 350d 4matic AMG
    ціна: 105900 EUR 
  • Mercedes-Benz GLS-class 400d 4matic AMG
    ціна: 105400 EUR 
  • Mercedes-Benz GLS-class 350d 4matic AMG
    ціна: 105400 EUR 
  • Mercedes-Benz GLS-class 400d 4matic AMG
    ціна: 104900 EUR 
  • Mercedes-Benz GLS-class 350d 4matic AMG
    ціна: 99900 EUR 
  • Volkswagen Passat B-8 2.0 TDI AT
    ціна: 19900 USD 
  • Tesla Model S 60 kWh
    ціна: 23900 USD 
  • Mercedes-Benz C-class 220 CDI BlueTec
    ціна: 20900 USD 
  • Tesla Model S 85 kWh
    ціна: 31900 USD 
  • BMW X5 40d xDrive
    ціна: 24800 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Audi Q7 > Q7 4.2 V8 FSI quattro
Показати всі моделі і бренди

Audi Q7 4.2 V8 FSI quattro

$14300 по курсу 27.11грн за $€13050 по курсу 29.7 грн за Курс актуальний на 26.05.2020Ціна: 388000 UAH

388000 грн. 14300 $ 13050
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 569
в наявності
ID : 17359 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2006 Тип кузова : Кросовер Модифікація : 4.2 V8 FSI quattro Об'єм двигуна : 4.2 л. Двигун : Газ / Бензин Коробка передач : Автоматична Потужність : 352 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2020-01-14 Пробіг : 183459 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2935 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 2240 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 19.5

Заміський цикл: 10.2

Змішаний цикл: 13.6

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5086 / 1983-2008 / 1697-1772 мм.

Діаметр розвороту: 12,0 м

Колісна база: 3002 мм.

Кліренс: 180-255 мм.

Гальма

Передні: Дискові вентильовані

Задні: Дискові вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: двигуна: CAUA - 4163 см.куб.

Потужність: 354к.с./6500об. к.с.

Обертовий момент: 440Нм./3500об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: DOHC - 32 шт.

Кількість циліндрів: V - 8 шт.

Тип палива: бензин АІ98

Токсичність: Euro - V

Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 248 км/год

Прискорення: 7,4с. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 18 (8.0Jx18) - легкосплавні

Шини: 255/55 R18

Запасне колесо: Повнорозмірна - R18

Кузов

Тип: Кросовер - SUV

Кількість місць/дверей: 5-7 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 100 л.

Об’єм багажного відділення: 775л./2035 л.

Підвіска

Передня: Активна пневмопідвіска із змінним дорожнім просвітом

Задня: Активна пневмопідвіска із змінним дорожнім просвітом

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, активна пневмопідвіска

Трансмісія

Привід: Повний - Quattro®.

Коробка передач: Автоматична КПП: ZF (Німеччина)

Число передач: 6-ти ступенева; 6-Tiptronic

Активна безпека

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски

Блокування міжосьового диференціалу: Міжосьовий диференціал (TORSEN / Торсен)

Підігрів двигуна і паливної сис-ми

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Парктроніки задні

Парктроніки передні

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

Гідропідсилювач керма

Камера заднього виду

Коректор рівня фар

Круїз контроль

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 8

Протиугонна система

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Аудіосистема: BOSE

Кількість динаміків: 12

СD-магнітола: CD player - MP3 / WMA

Радіо: Audi MMI - FM1/FM2/AM

NAVI

Монітор: багатофункціональний MMI Navigation Plus з MMI Touch

Сабвуфер

Інтерфейс для медіаресурсів

Російське меню

Підігрів задніх сидінь

Електропривід дверей багажного відсіку

Сенсор дощу

Сенсор світла

Blue Tooth

Підігрів дзеркал

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Мультифункційне кермо

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Оздоблення салону деревом

Підігрів передніх сидінь

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електропривід сидіння водія

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Бортовий компютер

Клімат-контроль: 4-рьох зонний з протипилевим фільтром

Память сидінь

Салон: ШКІРА, вставки Alkantara

Екстер'єр

Бризговики

Задній спойлер

Рейлінги на даху

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Ксенонові фари

Протитуманні фари

Омивачі фар


  Огляд Audi Q7 (2006-2009)
  Audi Q7 - напевно самий нетиповий автомобіль зі всієї лінійки інгольштадтських моделей всіх часів.
«Володарі кілець» ніколи раніше не випускали позашляховиків, і Q7 недалеко пішов від звичних седанів і універсалів. Основна відмінність - семимісний салон і регульований за допомогою пневмопідвіски в широкому діапазоні дорожній просвіт. Ні пониженого ряду трансмісії, ні будь-яких позашляхових опцій тут немає, просто великий повнопривідний універсал, оснащений відмінно зарекомендувала себе системою повного приводу Quattro.
  Зовнішність швидше кросовера, ніж позашляховика, складно назвати гармонійним, однак повна впізнаваність очевидна..
►Шустрый Audi Q7 (S-Line) 4.2 V8
  Зате інтер'єр - плоть від плоті Audi, якість матеріалів і затишок вище всяких похвал, все вивірено, логічно і гранично зручно..  Окремої похвали заслуговує мультимедійна система MMI, донині, напевно, найлогічніше і доброзичлива з собі подібних.
  З першого погляду простору для ніг задніх пасажирів більш ніж достатньо, проте, коли я при зрості 190 см сідаю сам за собою, запас на рівні колін не перевищує й сантиметра. До того ж і посадка не найзручніша. Забратися ж на третій ряд - зможуть лише діти..
►Audi Q7. Солидность по цене нового Патриота.

  У русі Audi сплутати з кимось із конкурентів неможливо: відмінна курсова стійкість і тонкий баланс між щільністю підвіски і плавністю ходу. І лише досвідчений зможе помітити легку вертикальну розкачку, не властиву марці. Мабуть, це явище - легкий реверанс в сторону ринку Нового світла, на який і орієнтована Q7. До речі, на нашому тесті побував варіант з дизельним двигуном 3.0 TDI, який хоч і не найшвидший в лінійці моторів, але наділяє важкий позашляховик хорошою динамікою і радує скромним апетитом.
►Сева Кущинский "Тест-драйв" на НТВ. Audi Q7

  До якості асфальту Audi практично байдужий, і якщо щось і проникає в салон, то лише завдяки низькопрофільним шинам, натягнутим на розкішні 20-дюймові диски.
  Багажний відсік при складеному третьому ряді сидінь дуже великий, але в шестимісному варіанті поклажі влізе зовсім не багато - не більш, ніж в середньостатистичний хетчбек гольф-класу.
  До речі, Q7 - єдина модель Audi, у якій система стабілізації не відключається повністю, що красномовно говорить про курс на безпеку ..
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.