• Mercedes-Benz S-class 400 4matic Coupe
    ціна: 106900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 500i 4MATIC Long
    ціна: 64900 USD 
  • Porsche Macan 2.0i
    ціна: 56700 USD 
  • Opel Corsa 1.0і AT
    ціна: 5890 USD 
  • Mercedes-Benz C-class 300 4matic
    ціна: 25900 USD 
  • Maybach 57 i
    ціна: 73900 USD 
  • FIAT 500 C Abarth 1.4T MT
    ціна: 9700 USD 
  • Mercedes-Benz G-Wagen G 63 AMG Europe
    ціна: 98000 USD 
  • Opel Zafira 1.7 CDTI
    ціна: 7800 USD 
  • FIAT Ducato 2.3 MT L5H2
    ціна: 23900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Porsche Cayenne > Cayenne S 4.8i
Показати всі моделі і бренди

Porsche Cayenne S 4.8i

$17300 по курсу 24.65грн за $€15650 по курсу 27.25 грн за Курс актуальний на 23.09.2019Ціна: 426000 UAH

426000 грн. 17300 $ 15650
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 231
в наявності
ID : 16762 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2008 Тип кузова : Кросовер Модифікація : S 4.8i Об'єм двигуна : 4.8 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 385 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-08-29 Пробіг : 118723 км Колір : вишневий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2320 кг.

Повна вага: 3080 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 20.2

Заміський цикл: 10.1

Змішаний цикл: 13.7

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4798/1928/1699 мм.

Колісна база: 2855 мм.

Кліренс: 161-251 мм.

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: 4806 см.куб.

Потужність: 385 к.с.

Обертовий момент: 500/3500 Нм. об/хв

Кількість клапанів: 32 шт.

Кількість циліндрів: 8 шт.

Тип палива: бензин

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 250 км/год

Прискорення: 6.8 0-100 км/год, сек.

Кузов

Тип: позашляховик

Кількість місць/дверей: 5/5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 100 л.

Об’єм багажного відділення: 540/1770 л.

Підвіска

Передня: незалежна-багатоважільна

Задня: незалежна-багатоважільна

Підвіска: пневматична

Трансмісія

Привід: повний

Коробка передач: автоматична

Число передач: 6

Активна безпека

Парктроніки передні

Парктроніки задні

Гідропідсилювач керма

Коректор рівня фар

Круїз контроль

EBD-система електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist-сис-ма екстренного гальмування

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ABS-антиблокувальна система

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: в наявності

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

СD-магнітола: MP3/WMA

Радіо: FM/AM

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

NAVI

Кількість динаміків: 8

Сенсор дощу

Сенсор світла

Інтерфейс для медіаресурсів

Електричні склопідіймачі

Бортовий компютер

Мультифункційне кермо

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Підігрів передніх сидінь

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електропривід сидіння водія

Клімат-контроль: в наявності

Люк з електроприводом

Память сидінь

Салон: шкіра

Екстер'єр

Обігрів заднього скла з таймером

Легкосплавні диски

Протитуманні фари

Ксенонові фари


​​​​  Porsche Cayenne S 4.8i  (2007 - 2010. I поколение рестайлинг). 
  Как и коллеги из Volkswagen, инженеры Porsche не стали радикально менять облик рестайлингового автомобиля. Слегка подретушировали передок: другими стали фары головного света и ниши воздухозаборников в бампере. Плюс несколько по-иному расположили дополнительные фары: на атмосферных версиях модели – вертикально, на турбированных – горизонтально под фонарями головного света, как на 911 Turbo.
  О задней части и интерьере скажем совсем коротко (сзади чуть поменялись фары и бампер, а внутри все изменения свелись разве что к материалам отделки), а вот на технической начинке остановимся подробнее.
►Тест-драйв Porsche Cayenne S 

  Прежде всего, абсолютно все «Кайенны» прибавили в мощности. Базовый шестицилиндровый мотор при объеме 3.6 л выдает теперь 290 л. с., что на 40 «лошадок» мощнее прежнего Cayenne 3.2 V6. На более быстрой версии, S, теперь стоит 4.8-литровая V-образная «восьмерка» мощностью 385 л. с. (раньше было на 45 л. с. меньше), а на топовой Turbo – она же, «раскочегаренная» двумя турбинами до 500 л. с. На таком автомобиле вы разгонитесь с места до «сотни», едва успев сосчитать до пяти…
  Помимо движков, инженеры Porsche немало поколдовали и над управляющей электроникой. В стандартное оснащение всех «Кайеннов» входит система полного привода Porsche Traction Management, автоматически распределяющая крутящий момент по осям в зависимости от дорожных условий.
Porsche Cayenne S. "Первый тест". (УКР) 
 
  На версии Turbo уже в «базе» ставится «активная» пневмоподвеска Porsche Active Suspension Management, которая за доплату может быть дополнена системой Porsche Dynamic Chassis Control, предотвращающей крены в поворотах. Турбоверсии комплектуются также поворотными биксеноновыми фарами, предлагающимися для других модификаций автомобиля только в качестве опции.
  Официальная премьера Porsche Cayenne 2008 модельного года состоялась уже в начале января – на автосалоне в Детройте.  Европейские продажи (а одновременно и в Украине) стартовали в конце января. Известны и ориентировочные цены:  базовый Cayenne украинцам предлагали примерно за 59 500 евро, Cayenne S – за 75 000, а за Cayenne Turbo, один из самых быстрых внедорожников в мире, придется выложить без малого 125 000 евро.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.