• Volkswagen Multivan 2.5 TDI
    ціна: 11800 USD 
  • Opel Corsa 1.3 CDTI MT
    ціна: 7400 USD 
  • Mercedes-Benz G-Wagen 250 D Wolf MT
    ціна: 39999 USD 
  • Nissan Micra 1.2 i
    ціна: 5900 USD 
  • Mercedes-Benz V-class 250 CDI Long 4matic
    ціна: 59200 EUR 
  • Maybach 57 i
    ціна: 73900 USD 
  • Volkswagen Phaeton 3.6i 4Motion
    ціна: 19900 USD 
  • ГАЗ 13 Чайка 5.5 AT
    ціна: 78900 USD 
  • Toyota Sienna 3.5 SE FWD
    ціна: 27900 USD 
  • Ford Fiesta 1.6i AT SE Sedan
    ціна: 9500 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Lexus GS > GS 300 AWD
Показати всі моделі і бренди

Lexus GS 300 AWD

$9999 по курсу 25.35грн за $€8940 по курсу 28.35 грн за Курс актуальний на 21.08.2019Ціна: 253000 UAH

253000 грн. 9999 $ 8940
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 172
на складі
ID : 16685 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2006 Тип кузова : Седан Модифікація : 300 AWD Об'єм двигуна : 3 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 249 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-08-09 Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1830 кг.

Повна вага: 2230 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 13,1

Заміський цикл: 9,4

Змішаний цикл: 10,1

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4825 / 1820-1830 / 1430 мм.

Колісна база: 2850 мм.

Кліренс: 150 мм.

Діаметр розвороту: 11.0 м

Гальма

Передні: Дискові вентильовані (334 мм)

Задні: Дискові вентильовані (310 мм)

Двигун

Робочий об’єм: 2995 см.куб.

Потужність: 249 л. с. / 6500 об к.с.

Обертовий момент: 312 Нм / 3600 Нм. об/хв

Кількість клапанів: VVT-i - 24 шт.

Кількість циліндрів: V - 6 шт.

Тип палива: бензин АИ95 і вище

Система подачі палива: Бензиновий з розподіленим і безпосереднім уприскуванням палива

Токсичність: Euro - IV

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена - 195 км/год

Прискорення: 6,9 сек 0-100 КМ/ГОД 0-100 км/год, сек.

Кузов

Тип: Cедан

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 71 л.

Об’єм багажного відділення: 430 л.

Підвіска

Передня: пружинна двохважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: пружинна багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: постійний Повний - AWD

Коробка передач: Автоматична - TipTronic

Число передач: 6-ти ступенева

Диски і шини

Диски: R18 - легкосплавні

Шини: Michelin - 245/40 / R18

Запасне колесо: Докатка

Активна безпека

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

VGRS-адаптивний підсилювач керма

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Круїз контроль

Електропідсилювач керма

Парктроніки передні

Камера заднього виду

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Коректор рівня фар

Парктроніки задні

Гідропідсилювач керма

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 8

Протиугонна система

Дотягування вікон та люка

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Blue Tooth

СD-магнітола: cd player - MP3/WMA

Кнопка Start/Stop

Електропривід дзеркал

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

DVD-changer: DVD-чейнджер - MP4/WMA

Кількість динаміків: 10

Підкермові пелюстки перемикання передач

Електропривід дверей багажного відсіку

Інтерфейс для медіаресурсів

Монітор: 7.8"дюйма - Багатофункціональний кольоровий дисплей

Сабвуфер

Аудіосистема: Mark Levinson

Память керма

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Кондиціонер

Бортовий компютер

Клімат-контроль: 2-ох Зонний з пилевим фільтром

Регулювання керма по висоті і вильоту

Оздоблення салону деревом

Мультифункційне кермо

Електричні склопідіймачі

Підігрів дзеркал

Сенсор світла

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Сенсор дощу

Панорамний дах

Радіо: Lexus - FM1/FM2/AM/Sirius

Салон: ШКІРА з перфорацією

Екстер'єр

Протитуманні фари

Галогенові фари

Ксенонові фари


​​​​ Тел: (044227 05 77
  ОБЗОР Lexus GS (2005-2011)
  Внешне автомобиль не претерпел никаких изменений.
 
Выверенный дизайн в духе новой волны дизайна Lexus – L-finesse, первой ласточкой которого как раз и стал GS.
  По-прежнему добротно-солидный экстерьер без китчевых элементов. Этакий монолит на колесах. Если во внешности ничего не изменилось, перейдем непосредственно к НЕвнешности, а точнее – к ходовым качествам.
  Двигатель: шестицилиндровый V-образный, объемом 3,5 литра, в полноприводной модификации автомобиля выдает 307 л.с.
  
►Test-drive Lexus part 2 (rikauto).avi 

  Техническим прорывом при строительстве данного силового агрегата стал так называемый «сдвоенный» впрыск. 
  По паспорту Lexus GS350 AWD расходует на сто километров пути в смешанном цикле 10,1 литра топлива. Что всего на пол-литра больше, чем моноприводная модификация GS300, не имеющая дополнительных 57 лошадиных сил, центнера лишнего веса и безусловной нагрузки на передние колеса.
  Скоростные характеристики у версии с новым двигателем и трансмиссией закономерно стали более впечатляющими. При разгоне до 100 км/ч полноприводная версия привозит 3,5-литровой «классике» аж 1,1 секунды. И её разгон составляет 6,1 секунды до ста. Тоже великолепный результат.

►New GS 350: Driving Performance Video 

  Главным рабочим инструментов полноприводной трансмиссии от «Лексус» является межосевой дифференциал и пакет фрикционов, его блокирующий. Всеми блокировками и степенью интенсивности управляет компьютер, собирающий информацию с множества хитроумных датчиков, передающих весьма обширную информацию, вплоть до скорости поворота автомобиля вокруг вертикальной оси.
  Во избежание критических перегрузок трансмиссии, электроника ограничивает скорость автомобиля на отметке в 190 км/ч, к слову сказать, в американской версии эта цифра доходит до 209 км/ч. 
  Как любят говорить многие любители AWD, полный привод придает уверенности в поворотах. В случае с Lexus GS 350 AWD этим все и ограничивается. Система стабилизации VSC бдит и бдит всегда, без возможности отключения, посему владельцам этого автомобиля недоступны невинные шалости силового скольжения и т.д. А жаль…
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.