Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Land Rover >
Land Rover >
Land Rover Discovery >
Discovery 3.0 TD AT HSE Luxury
Land Rover Discovery 3.0 TD AT HSE Luxury$63200 по курсу 23.85грн за $€57100 по курсу 26.4 грн за €Курс актуальний на 10.12.2019Ціна: 1507000 UAH 1507000
грн.
63200
$
57100
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 351
в наявності
![]()
Land Rover Discovery 3.0 TD AT HSE Luxury,
рік: 2017, ціна: 63200$
закрити вікно X
КузовТип: Позашляховик Кількість місць/дверей: 5/5 од. Об'ємиОб’єм багажного відділення: 1231/2406 л. Об’єм паливного баку: 85 л. Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 209 км/год Прискорення: 8.1 0-100 км/год, сек. ВагаВага спорядженого автомобіля: 2230 кг. Повна вага: 3050 кг. ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4970/2000/1846 мм. Колісна база: 2923 мм. Кліренс: 220-283 мм. Діаметр розвороту: 12.3 м ДвигунРобочий об’єм: 30DDTX 2993 см.куб. Потужність: 249 к.с. / 3750 об к.с. Обертовий момент: 600 Нм / 2250 об Нм. об/хв Кількість циліндрів: V-6 шт. Кількість клапанів: 24 шт. Тип палива: Дизельне паливо Система подачі палива: Common Rail Токсичність: EURO VI ТрансмісіяПривід: AWD Коробка передач: 8-АКП ZF (Германія) Число передач: 8 - шт ГальмаПередні: дискові, вентильовані Задні: дискові, вентильовані Витрата паливаМіський цикл: 8.3 л. Заміський цикл: 6.5 л. Змішаний цикл: 7.2 л. Диски і шиниДиски: R20 Шини: 255/55 R20 GoodYear Eagle Запасне колесо: Докатка ПідвіскаПередня: Незалежна, пневматична, на подвійних поперечних важелях, зі стабілізатором поперечної стійкості Задня: Незалежна, пневматична, на подвійних поперечних важелях, зі стабілізатором поперечної стійкості Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА; Пневматична Пасивна безпекаКріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: 8 шт. Активна безпекаКоректор рівня фар Круїз контроль HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску Камера заднього виду Електропідсилювач керма Парктроніки передні Парктроніки задні HAC c-ма допомоги при підйомі DAC-cис-ма допомоги при спуску ADB-X - с-ма диференціального гальмування Brake Assist - с-ма екстренного гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості DSC с-ма динамічної стабілізації ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаКлючі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Сигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Інтер'єрРадіо: DAB/FM/AM/ Сенсор світла Сенсор дощу СD-магнітола: CD/WMA/MP3/AUX/USB/Bluetooth NAVI Кнопка Start/Stop Blue Tooth Аудіосистема: Meridian Кількість динаміків: 10 шт Підкермові пелюстки перемикання передач Електропривід дверей багажного відсіку Інтерфейс для медіаресурсів Сабвуфер Російське меню Монітор: 10" сенсорний монітор Підігрів дзеркал Електропривід дзеркал Мультифункційне кермо Регулювання керма по висоті і вильоту Панель приладів з освітленням OPTITRON Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Підігрів передніх сидінь Оздоблення салону деревом Підігрів керма Память керма Бортовий компютер Електричні склопідіймачі Клімат-контроль: 4-х зонний Память сидінь Електропривід сидіння водія Електропривід сидіння пасажира Салон: Шкіра Екстер'єрОмивачі фар Додаткові опції:: Світлодіодні фари LED Рейлінги на даху Бризговики Обігрів заднього скла з таймером Легкосплавні диски Протитуманні фари В інтер'єрі новий Discovery також став ближче до Rang Rover. Кануло в лету різноманіття кружечків - тепер все набагато лаконічніше і солідніше: повітроводи прямокутні, Головне управління системами авто здійснюється з 10-дюймового тач-скрін, а верньєрів залишилося всього три - на системі клімат-контролю (такий же, як у Rang Rover). І кермо у них тепер теж однакові. ►LR Discovery 5 2017 - тест-драйв InfoCar.ua Але все одно дизайн тут - не головне. Куди більше уваги було приділено організації внутрішнього простору. Тепер в салоні аж шість 12-вольтів розеток, дев'ять портів USB, точка доступу Wi-Fi на вісім девайсів, 6,2-літровий бокс спеціально для Айпад в районі підлокітника. Боксів і підлокітників тут кілька. Кришка боксу служить відмінним упором для ліктя, але є ще й відкидний регульований підлокітник, а на центральному тунелі під підстаканниками - і друге потаємне відділення за панеллю клімат-контролю, два звичайних бардачка, тримачі для пляшок з водою загальним обсягом 13 л. Всього ж все відділення і бардачки вміщають 49 л скарбу! Так що все семеро пасажирів легко розмістять свої речі в дальній поїздці. Та й самі влаштуються так само легко. ►Discovery New и реальный оффроуд. Розробники нарахували аж 21 варіант трансформації салону, так що обсяг багажного відділення варіюється від 258 до 2500 л. Безумовно, найзручніші місця в Discovery - передні, тут по-царськи вільно. На другому ряду середньому пасажирові буде не стільки тісно, скільки трохи прикро: два бічних крісла тут повноцінні і проамериканські, а середнє - кілька вже і відформатоване не так. Простору для ніг досить, але при зрості 180 см вже з не таким великим запасом (хоча теж більше, ніж було, завдяки збільшилася на 38 мм базі). Але що цікаво: третій ряд сидінь по комфорту нічим не поступається другому. Це не «Тещин» крісло, а нормальний повноцінний ряд. Конструктори Land Rover спантеличені несподіваним запитанням: на третьому ряду часто їздять діти, яких там заколисує. А все тому, що вони не дивляться вперед. У компанії провели власні дослідження, та ще й в різних регіонах світу, і підвели під цю справу наукову основу. ►Land Rover Discovery. Тест-драйв. Anton Avtoman. В результаті крісла другого ряду стоять нижче, ніж зазвичай. Спинки у них не такі високі, а підголівники складаються за допомогою електронних приводів. А у третього ряду ще й дах вище, пасажири сидять високо, дивляться далеко - і всі щасливі. Так що там діти! У Land Rover навіть розробили комп'ютерну модель золотистого ретривера, за допомогою якої комп'ютерники вивчали зручність багажного відсіку для собаки. І в підсумку машина з пневмопідвіскою вміє опускати корму на 40 мм - щоб псу було легше заплигувати. Ну, або дітям дістатися до багажу. П'ята двері, як і належить за сьогоднішніми мірками, відкривається помахом ноги, кнопкою з ключа або на самій кришці, а також - традиційним для LR браслетом (якщо ви хочете, наприклад, залишити ключ в машині і піти купатися). ►Land Rover Discovery Двері тепер цілісна, а не двосекційна, але без «лавки» ви не залишитеся. Усередині багажника є відкидна поличка, яка відкривається окремою клавішею зліва, а забирається автоматично при закритті багажника. Вона витримує 300 кг, так що тут можуть легко сісти навіть троє дорослих. Наприклад, якщо треба перевзутися після походу в гори. З'явилася і ще одна цікава особливість: тепер складати і розкладати сидіння можна за допомогою смартфона. Цю можливість компанія вже неабияк розпіарити, навіть Беар Гріллз робив це в стрибку з літака, але я, чесно кажучи, так і не зрозумів, навіщо мені складати крісла в машині, яка стоїть на парковці в Борисполі, якщо я в цей час в Сент- Джордже. У нового Discovery - на вибір чотири двигуни, причому три з них дизельні, і тільки один - бензиновий. Старші агрегати нам добре відомі: трилітрові, бензин і дизель, потужністю 258 і 340 л.с. відповідно. Та й менше, в принципі, теж є. Тільки не у Discovery. Раніше на такий великий автомобіль двушки не ставили. Звичайно, хотілося, в першу чергу, перевірити саме дволітрові дизельні мотори (180 і 240 к.с.). Навіть з урахуванням того, що використання алюмінієвого кузова дозволило полегшити авто на 480 кг, вага залишився чималим - більше 2 тонн. Чи вистачить літра на тонну? Але організатори тесту, зрозуміло, хотіли нам продемонструвати машину у всій красі, в тому числі на жорсткому бездоріжжя, і дали тільки трехліровие: зі старту мені дістався топовий бензиновий Discovery з запасом потужності 340 к.с. І скажу чесно, я особливо не заперечував - якщо попереду прямі, як стріла, хайвеї, скелі Юти і піски Арізони - хто буде заперечувати проти запасу потужності, якщо бак наповнює сам Land Rover? ►Discovery 5 Втім, особливо ненажерливим його не назвеш: 11 л на 100 км, за місцевими мірками, - просто зразок економічності. Тут до сих пір як мінімум кожен третій автомобіль шести-, а то і семилітровий. Другий тестовий день ми провели в компанії з дизельним трилітровим автомобілем. Тут витрата і зовсім фантастичний (7,2 л на сотню). Але характери у моторів різні. Бензинова трійка напориста, потужність педаллю газу регулюється лінійно, і у вас завжди в запасі є десяток-другий конячок. У дизельного агрегату - вражаючий крутний момент 600 Нм. Він потужно рве з місця, впевнено розганяється на трасі, що не гарчить і не вібрує. Але, наприклад, в пісках бензиновий мотор показав себе краще в силу готовності до екстрених заходів в будь-який момент.
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |