• BMW R 1200RT
    ціна: 10000 USD 
  • Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI AT
    ціна: 11500 USD 
  • Ford Fiesta 1.25i
    ціна: 5700 USD 
  • KIA Carnival 2.9 D MT
    ціна: 7400 USD 
  • BMW i3 94 Ah E-Drive
    ціна: 24900 USD 
  • Toyota Venza 3.5 All Full
    ціна: 21400 USD 
  • Lexus RX 450h Premium
    ціна: 25800 USD 
  • Chevrolet Suburban 1500 LT 5.3i 4WD
    ціна: 75800 USD 
  • Porsche Cayenne 3.6i
    ціна: 34000 USD 
  • Peugeot 308 1.6HDi MT
    ціна: 9300 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
BMW 2-series > 2-series 225xe Active Tourer M Sport
Показати всі моделі і бренди

BMW 2-series 225xe Active Tourer M Sport

$48540 по курсу 25.05грн за $€43500 по курсу 27.95 грн за Курс актуальний на 22.10.2019Ціна: 1216000 UAH

1216000 грн. 48540 $ 43500
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 746
на замовлення
ID : 16964 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2019 Тип кузова : Мінівен Модифікація : 225xe Active Tourer M Sport Об'єм двигуна : 1.5 л. Двигун : Плагін-гібридний Коробка передач : Автоматична Потужність : 224 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-10-10 Пробіг : 14600 км Колір : білий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1650 кг.

Повна вага: 2135 кг.

Витрата палива

Змішаний цикл: 1.9

Міський цикл: 2.0

Заміський цикл: 2.2

кВт / 100 км.: 12.0 kWt

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4354 / 1800-2038 / 1556 мм.

Діаметр розвороту: 11.4 м

Колісна база: 2670 мм.

Кліренс: 155 мм.

Гальма

Передні: Дискові вентильовані

Задні: Дискові вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: двигун 1.5h (B38B15) - 1499 см.куб.

Потужність: 224к.с. (136к.с./4400об. + 88к.с./4000об.) - B38B15 + electric к.с.

Обертовий момент: 220Нм./1250-4300об. + 165Нм./3000об. Нм. об/хв

Кількість циліндрів: B38B15 рядний - 3 / + 1 електродвигун шт.

Кількість клапанів: VANOS, Valvetronic - 12 шт.

Тип палива: Бензин АІ95 і вище + електричний струм

Токсичність: EURO - VI

Система подачі палива: Гібридна силова установка: бензиновий двигун з безпосереднім уприскуванням палива, турбонаддувом і інтеркулером + Електродвигун

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 205 км/год

Прискорення: 6.7с. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R17 (7.5Jx17) - легкосплавні (10-ти спицеві аеродинамічні)

Шини: MICHELIN - 205/55 / R17

Запасне колесо: Ремкомплект, компресор. (2-й варіант: 205/60 R16)

Кузов

Тип: Компактвен - Хетчбек

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 51 л.

Об’єм багажного відділення: 400л./1350 л.

Підвіска

Передня: Незалежна, типу McPherson, із стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна, багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: Повний - xDrive

Коробка передач: Автоматична КПП: AISIN - (Японія)

Число передач: 6-ти ступенева - 6-Steptronic (6HP)

Додатково

Додаткові опції: Ємність батареї Samsung Li Ion = 10,0 кВт ∙ год. (при роботі використовується тільки 8,8 кВт ∙ год); Запас ходу (- / EPA / WLTP) - 75 / 57 км. EV-режим / Час зарядки (220В / 380B / DC) - 3.5 год./ 2.5 г.

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Пробіг на повному баку, км = 786 - 2850 ** - тестові показники;

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 8 шт.

Активна безпека

Adaptive Drive-електронне управління підвіскою

Active Stiiring-активне управління керма

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Додаткові системи:: біля селектора «автомата» - клавіша eDrive, управляє режимами роботи силової установки: Max eDrive (працює тільки електромотор) і Save Battery (бензиновий двигун працює постійно і, заряджає батарею).

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

Підігрів двигуна і паливної сис-ми

Електропідсилювач керма

Круїз контроль

HAC c-ма допомоги при підйомі

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

DSC с-ма динамічної стабілізації

Парктроніки задні

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Сис-ма утримування полоси руху

Датчики "сліпої" зони

Коректор рівня фар

Парктроніки передні

Камера заднього виду

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Додаткові системи:: BMW Premium Selection

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Дотягування вікон та люка

Центральні замки

Інтер'єр

Сенсор дощу

Підкермові пелюстки перемикання передач

Інтерфейс для медіаресурсів

Електропривід дверей багажного відсіку

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Сенсор світла

Оздоблення салону деревом

Blue Tooth

Російське меню

DVD-changer: повна синхронізація Монітору і ПК з мобільними пристроями і ПК. Контроль технічного стану електромобіля, рівень заряду батарей, прокладати маршрути і оцінювати пробіг, і багато іншого..

Панорамний дах

Монітор для задніх пасажирів: Навігаційна система з жорстким диском

Додаткові опції:: Селектор режимів руху - (Sport, Comfort, Eco Pro) вибір динаміки і витрата енергії. + Режими Auto eDrive (оптимальний розподіл навантаження між ДВС і електромотором), Max eDrive (примусовий електропривод) і Save Battery (на ДВС з накопиченням заряду в батареї).

Кількість динаміків: 8 - Hi-Fi

Сабвуфер

Аудіосистема: Harman Kardon Surround

СD-магнітола: cd player - MP3/WMA/USB/AUX

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

Клімат-контроль: 2-х Зонний з пилевим вугільним фільтром

Регулювання керма по висоті і вильоту

Мультифункційне кермо

Підігрів передніх сидінь

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Бортовий компютер

Електричні склопідіймачі

Монітор: багатофункціональний монітор 8,8" /+ с-ма управл. iDrive (BMW), iPod® / iPhone® / Інтерфейс Android,

Радіо: BMW Professional CD - FM1/FM2/AM

NAVI

Кнопка Start/Stop

Електропривід дзеркал

Підігрів дзеркал

Салон: ШКІРА (Dakota) спортивні; (з перфорацією на замовлення)

Екстер'єр

Додаткові опції:: M-аеродинамічний пакет, пакет зовнішніх дзеркал, Shadow Line, / БІ-ксенонові фари; LED задні ліхтарі;

Задній спойлер

Рейлінги на даху

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Омивачі фар

Ксенонові фари


​  Гібрид BMW 225xe Active Tourer збільшив пробіг на батареї.
  Максималка і час розгону з нуля до сотні у моделі залишилися незмінними: 202 км / год і 6,7 с. Максимальна швидкість на одній електротязі піднята з 125 км / год до 130.  Недавнє оновлення компактвена BMW другої серії принесло йому коригування не тільки в зовнішності, але і в начинці. Днями компанія розкрила параметри заряджається від мережі гібрида 225xe Active Tourer. Ємність тягового акумулятора, в порівнянні з попередником, виявилася збільшена з 7,7 до 10,0 кВт • год (це повна місткість, тоді як використовувана - 8,8) без зростання його габаритів. До того ж була оптимізована ефективність гібридного приводу. В результаті запас ходу на одній зарядці акумулятора і без запуску ДВС виріс з 41 км до 55-57. (Тут взято цикл NEDC, для коректного порівняння з попередником. А в циклі WLTP - 50-53 км.)
  Від звичайної побутової розетки літій-іонний акумулятор 225xe Active Tourer може бути заряджений на 100% за п'ять годин, а при використанні в гаражі настінного зарядника BMW i Wallbox - швидше, ніж за три години п'ятнадцять хвилин.

  Сама силова установка змін не зазнала. Як і раніше передню вісь компактвена BMW 225xe Active Tourer обертає турботрійка 1.5 (136 к.с., 220 Н • м), поєднана з шестиступінчастим "автоматом" Steptronic, а на задній осі трудиться самостійний електромотор (88 к.с., 165 Н • м). Комбінована віддача системи складає 224 к.с., 385 Н • м.
  Селектор режимів руху пропонує три програми (Sport, Comfort, Eco Pro), що впливають на динаміку і витрата енергії. Крім того, є перемикач роботи гібридної установки, що дозволяє вибирати між Auto eDrive (оптимальний розподіл навантаження між ДВС і електромотором), Max eDrive (примусовий електропривод) і Save Battery (рух на ДВС зі збереженням або в міру можливості накопиченням заряду в батареї).
  Середня витрата палива (в залежності від шин) скоротився з 2,0-2,1 л / 100 км до 1,9-2,1 в циклі NEDC і до 1,7-1,9 л / 100 км в циклі WLTP ( в ньому цифри вийшли нижче, так як автомобіль використовував більше електроенергії і менше бензину).

  Розробники підкреслюють, що заряджається від розетки гібрид вигідний і для власника, і для природи в цілому. Вони провели сертифікацію викидів вуглекислого газу по всьому життєвому циклу моделі: від поставок сировини до виробництва машини, від її використання до утилізації. Німці запевняють, що вуглецевий слід BMW 225xe Active Tourer на 33% відсотка менше, ніж у чисто бензинового побратима 225xi, і на 24% менше, ніж у дизельного 220xd при роботі гібрида на «середньої європейської електроенергії» (маються на увазі джерела). Якщо зарядка йде від поновлюваних джерел, різниця досягає 56% (в порівнянні з 225xi) і 50% (220xd).
  Гібрид буде доступний в Європі в комплектаціях Advantage, Sport Line, Luxury Line і M Sport, що відрізняються оснащенням і зовнішнім оформленням (на жаль, на Україні такої версії не буде). У базове устаткування входять навігація і двозонний клімат-контроль. З придбань: звукове попередження пішоходів (спеціальний синтезований звук, який включається на швидкостях нижче 30 км / ч).

  Задумана компанією експансія в області підключаються до мережі гібридів і електрокарів означає як створення нових модифікацій, так і вдосконалення наявних. Наприклад, бензоелектричний седан 530E в травні нинішнього року наростив місткість тягової батареї з 9,2 до 12,0 кВт • год, запас ходу без запуску ДВС - з 50 до 66 км (цикл NEDC, заднеприводная версія). А в асортименті модифікацій паркетника X1 в Європі з'явилася заряджається гібридна - X1 xDrive25e (наслідуючи раніше створеної версії для Китаю xDrive25Le). Вона отримала акумулятор на 9,7 кВт • год і запас ходу 50 км без запуску ДВС. 
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.