• Mercedes-Benz S-class 400 4matic Coupe
    ціна: 106900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 500i 4MATIC Long
    ціна: 64900 USD 
  • Porsche Macan 2.0i
    ціна: 56700 USD 
  • Opel Corsa 1.0і AT
    ціна: 5890 USD 
  • Mercedes-Benz C-class 300 4matic
    ціна: 25900 USD 
  • Maybach 57 i
    ціна: 73900 USD 
  • FIAT 500 C Abarth 1.4T MT
    ціна: 9700 USD 
  • Mercedes-Benz G-Wagen G 63 AMG Europe
    ціна: 98000 USD 
  • Opel Zafira 1.7 CDTI
    ціна: 7800 USD 
  • FIAT Ducato 2.3 MT L5H2
    ціна: 23900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Mercedes-Benz G-Wagen > G-Wagen 500i AMG
Показати всі моделі і бренди

Mercedes-Benz G-Wagen 500i AMG

$173560 по курсу 24.65грн за $€157000 по курсу 27.25 грн за Курс актуальний на 23.09.2019Ціна: 4278000 UAH

4278000 грн. 173560 $ 157000
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 106
на складі
  • м. Львів - №4. вул. Щирецька, 36. (На замовлення)
  • (097) 030-30-00 -Любомир;
  • (067) 100 90 20 - Назар;
ID : 16738 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2019 Тип кузова : Позашляховик Модифікація : 500i AMG Об'єм двигуна : 4 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 422 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 18000 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2980 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 2354 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 14.9

Заміський цикл: 9.8

Змішаний цикл: 11.7

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4825 / 1931-2187 / 1969 мм.

Діаметр розвороту: 13.6 м

Колісна база: 2890 мм.

Кліренс: 205-270 мм.

Двигун

Робочий об’єм: 3982 см.куб.

Потужність: 422к.с./5250-5500об. к.с.

Обертовий момент: 610/2250-4750 Нм. об/хв

Кількість клапанів: 32 шт.

Кількість циліндрів: 8 шт.

Тип палива: бензин

Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива, турбонаддувом і інтеркулером

Токсичність: Euro - VI

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 210 км/год

Прискорення: 5.9 0-100 км/год, сек.

Гальма

Передні: Дискові вентильовані

Задні: Дискові вентильовані

Диски і шини

Диски: R 18

Шини: 265/60

Кузов

Тип: позашляховик

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 75 л.

Об’єм багажного відділення: 480/2250 л.

Трансмісія

Привід: повний

Коробка передач: автоматична

Число передач: 9

Підвіска

Підвіска: НАПІВЗАЛЕЖНА, (з пневмопідвіскою на замовлення) + регулювання жорсткості амортизаторів: Comfort, Sport, Eco, Individual і G-Mode.

Передня: Незалежна, багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Залежна, нероз'ємна балка моста, подвійні поздовжні важелі, із 100% блокув. дифф. підкл. електрон.

Активна безпека

Off road-сис-ма допомоги при підйомі і спуску

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

VGRS-адаптивний підсилювач керма

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

Електропідсилювач керма

Датчики "сліпої" зони

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Коректор рівня фар

Парктроніки передні

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

RSCA-off-деактивація бокових подушок

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Парктроніки задні

Камера заднього виду

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

Гідропідсилювач керма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Блокування міжосьового диференціалу: блокування переднього, заднього і міжосьового диференціалів - 4WD

Круїз контроль

RD-Lock-блокування заднього міжколісного диференціалу

DAC-cис-ма допомоги при спуску

FD-Lock-блокування переднього міжколісного диференціалу

L-понижена передача

DSC с-ма динамічної стабілізації

ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 10

Протиугонна система

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Дотягування вікон та люка

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Радіо: Audio 20 CD - FM1/FM2/AM

СD-магнітола: cd player MP3/WMA/USB/AUX

DVD-changer: на 6 дисків - MP3/MP4/WMA

Монітор для задніх пасажирів: на замовлення - 2 монітора вмонтовані в задні підголовники+навушники та пульт ДК

Монітор: 2-два 12,3 "-дюймових екрани; Мультимедійна система COMAND

Підігрів дзеркал

Blue Tooth

NAVI

Кількість динаміків: 14

Сенсор світла

Інтерфейс для медіаресурсів

Підкермові пелюстки перемикання передач

Сенсор дощу

Сабвуфер

Кнопка Start/Stop

Сидіння з функцією масажу

Електропривід сидіння пасажира

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Оздоблення салону деревом

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Вентиляція передніх сидінь

Підігрів задніх сидінь

Салон: шкіра

Підігрів передніх сидінь

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Люк з електроприводом

Клімат-контроль: в наявності

Бортовий компютер

Память сидінь

Електропривід сидіння водія

Память керма

Підігрів керма

Російське меню

Екстер'єр

Протитуманні фари

Додаткові опції:: БІ-ксенонові фари; Світлодіодне денне світло LED; Автоматична корекція кута нахилу фар; Система управління дальнім світлом

Ксенонові фари

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Омивачі фар


Авто від офіційного дилера з Європи, 
Гарантія ідеальної якості автомобіля, 
Позитивна історія обслуговування, 
Без пробігу по Україні, Розмитнення 100%, 
Пропонуємо обмін, Надаємо в кредит.  
-----------------------------------------------------------------
  Оновлений брутальний позашляховик Mercedes-Benz G-Class був представлений в січні 2018 року. Легенди на кшталт "Геліка" не потребують в зовнішніх ефектах. Не дивно, що розробники не вносили серйозних правок в його дизайн. При цьому загальних деталей з предком у G-Class майже не залишилося - хіба що дверні ручки і кожух запасного колеса.
  Перекроїти кузов довелося через нові габаритів. Позашляховик додав 5,3 сантиметра в довжину, а ширина стала більше на 12,1. Висота не змінилася, але через нові пропорцій машина виглядає нижче.
►Mercedes G-Class G500 vs G63 AMG FULL REVIEW comparison test GClass G-Klasse 2019 - Autogefühl
  Кузов і раніше зроблений зі сталі, але капот, крила і двері - алюмінієві. Дієта дозволила скинути близько 170 кілограмів маси. При цьому кількість високоміцних сплавів в "кістяку" виросло заради жорсткості на кручення. В основу Mercedes G-Class лягла нова рама з незалежною передньою підвіскою, яка кріпиться до шасі безпосередньо, без підрамника. На кормі - нерозрізний міст з чотирма поздовжніми важелями.
►Mercedes G-Class (2019) OFF-ROAD Test Drive
  Салон G-Class, на відміну від зовнішності, перероблений повністю. Перед водієм влаштувалася віртуальна панель, яка об'єднує екрани щитка приладів і мультимедіа. Це рішення знайоме по всім сучасним Mercedes-Benz. На центральному тунелі вмістився джойстик для управління бортовим меню. При цьому залишені і деякі ретро-деталі. У їх числі - великі клавіші на консолі, які відповідають за блокування диференціалів.
►Новый Гелик задал жару! Тест-драйв и обзор Mercedes-Benz G-Class 2018
  Позашляхові якості Mercedes G-Class не тільки зберіг, але і примножив. Кліренс у стандартній версії виріс до 241 міліметри (плюс шість), а глибина подоланого броду - до 70 сантиметрів (плюс десять). Кути в'їзду і з'їзду виросли на один градус. Повний привід дозволяє "грати" з блокуваннями диференціалів - міжосьовий і міжколісними. Але за умовчанням 60 відсотків тяги віддається задній осі.
  Незважаючи на ретро-дизайн, Gelandewagen отримав ціле море електронних "примочок". Нові адаптивні амортизатори підлаштовуються під обраний режим їзди - Comfort, Sport, Eco, Individual і G-Mode. Останній максимально адаптує машину до пересіченій місцевості. Зате в Comfort розробники обіцяють практично "легкову" керованість на шосе і в місті. Благо, бублик отримала новий, адаптивний електромеханічний підсилювач.
►G-класс: очередь уже на год!  Новый Гелендваген AMG G63 и G500. Обзор
  Заявлений на старті двигун - бензиновий 4.0 V8 бі-турбо, знайомий по попереднику. Він видає 422 кінських сили і трудиться в парі з новою автоматичною коробкою передач 9G-Tronic, яка прийшла на зміну старій АКП-7.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.