Автомобілі з пробігом:
Toyota Tundra 5.7 CrewMax DEVOLRO$165800 по курсу 28.3грн за $€136400 по курсу 34.4 грн за €Курс актуальний на 27.01.2021Ціна: 4692000 UAH 4692000
грн.
165800
$
136400
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 3103
продано
![]()
Toyota Tundra 5.7 CrewMax DEVOLRO,
рік: 2019, ціна: 165800$
закрити вікно X
ВагаПовна вага: 3265 кг. Вага спорядженого автомобіля: 2486 кг. Витрата паливаМіський цикл: 30.0 Заміський цикл: 13.1 Змішаний цикл: 16.2 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 5809/2029/1935 мм. Діаметр розвороту: 13.4 м Колісна база: 3700 мм. Кліренс: 508 мм. ГальмаПередні: дискові вентильовані Задні: дискові вентильовані ДвигунРобочий об’єм: 5664 см.куб. Потужність: 520 к.с. Обертовий момент: 543/3600 Нм. об/хв Кількість клапанів: 32 шт. Кількість циліндрів: 8 шт. Тип палива: бензин Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 220 км/год Прискорення: 7.5 0-100 км/год, сек. Диски і шиниДиски: R20 Шини: 275/55 КузовТип: позашляховик Кількість місць/дверей: 4/5 од. Об'ємиОб’єм паливного баку: 100 л. ПідвіскаПідвіска: незалежна двохважільна, пружина+стабілізатор Передня: залежна підвіска, амортизаційна стійка, листові пружини ТрансмісіяПривід: повний Коробка передач: автоматична Число передач: 6 Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: 10 шт. Активна безпекаКоректор рівня фар Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції Круїз контроль TPMS-датчик контролю тиску в колесах Датчики "сліпої" зони Парктроніки задні Парктроніки передні Камера заднього виду EST-сис-ма управління силою тяги двигуна VGRS-адаптивний підсилювач керма ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості Brake Assist - с-ма екстренного гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма HAC c-ма допомоги при підйомі Блокування міжосьового диференціалу: 4WD - Lock CRAW Control-повзучий режим по бездоріжжю DAC-cис-ма допомоги при спуску ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаСигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Інтер'єрМонітор: кольоровий багатофункціональний Радіо: в наявності NAVI Blue Tooth Кнопка Start/Stop СD-магнітола: в наявності Кількість динаміків: 12 Сенсор дощу Салон: шкіра Сенсор світла Інтерфейс для медіаресурсів Сабвуфер Електричні склопідіймачі Електропривід дзеркал Мультифункційне кермо Регулювання керма по висоті і вильоту Панель приладів з освітленням OPTITRON Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Оздоблення салону деревом Електропривід сидіння водія Електропривід сидіння пасажира Бортовий компютер Підігрів дзеркал Клімат-контроль: в наявності Люк з електроприводом Память сидінь Підігрів передніх сидінь Екстер'єрЛегкосплавні диски Протитуманні фари Галогенові фари Авто шукали як:https://rikauto.com.ua/ua/used/16703 купить машину тюнингателье Devolro Надаємо кредит, обмін. ------------------------------------------- Позашляховик DIABLO від американської компанії Devolro побачив світло в 2013 році. В його основі лежить шасі Toyota Tundra. Втім, на бездоріжжі він поводиться набагато впевненіше завдяки потужним бамперам і всюдихідним покришкам, діаметр яких становить 37 дюймів. В кінці пікап сам по собі є немаленьким автомобілем, проте після установки ліфт-комплекта його дорожній просвіт збільшився до 508 мм. DEVOLRO! Невероятно дорогой тюнинг для Toyota Tundra! Окрему увагу заслуговує ряд силових елементів. DIABLO отримав потужні підніжки, без яких забратися в салон було б вельми проблематично. Плюс до всього, в разі необхідності позашляховик може використовувати їх в якості опори. Що стосується переднього і заднього бамперів, то вони виготовляються з листового металу, товщина якого дорівнює 4,8 мм. Попереду ж знаходяться чотири ксенонові фари. На додаток американці укомплектували автомобіль експедиційним багажником з ще одним джерелом світла. Тюнинг авто для охоты и рыбалки от DEVOLRO. Devolro DIABLO може володіти як відкритим, так і закритим кузовом. При цьому двері, як правило, виконана зі скла. Тобто для того щоб потрапити в кузов, потрібно скористатися «люком» або відкинути повністю задню стінку, а це, до речі, дуже непросте завдання. Сам багажник оброблений ковроліном і оснащений «запаскою». Паливний бак «прокачаної» Toyota Tundra має обсяг 180 літрів. Його збільшили не просто так - апетити помітно зросли після установки на заводський восьмициліндровий двигун турбіни. Сам силовий агрегат DIABLO видає 520 кінських сил потужності, що на 140 «коней» більше в порівнянні зі звичайним пікапом. У міському циклі автомобіль з даними мотором споживає близько 30 літрів палива на кожні 100 км. Тюнинг Ателье Toyota Tundra Devolro Але як би там не було, DIABLO від Devolro - це справжній позашляховик, в список оснащення якого входить не тільки потужний двигун, але і міжколісні блокування. Вони і приходять на допомогу в тих випадках, коли ситуація здається безвихідною. До того ж тюнери підготували лебідку з тяговим зусиллям 4,5 т і 38-метровим тросом. Салон тут, у функціональному плані, мало чим відрізняється від Toyota Tundra. Модель лише обзавелася парою нових кнопок і істотно поліпшеною звуко- і теплоізоляцією. Що стосується клавіш, то вони призначені для включення додаткового світла.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |