• Porsche Macan S 3.0i
    ціна: 40900 USD 
  • Tesla Model S 90D AWD
    ціна: 66900 USD 
  • Land Rover Range Rover 3.0 AT HSE пневмо
    ціна: 52900 USD 
  • Audi A7 3.0 TFSI Quattro
    ціна: 35800 USD 
  • Suzuki SX4 1.6i MT
    ціна: 11000 USD 
  • Tesla Model S 90D AWD
    ціна: 54900 USD 
  • FIAT 500 1.2 MT
    ціна: 10700 USD 
  • Tesla Model X 75D
    ціна: 59900 USD 
  • Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC 4MATIC
    ціна: 22900 USD 
  • BMW X5 xDrive 35i
    ціна: 35900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Volvo 760 > 760 GLE 2,8i AT California
Показати всі моделі і бренди

Volvo 760 GLE 2,8i AT California

$48777 по курсу 23.85грн за $€43980 по курсу 26.45 грн за Курс актуальний на 09.12.2019Ціна: 1163000 UAH

1163000 грн. 48777 $ 43980
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 204
на складі
ID : 17130 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 1984 Тип кузова : Седан Модифікація : GLE 2,8i AT California Об'єм двигуна : 2.8 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 158 к.с. Тип приводу : Задній Дата покупки : 2019-11-13 Пробіг : 16663 км Колір : фіолетовий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Двигун

Потужність: 156 к.с. / 5700 об. к.с.

Обертовий момент: 235 Нм. / 3000 об Нм. об/хв

Кількість клапанів: OHC 12 шт.

Кількість циліндрів: поздовжне V-6 шт.

Тип палива: Бензин АІ92 і вище

Система подачі палива: розприділення - Інжектор

Робочий об’єм: серія В280 - 2849 см.куб.

Токсичність: EURO - I

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1335 кг.

Повна вага: 1650 кг.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4780 / 1750 / 1440 мм.

Колісна база: 2770 мм.

Діаметр розвороту: 9.9 м

Кліренс: 190 мм.

Трансмісія

Привід: Задній - RWD

Коробка передач: Автоматична КПП

Число передач: 4-ох ступенева (4-АКП)

Гальма

Передні: Дискові

Задні: Дискові

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 190 км/год

Прискорення: 10,1с. 0-100 км/год 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Шини: BFGoodrich - 215/60 R15

Диски: Багатоспицеві R15

Запасне колесо: Повнорозмірна - R15

Кузов

Тип: Седан - Custom retro

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 82 л.

Об’єм багажного відділення: 470 л.

Підвіска

Передня: незалежна Типу Макферсон, з прямими важелями і телескопічними стійками з гвинтовими пружинами.

Задня: напівзалежна нерозрізного моста Dana30 з гвинтовими пружинами, поздовжніми важелями, двома реактивними штангами, які передають зусилля на підрамник, і тягою Панара, закріпленої на кузові.

Підвіска: НАПІВЗАЛЕЖНА

Витрата палива

Змішаний цикл: 11,9 л.

Міський цикл: 13,3 л.

Заміський цикл: 10.8 л.

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 2 шт.

Активна безпека

Гідропідсилювач керма

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

Коректор рівня фар

Камера заднього виду

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

HAC c-ма допомоги при підйомі

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Центральні замки

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Монітор: 2-DIN MONITOR WITH DVD RECEIVER

DVD-changer: DVD-player Receiver WMA

СD-магнітола: CD-player WMA/MP3

Радіо: Kenwood - FM1/FM2/AM

Кількість динаміків: 6

Сабвуфер

Інтерфейс для медіаресурсів

TV

Додаткові опції:: Задні шторки салону

NAVI

Blue Tooth

Монітор для задніх пасажирів: пульт управління аудіосистемою - NOKIA

Аудіосистема: KENWOOD DDX 7025

Підігрів дзеркал

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Електропривід сидіння водія

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Оздоблення салону деревом

Підігрів передніх сидінь

Клімат-контроль: 1-одно зонний з протипилевим фільтром

Кондиціонер

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Російське меню

Бортовий компютер

Салон: ВЕЛЮР високоякісний (водостійкий)

Екстер'єр

Обігрів заднього скла з таймером

Додаткові опції:: Хромована решітка; Антена - Бумеранг; Молдінги

Легкосплавні диски

Бризговики

Протитуманні фари

Галогенові фари

Ксенонові фари


​  Огляд моделі  Volvo 760 GLE California, 1984рік.
  Volvo серії 700 з'явився в лютому 1982 року із своєю граньованою зовнішністю з бритвенно гострими крайками якраз вписався в тодішню автомобільну моду. Цей незграбний і грубуватий автомобіль, незважаючи на "специфічну" зовнішність, користувався популярністю протягом цілого десятиліття.
  Причина настільки стійкою прихильності доволі прозаїчна - міцний, майже не зношується оцинкований кузов з вентильованими прихованими порожнинами, дуже стійка до погодних катаклізмів і часу забарвлення, високий рівень безпеки і відмінна якість збірки. До того ж завдяки малому радіусу розвороту (9,9 м) і гідропідсилювачу рульового управління модель 760 зручна для експлуатації в місті. Але найголовніше - комфорт і місткість.
►Вольво 740 из 90-х Чемодан. САМЫЙ БЕЗОПАСНЫЙ В МИРЕ Volvo с пробегом 500 тыс км
  З моменту своєї появи в квітні 1982 року модель 760 поставляли переважно на ринок США, для якого дизайнери і конструктори фірми в основному і старалися. Цим і пояснюється високий рівень комплектації автомобіля. Виконання для північноамериканського ринку відрізняє четирьохфарна система головного освітлення.
  Дебютну модель 760GLE нового сімейства комплектували ненажерливої V-подібної 2,85-літрової 156-сильною бензиновою "шісткою" В28 F (виробленої спільно з французькими Renault і Peugeot), якій в міському циклі потрібно бензину до 17 л / 100 км.
  Доповнював картину шестициліндровий дизельний TD24, з яким Volvo 7б0 GLE розганялася від 0 до 100 км / год за 13с. На той момент це був самий динамічний автомобіль в світі з дизельним двигуном.
  Модель 760 вельми примітна в модельному ряді Volvo як з точки зору свого дизайну і якості виконання, так і з точки зору безпеки. У 1990-му випуск моделі Volvo 760 був припинений.
►Шведский утюг спустя 32 года, Volvo 740, 1985 года!
  Volvo 740/760 поступово обріс легендами - мовляв, міцний, вічний, невбиваємий, він став в Україні чимось безмірним, ніж просто автомобіль, він став культом, давно знятий з виробництва, сильно подешевшав, "сімсотсороковий" вже встиг набриднути на наших вулицях, господарям подобається простір, всевладний вид і ремонтопридатність. Так чи такий хороший автомобіль, як свідчить легенда? Огляд Volvo сьомої серії почався в 1982 році. Тоді з конвеєра зійшов седан з індексом 764. Сімейство швидко поповнилося 744-м, теж седаном, в 1985 році приспіли універсали (745 і 765). 740-е простіше: підвіска залежна, мотори бідні. Одне ясно: Volvo сьомої серії доведеться оберігати від заметів і іменитих бордюрів, інакше можна втратити охоронну "спідничку" під основним бампером, слідом за нею дуже низько розміщується радіатор - зачепити теж дуже просто. Випадки пробоїв - не рідкість. Компанія Nissens навіть налагодила випуск "подовжених" радіаторів для моделі.
►Volvo 760 GLE #8 | Вольво 760 GLE | Купил старое ведро - Кот в мешке | Зенкевич Про автомобили
  На Volvo 740 зазвичай ставилися бензинові двигуни власного виробництва обсягом 2,0 і 2,3 л, ці мотори досить довговічні, нерідко перевалює за 500 тис. км, і всю свою широку життя докучають власникам поточними сальниками (колінвала, розпредвала). Тим, хто не вміє або не бажає лізти під машину, доведеться періодично навідуватися в сервіс, оскільки термін служби цих гумок (випускаються фірмою Elring) дуже невеликий, ремінь ГРМ міняють через різні 60-70 тис. Км, якщо ви тільки що купили машину - краще "за компанію" поміняти і натяжна ролик, в майбутньому при заміні ременя радимо контролювати стан цього ролика, зазвичай його вистачає на 2-3 заміни ременя. Іноді зустрічаються 6-циліндрові V-подібні мотори (серія В280) французького виробництва (Renault і Peugeot) з ланцюговим приводом розпредвалу. Конструкція моторів пересічна, все можна відремонтувати без спецінструменту, шкода, що ресурс менше, ніж "рідних" - 350-400 тис. км, втім, бувають і довгожителі.  Фахівці рекомендують стежити за станом їх опор, від попадання масла і чи просто від старості гума починає розшаровуватися, і опора руйнується.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.