Audi Q7 3.0 TDI S-Line$25900 по курсу 23.85грн за $€23400 по курсу 26.4 грн за €Курс актуальний на 10.12.2019Ціна: 618000 UAH 618000
грн.
25900
$
23400
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 246
в наявності
![]()
Audi Q7 3.0 TDI S-Line,
рік: 2010, ціна: 25900$
закрити вікно X
ВагаВага спорядженого автомобіля: 2345 кг. Повна вага: 3020 кг. Витрата паливаМіський цикл: 8.6 Заміський цикл: 6.7 Змішаний цикл: 7.4 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 5089 / 1983 / 1697-1681 мм. Діаметр розвороту: 12.0 м Колісна база: 3002 мм. Кліренс: 180 мм. ГальмаПередні: дискові, вентильовані Задні: дискові, вентильовані ДвигунРобочий об’єм: 2967 см.куб. Потужність: 245к.с./3800-4400об. к.с. Обертовий момент: 550Нм./1750-2500об. Нм. об/хв Кількість клапанів: DOHC - 24 шт. Кількість циліндрів: V - 6 шт. Тип палива: дизель ЦЧ48 Токсичність: Euro - V Система подачі палива: Дизельний з безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 216 км/год Прискорення: 8.5с. 0-100 км/год, сек. Диски і шиниДиски: Легкосплавні «5 спиць», 20x9J Шини: 275/45 R20 Запасне колесо: Докатка (Стокові: 235/60/R18) КузовТип: Кросовер / Позашляховик Кількість місць/дверей: 5-7 / 5 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 100 л. Об’єм багажного відділення: 775 / 2035 л. ПідвіскаПередня: Подвійні поперечні важелі, Гвинтові пружини, Стабілізатор поперечної стійкості Задня: Багатоважільна, Гвинтові пружини, Стабілізатор поперечної стійкості Підвіска: Активна пневмопідвіска з змінним дорожнім просвітом ТрансмісіяПривід: постійний Повний - quattro Коробка передач: автоматична Число передач: 8-ми ступенева Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: SRS - 10 шт. Активна безпекаVGRS-адаптивний підсилювач керма EST-сис-ма управління силою тяги двигуна Електропідсилювач керма Коректор рівня фар Камера заднього виду DME-цифрова сис-ма управління двигуном Датчики "сліпої" зони TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів Підігрів двигуна і паливної сис-ми TPMS-датчик контролю тиску в колесах Парктроніки передні Парктроніки задні Гідропідсилювач керма DSC с-ма динамічної стабілізації Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Круїз контроль Brake Assist - с-ма екстренного гальмування Off road-сис-ма допомоги при підйомі і спуску HAC c-ма допомоги при підйомі HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаДотягування вікон та люка Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Центральні замки Сигналізація / імобілайзер двигуна Інтер'єрРегулювання керма по висоті і вильоту Сабвуфер Кількість динаміків: 10 Панель приладів з освітленням OPTITRON Оздоблення салону деревом NAVI Підігрів задніх сидінь Інтерфейс для медіаресурсів Додаткові опції:: Спортивний пакет S line Електропривід дверей багажного відсіку СD-магнітола: CD-чейнджер MP3 / WMA / USB Blue Tooth Кнопка Start/Stop Память керма Російське меню Аудіосистема: BOSE Монітор: MMI Navigation Plus Клімат-контроль: 2-ох Зонний Підігрів передніх сидінь Люк з електроприводом Електропривід сидіння пасажира Мультифункційне кермо Електропривід сидіння водія Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Бортовий компютер Сенсор світла Сенсор дощу Радіо: MMI Radio FM / AM Підігрів дзеркал Електричні склопідіймачі Електропривід дзеркал Салон: ШКІРА "Cricket" без перфорації Екстер'єрДодаткові опції:: Бічні дзеркала з повторювачами покажчиків повороту Обігрів заднього скла з таймером Задній спойлер Рейлінги на даху Легкосплавні диски Галогенові фари Протитуманні фари Омивачі фар Ксенонові фари Офіційний автомобіль, Надаємо кредит, обмін, тет драйв. ------------------------------------------------------ Внедорожник Q7 пополнил модельный ряд Audi в 2005 году и почти сразу заставил потесниться конкурентов по классу SUV. Через четыре года миру была представлена рестайлинговая модель. Экстерьер Audi Q7 претерпел предсказуемый "косметический ремонт". Решетка радиатора чуть изменила форму, причем, доминировать в ней стали не горизонтальные перемычки, а вертикальные. Очертания обновленных передних и задних фар обзавелись гирляндами светодиодов. Ими же украшены и массивные воздухозаборники - на переднем бампере. >Test-drive Q7 Кузов автомобиля заиграл новыми красками. После рестайлинга ассортимент расцветок пополнился четырьмя новыми оттенками с эффектными названиями. Одна только перламутровая "черная касатка" чего стоит! Да и выглядит просто сногсшибательно! Опциональная цветовая гамма расширилась и в интерьере Audi Q7. Торпедо и дверные панели украшены матовым хромом и алюминиевыми вставками. Кроме того, разработчики усовершентвовали мультимедийную систему MMI с акустикой Bang & Olufsen. С небольшого пульта, расположенного на подиуме у рычага КПП, можно управлять и навигацией, и связью, и выбирать режимы вождения. Для удобства предусмотрены клавиши быстрого доступа ко всем перечисленным системам. Нажимаете "Nav", и вот вы уже в меню навигатора, "Tel" - телефона. И - далее по списку. >тест Audi Q7 www.skorost-tv.ru Электронных помощников у водителя Audi Q7, если не армия, то рота – точно. Это и "подруливающий" парктроник, и адаптивный круиз-контроль, и умная головная оптика с автоматической регулировкой режимов освещения. "Слепые зоны" сзади контролирует система Side Assist. Если при перестроении датчики замечают помеху, они дают водителю сигнал светодиодами, которые расположены на зеркалах заднего вида. Помеха справа активирует сигнал на правом зеркале, слева – на левом. Датчики Lane Assist включаются на скорости свыше 60 километров в час и, "читая" дорожную разметку, уберегают авто от ухода с полосы движения. В случае чего система включает вибрацию на рулевом колесе. Полезная опция, когда водитель, задремав, начинает терять контроль над машиной! >Audi Q7 - Первый тест Независимая подвеска Audi Q7 "в базе" оснащена обычными пружинами и двухтрубными амортизаторами. Но за доплату есть возможность получить адаптивную пневматику и настраивать ее, как душе угодно. Всего имеется пять режимов – включая комфортный и динамичный. А если нужен совсем экстремальный вариант, извольте доплатить за спортивную ходовую с пониженным клиренсом. Рестайлинг Q7 стал для Audi поводом усовершенствовать силовые агрегаты. Упор был сделан на экономию и экологию. Так, бензиновый 3.6 FSI умерил аппетиты за счет новой системы рекуперации. Ее смысл в том, что при торможении излишки энергии, вырабатываемые мотором, забирает себе аккумулятор. А потом - при разгоне – батарея отдает энергию обратно. В итоге нагрузка на генератор снижается и топлива машине требуется меньше. >AUDI Q7 3.0 TDI @ Motopolis Популярный дизель 3.0 TDI "экологическая" модернизация тоже не миновала. Агрегат получил новую систему впрыска и нейтрализации выхлопа. Уменьшили инженеры и расход солярки – на 0,2 литра на каждые 100 километров (до 9,1л). Ну и конечно, не стоит забывать о 6-литровом гиганте V12, который по-прежнему "зажигает" под капотом Q7. Он выдает несусветные 500 лошадиных сил и разгоняет Audi Q7 с места до сотни всего за 5,5 секунды.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |