• Volkswagen Multivan 2.5 TDI
    ціна: 11800 USD 
  • Opel Corsa 1.3 CDTI MT
    ціна: 7400 USD 
  • Mercedes-Benz G-Wagen 250 D Wolf MT
    ціна: 39999 USD 
  • Nissan Micra 1.2 i
    ціна: 5900 USD 
  • Mercedes-Benz V-class 250 CDI Long 4matic
    ціна: 59200 EUR 
  • Maybach 57 i
    ціна: 73900 USD 
  • Volkswagen Phaeton 3.6i 4Motion
    ціна: 19900 USD 
  • ГАЗ 13 Чайка 5.5 AT
    ціна: 78900 USD 
  • Toyota Sienna 3.5 SE FWD
    ціна: 27900 USD 
  • Ford Fiesta 1.6i AT SE Sedan
    ціна: 9500 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
BMW X5 > X5 40e xDrive iPerformance
Показати всі моделі і бренди

BMW X5 40e xDrive iPerformance

$46900 по курсу 25.35грн за $€41940 по курсу 28.35 грн за Курс актуальний на 21.08.2019Ціна: 1189000 UAH

1189000 грн. 46900 $ 41940
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 258
в наявності
ID : 16623 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2016 Тип кузова : Позашляховик Модифікація : 40e xDrive iPerformance Об'єм двигуна : 2 л. Двигун : Плагін-гібридний Коробка передач : Автоматична Потужність : 320 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-07-29 Пробіг : 25450 км Колір : чорний
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Трансмісія

Привід: постійний Повний - eDrive / xDrive

Коробка передач: Автоматична КПП: ZF (Німеччина)

Число передач: 8-ми ступенева, 8-Steptronic (ZF 8HP45)

Кузов

Тип: Кросовер - SUV

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Диски і шини

Диски: R18 - легкосплавні

Шини: Michelin - 255/55 R18 109 V XL

Запасне колесо: Докатка - R18

Об'єми

Об’єм паливного баку: 85 л.

Об’єм багажного відділення: 500л./1720 л.

Підвіска

Передня: багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, адаптивна

Двигун

Система подачі палива: Безпосереднє вприскування з турбонаддувом

Робочий об’єм: двигун N20 - 1997 см.куб.

Потужність: 320к.с. (235kWt), 245ps. + 75к.с. (55kW) / 5000-6500об. к.с.

Обертовий момент: 350Нм.+250Nm./1250-4800об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: DOHC - 16 шт.

Кількість циліндрів: рядний - 4 шт.

Тип палива: бензин АІ95 і вище

Токсичність: Euro - VI

Габарити

Діаметр розвороту: 12.7 м

Колісна база: 2933мм./колія п/з:1644/1650мм. мм.

Довжина/ширина/висота: 4886 / 1938 / 1762 мм.

Кліренс: 209 мм.

Гальма

Передні: дискові, вентильовані (332мм.)

Задні: дискові, вентильовані (320мм.)

Витрата палива

Міський цикл: 4.5л.

Заміський цикл: 4.2л.

Змішаний цикл: 15,4кВтг./ 3.4л.

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2230 кг.

Повна вага: 2980 кг.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 210 км/год./ на електротязі 120 км/г. км/год

Прискорення: 6.7с. 0-100 км/год, сек.

Додатково

Додаткові опції: Запас ходу на електротязі - 33 км./ Li-ion battery 9,2 kW/h./ повний привід E-drive, Електропривід - синхронний електродвигун інтегрований в трансмісію.

Пасивна безпека

Додаткові системи:: Літій-іонна батарея ємністю в 9,2 кВт/г. складається з 96 акумуляторних елементів, (розміщена під підлогою багажного відділення).

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS Tropax-ITS - 10 шт.

Активна безпека

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Камера заднього виду

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

Active Stiiring-активне управління керма

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості

Додаткові системи:: Зарядний пристрій BMW i Wallbox Pure (потужністю 3,5 кВт) дозволяє заряджати батарею протягом 2 год. 45 хв.до 85%, і до 100% за 3г. 50хв.

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Adaptive Drive-електронне управління підвіскою

DSC с-ма динамічної стабілізації

HAC c-ма допомоги при підйомі

Круїз контроль

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Коректор рівня фар

Блокування міжосьового диференціалу: система Automatic Differential Brake

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

Електропідсилювач керма

Парктроніки задні

Парктроніки передні

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Додаткові системи:: Сумарна потужність системи приводу, к.с (кВт) 320 / (235); Потужність рекуперації, 20 кВт.

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Центральні замки

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Інтер'єр

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

Кількість динаміків: 9

Сенсор світла

Сенсор дощу

Російське меню

Монітор: i-Drive TFT-монітор 6,5"дюйма

Електропривід дверей багажного відсіку

Додаткові опції:: Оздоблення стелі БМВ Індівідуал антрацит; інкрустація панелі деревом Американський дуб

Інтерфейс для медіаресурсів

Аудіосистема: Hi-Fi Professional CD

Монітор для задніх пасажирів: контролер с-ми i-Drive

СD-магнітола: cd player - MP3/WMA | USB/AUX

Радіо: BMW Professional - FM/AM

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Підігрів передніх сидінь

Бортовий компютер

Клімат-контроль: 2-ох Зонний з пилевим вугільним фільтром

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

Підігрів дзеркал

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Салон: ШКІРА Dakota, Терра (без перфорації)

Екстер'єр

Задній спойлер

Додаткові опції:: БІ-ксенонові фари;/ Хромове оздоблення вікон

Рейлінги на даху

Бризговики

Легкосплавні диски

Протитуманні фари

Омивачі фар

Обігрів заднього скла з таймером

Ксенонові фари


 ​Кращі інновації автомобільного світу поступово приходять в Україну і цей BMW X5 xDrive 40e iPerformance - одне з підтверджень тому: заряджає гібрид на основі престижного і популярного кросовера. Що являє собою автомобіль? Як їде? У чому плюси і мінуси? І, нарешті, яка ціна? Всі відповіді - в цій статті.

 Зовні і на ходу - класичний BMW: і це добре!
При першому знайомстві BMW X5 40e виглядає, як звичні X5: великий солідний кросовер (довжина 4,9 м і ширина 1,9 м), класичний силует з великим капотом, величезні колісні диски. Заряджає гібрид впізнається лише по одній деталі - люк для зарядки в лівому передньому крилі, з боку водія.
Ужасно-прекрасный BMW X5 2016 и его секрет

 Лючок невеликий, зі своєю кришкою і підсвічуються при зарядці контуром. Даний автомобіль спочатку був призначений для ринку США, а тому тут встановлено зарядний роз'єм типу J1772 або «Тип 1»; для європейської версії - використовується роз'єм «Тип 2» Mennekes.

 Зовнішність гібрида BMW X5 40e ідентична звичайним версіями моделі BMW X5. Головною відмінністю, що вказує на одну з найбільш ексклюзивних версій в сімействі BMW X5, є люк для підключення зарядки в лівому передньому крилі. Плюс кілька оригінальних логотипів eDrive по кузову.

 Салон BMW X5 40e також схожий: класичний BMW-стиль, передня панель з великою вставкою з дерева, розвинена центральна консоль, великий тунель і «подіум» по важіль АКПП. Спереду зручно (все-таки ергономіка BMW!); ззаду просторо - адже в plug-in-гібриді BMW X5 40e акумулятор встановлений в задній частині кузова, в підпіллі багажника.

 Разом з тим, акумулятор відносно невеликий, він лише трохи зменшив обсяг багажного відсіку: виробник обіцяє стандартний багажник 500 л (проти 650 л для звичайних версій) і 1 720 л за умови складання заднього сидіння.
2016 BMW X5 xDrive 40e Car Review
 Однак всю суть гібрида демонструє одна кнопка, розташована біля важеля «автомата» - eDRIVE. Фактично ця кнопка дозволяє вибирати один з трьох режимів руху. По-перше, режим AUTO eDRIVE: система автоматично управляє включенням / відключенням електромотора або ДВС, можлива спільна робота двох моторів, виключно на електроприводі можна їхати зі швидкістю до 70 км / год (заряд АКБ 12-100%) або до 55 км / год (заряд АКБ менше 12%).

 По-друге, режим MAX eDRIVE: максимальне використання електроприводу, швидкість до 120 км / год, майже повне використання ємності акумулятора, підключення традиційного ДВС тільки при інтенсивному розгоні. Третє - режим SAVE: система підтримує заданий рівень заряду акумулятора, можлива примусова зарядка акумулятора в дорозі під час їзди. Плюс передбачений стандартний селектор вибору режимів їзди (ECO PRO / Comfort / Sport) який впливає на роботу двигуна, АКПП, відгуки педалі акселератора, пр.

 Салон BMW X5 40e також максимально схожий на звичайні версії X5: форма передньої панелі, кермо і прилади, простір ззаду. Є пара-трійка вставок з написом «eDrive». Багажник пропонує двостулкові орні двері і великий корисний об'єм, який не надто постраждав навіть від розташування тягового акумулятора в підпіллі.

 Салон схожий, але не ідентичний! Характерна деталь гібрида - кнопка eDRIVE, яка дозволяє вибрати один з трьох режимів використання загальної силової установки. Обраний режим відображається на невеликому дисплеї панелі приладів і на великому екрані по центру передньої панелі.
BMW X5 2017 2.0T (245 л.с.) 4WD AT xDrive 40e - видеообзор

 Також є традиційний перемикач загального стилю їзди: ECO PRO / Comfort / Sport. Комбінація обраного стилю їзди і режиму eDRIVE дає широкі можливості управління характером автомобіля.

 А як в їзді? Я був готовий до того, що BMW X5 40e їде на електротязі м'яко і тихо. Також запам'ятався високий рівень комфорту підвіски, при цьому чуйність і легкість керма: великий кросовер BMW X5 поводиться на дорозі як добротний, вишколений легковий автомобіль.

 Гальма ефективні, педаль налита рівномірним зусиллям без відчуття стрибків при перехідних процесах між електричної рекуперацією і включенням звичайного гальма. До речі, ступінь рекуперації і подзярядку АКБ змінюється в залежності від різних факторів: якщо відпустити педаль акселератор - то автомобіль йде накатом з рекуперацією 1/3 від максимуму, якщо натиснути на педаль гальма - то включається максимальна рекуперація.

 Але ось до чого не був готовий - так це до видатну динаміку розгону! Номінально BMW X5 40e обіцяє сумарну потужність 313 к.с. і розгін 0-100 км / год за 6,8 с при 210 км / год «максималки». Однак в реальності цей BMW X5 40e в розгоні, здається, майже не поступався Volvo XC90 T8 потужністю 408 к.с .: несподівано швидкий і динамічний автомобіль, цілком на рівні потужних 6-циліндрових BMW X5. При цьому обіцяний витрата палива - лише 3,3 л на 100 км, плюс бонус у вигляді 30 км їзди виключно на електротязі з «нульовим» витратою палива.
2017 BMW X5 plug-in hybrid

 У чому секрет такої прудкості BMW X5 40e? Під капотом 4-циліндровий 2-літровий бензиновий двигун плюс електромотор, встановлений на стику ДВС і АКПП: разом 313 л.с. і 450 Нм. Виробник заявляє запас ходу на електротязі 30 км, але бортовий комп'ютер при зарядці (3-4 години) видає 24-25 км з урахуванням реальних умов їзди. З витратою складніше: виробник заявляє 3,3-3,4 л на 100 км, але все сильно залежить від стилю і умов їзди. 

 Якщо нетривалі (20 км) і нешвидкі поїздки по місту з постійною зарядкою АКБ - то можна їздити з витратою палива «0». Якщо їздити по трасі - буде витрата як у звичайного BMW X5. Якщо говорити про усередненої цифрі - то це 6-8 л на 100 км. Основний центральний дисплей дозволяє контролювати витрату палива і електроенергії, налаштувати силу струму при зарядці, включити функцію кондиціонування салону на певну годину початку поїздки, пр.

Техніка BMW X5 40e: інновації плюс традиції
Продовжуючи розмову про конструкцію, перейдемо до відповідного тематичного розділу. Отже, заряджає гібрид BMW X5 40e побудований на основі кросовера BMW X5 з кузовом F15 і за схемою, яка схожа на вже знайомий BMW 530e: бензиновий 4-циліндровий 2-літровий двигун TwinPower Turbo (245 к.с. і 350 Нм), 8 -ступенчатий «автомат» ZF, плюс електромотор (113 к.с. і 250 Нм) між ними.
2016 BMW X5 xDrive40e Plug-in Hybrid Review - AutoNation

  Сумарно гібридна силова установка може видавати 313 к.с. і 450 Нм: помітно більше, ніж у гібриді BMW 530e (252 к.с.), але трохи менше гібрида BMW 740e (326 к.с.) - ось така субординація. Плюс збережений фірмовий повний привід xDrive.

 Однак що істотно відрізняє заряджає гібрид BMW X5 40e, так це розташування тягового акумулятора ємністю 9,2 кВтг (реально використовується трохи менше для забезпечення довготривалої витривалості АКБ). На відміну від гібрида на основі BMW 5-серії, тут використаний традиційної підхід: бензобак - під пасажирським сидінням, тяговий акумулятор - в багажнику.

 Подібна схема подібна гібриду Ford Fusion Energi, з тією лише різницею, що в кросовері BMW X5 40e акумулятор упакований більш «щільно» і продумано, він має плоску форму і лише трохи підняв днище багажника.

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.