• Volkswagen Passat Variant B8 2.0TDI
    ціна: 18900 USD 
  • Ford Fiesta 1.4i AT Comfort +
    ціна: 5900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 250 CDI
    ціна: 29400 USD 
  • Volkswagen Tiguan 2.0TSI 4motion
    ціна: 13400 USD 
  • Volkswagen Golf Alltrack 1.8 TSI SE AWD
    ціна: 17900 USD 
  • BMW 1-series 125d AT
    ціна: 28900 USD 
  • Lexus ES 350 F-Sport
    ціна: 49800 USD 
  • Ford Mustang 2.3i EcoBoost
    ціна: 39900 USD 
  • Volkswagen e-Golf comfort
    ціна: 25900 USD 
  • KIA Optima FL 2.4 MPI
    ціна: 15300 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Honda CB > CB 900 Hornet
Показати всі моделі і бренди

Honda CB 900 Hornet

$3700 по курсу 24.65грн за $€3350 по курсу 27.25 грн за Курс актуальний на 21.09.2019Ціна: 91000 UAH

91000 грн. 3700 $ 3350
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 128
в наявності
  • м. Львів - №3. вул. Щирецька, 36. (Нові, вживані)
  • (067) 100 90 20 - Назар;
  • (097) 030-30-00 -Любомир;
ID : 16672 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2004 Тип кузова : Мототехніка Модифікація : 900 Hornet Об'єм двигуна : 0.919 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Механічна Потужність : 136 к.с. Тип приводу : Задній Пробіг : 15000 км Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Двигун

Кількість клапанів: 16 шт.

Кількість циліндрів: 4 шт.

Потужність: 136 к.с.

Робочий об’єм: 919 см.куб.

Обертовий момент: 63.5/192/6500-90000500 Нм. об/хв

Тип палива: бензин

Габарити

Довжина/ширина/висота: 2125/750/1085 мм.

Колісна база: 1460 мм.

Кліренс: 145 мм.

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 188 кг.

Повна вага: 386 кг.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 19 (включаючи 4-літровий резерв) л.

Трансмісія

Число передач: 6

Привід: ланцюг

Коробка передач: механічна

Підвіска

Передня: Спереду 43-мм телескопічна вилка картриджного типу, хід 120 мм

Задня: Ззаду амортизатор Monoshock з семиступінчастою регулюванням попереднього навантаження пружини, хід 80 мм

Кузов

Тип: мотоцикл

Кількість місць/дверей: 1 од.

Гальма

Передні: гідравлічні з 2-я гальмівними дисками і 4-х поршневим плаваючим гальмівним супортом: Спереду: гідравлічний диск з однопоршневою скобою

Задні: однодискові гідравлічні гальма з 240 х 5 мм однопоршневим супортом, металізовані гальмівні колодки.

Диски і шини

Шини: Шина передня 120/70 ZR17M / C (58W) : Шина задня 180/55 ZR17M / C (73W)

Диски: Колесо переднє 17M / C MT3.50 з литого алюмінію, трехспицевое, порожнисте: Колесо заднє 17M / C MT5.50 з литого алюмінію, трехспицевое, порожнисте

Додатково

Додаткові опції: Запалювання комп'ютерно-контрольована цифрова транзисторна система запалювання з електронним керуванням випередженням запалювання

Пасивна безпека

Подушки безпеки: SRS шт.

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Екстер'єр

Галогенові фари

Інтер'єр

Салон: шкіра

Бортовий компютер


Чудовий мотор старої «Бритви» у відверто «гумовому» для 110 сил шасі. На жаль, слабкі ходові частини стали характерні для класичних мотоциклів фірми ще в далекому 1991 року, коли на японському ринку чудовий CB-1 змінився тьмяним CB400SF. Але тут - випадок кричущий. До слова, згодом Honda зробила висновки, вирішивши використовувати цю раму тільки для куди більш «дохлих» CBF 600 і -1000. На цих мало швидкісних «екіпажах» проблеми з рамою менш помітні. Honda Hornet Wheelies - CB 919 - 900 Двигун Мотор старого CBR900RR FireBlade реклами не потребує. Досить потужний, виключно витривалий, еластичний, невибагливий в обслуговуванні. Зрозуміло, що після дефорсирування він став ще «смачніше». Вбити його можна тільки відверто безладною експлуатацією або «об стовп». При падіннях на лівий бік сильно страждає кришка картера. Трансмісія З якістю роботи і надійністю тут і у старій «Бритві» все добре було, а дефорсирування мотору зробило цей вузол практично вічним. HONDA CB900 HORNET 2002. Детальное видео MOTO-RR Рама й обваження Рама відверто слабка для можливостей цього мотора. В результаті її відчутно веде навіть при не самих жорстких падіннях. Так, звичайно її можна витягнути на стапелі, але верхній хребтовий силовий елемент прямокутної форми після цього втрачає жорсткість катастрофічно, і мотоцикл стає практично некерованим. Підвіски Теж не найсильніша сторона мотоцикла. Крім млявих характеристик володіють невисоким ресурсом. Так, задній амортизатор «втомлюється» за 30-40 тис. км. Задній маятник, пари рамі, теж досить хисткий. Гальма Тут повний порядок. Гальма нормальні, але і тут не так все добре - позначається слабкість ходової. honda cb900 hornet
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.