• Porsche Macan S 3.0i
    ціна: 40900 USD 
  • Tesla Model S 90D AWD
    ціна: 66900 USD 
  • Land Rover Range Rover 3.0 AT HSE пневмо
    ціна: 52900 USD 
  • Audi A7 3.0 TFSI Quattro
    ціна: 35800 USD 
  • Suzuki SX4 1.6i MT
    ціна: 11000 USD 
  • Tesla Model S 90D AWD
    ціна: 54900 USD 
  • FIAT 500 1.2 MT
    ціна: 10700 USD 
  • Tesla Model X 75D
    ціна: 59900 USD 
  • Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC 4MATIC
    ціна: 22900 USD 
  • BMW X5 xDrive 35i
    ціна: 35900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Land Rover Discovery > Discovery 3.0 TD AT HSE Luxury
Показати всі моделі і бренди

Land Rover Discovery 3.0 TD AT HSE Luxury

$63200 по курсу 23.85грн за $€57100 по курсу 26.4 грн за Курс актуальний на 10.12.2019Ціна: 1507000 UAH

1507000 грн. 63200 $ 57100
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 351
в наявності
ID : 16618 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2017 Тип кузова : Позашляховик Модифікація : 3.0 TD AT HSE Luxury Об'єм двигуна : 3 л. Двигун : Дизельний Коробка передач : Автоматична Потужність : 249 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-07-27 Пробіг : 53222 км Колір : білий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Кузов

Тип: Позашляховик

Кількість місць/дверей: 5/5 од.

Об'єми

Об’єм багажного відділення: 1231/2406 л.

Об’єм паливного баку: 85 л.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 209 км/год

Прискорення: 8.1 0-100 км/год, сек.

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2230 кг.

Повна вага: 3050 кг.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4970/2000/1846 мм.

Колісна база: 2923 мм.

Кліренс: 220-283 мм.

Діаметр розвороту: 12.3 м

Двигун

Робочий об’єм: 30DDTX 2993 см.куб.

Потужність: 249 к.с. / 3750 об к.с.

Обертовий момент: 600 Нм / 2250 об Нм. об/хв

Кількість циліндрів: V-6 шт.

Кількість клапанів: 24 шт.

Тип палива: Дизельне паливо

Система подачі палива: Common Rail

Токсичність: EURO VI

Трансмісія

Привід: AWD

Коробка передач: 8-АКП ZF (Германія)

Число передач: 8 - шт

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Витрата палива

Міський цикл: 8.3 л.

Заміський цикл: 6.5 л.

Змішаний цикл: 7.2 л.

Диски і шини

Диски: R20

Шини: 255/55 R20 GoodYear Eagle

Запасне колесо: Докатка

Підвіска

Передня: Незалежна, пневматична, на подвійних поперечних важелях, зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна, пневматична, на подвійних поперечних важелях, зі стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА; Пневматична

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 8 шт.

Активна безпека

Коректор рівня фар

Круїз контроль

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

Камера заднього виду

Електропідсилювач керма

Парктроніки передні

Парктроніки задні

HAC c-ма допомоги при підйомі

DAC-cис-ма допомоги при спуску

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

DSC с-ма динамічної стабілізації

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Радіо: DAB/FM/AM/

Сенсор світла

Сенсор дощу

СD-магнітола: CD/WMA/MP3/AUX/USB/Bluetooth

NAVI

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

Аудіосистема: Meridian

Кількість динаміків: 10 шт

Підкермові пелюстки перемикання передач

Електропривід дверей багажного відсіку

Інтерфейс для медіаресурсів

Сабвуфер

Російське меню

Монітор: 10" сенсорний монітор

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Підігрів передніх сидінь

Оздоблення салону деревом

Підігрів керма

Память керма

Бортовий компютер

Електричні склопідіймачі

Клімат-контроль: 4-х зонний

Память сидінь

Електропривід сидіння водія

Електропривід сидіння пасажира

Салон: Шкіра

Екстер'єр

Омивачі фар

Додаткові опції:: Світлодіодні фари LED

Рейлінги на даху

Бризговики

Обігрів заднього скла з таймером

Легкосплавні диски

Протитуманні фари


 ​В інтер'єрі новий Discovery також став ближче до Rang Rover. Кануло в лету різноманіття кружечків - тепер все набагато лаконічніше і солідніше: повітроводи прямокутні, Головне управління системами авто здійснюється з 10-дюймового тач-скрін, а верньєрів залишилося всього три - на системі клімат-контролю (такий же, як у Rang Rover). І кермо у них тепер теж однакові.
LR Discovery 5 2017 - тест-драйв InfoCar.ua
 Але все одно дизайн тут - не головне. Куди більше уваги було приділено організації внутрішнього простору. Тепер в салоні аж шість 12-вольтів розеток, дев'ять портів USB, точка доступу Wi-Fi на вісім девайсів, 6,2-літровий бокс спеціально для Айпад в районі підлокітника. 

 Боксів і підлокітників тут кілька. Кришка боксу служить відмінним упором для ліктя, але є ще й відкидний регульований підлокітник, а на центральному тунелі під підстаканниками - і друге потаємне відділення за панеллю клімат-контролю, два звичайних бардачка, тримачі для пляшок з водою загальним обсягом 13 л. Всього ж все відділення і бардачки вміщають 49 л скарбу! Так що все семеро пасажирів легко розмістять свої речі в дальній поїздці. Та й самі влаштуються так само легко.
Discovery New и реальный оффроуд.
 Розробники нарахували аж 21 варіант трансформації салону, так що обсяг багажного відділення варіюється від 258 до 2500 л. Безумовно, найзручніші місця в Discovery - передні, тут по-царськи вільно. На другому ряду середньому пасажирові буде не стільки тісно, ​​скільки трохи прикро: два бічних крісла тут повноцінні і проамериканські, а середнє - кілька вже і відформатоване не так.

Простору для ніг досить, але при зрості 180 см вже з не таким великим запасом (хоча теж більше, ніж було, завдяки збільшилася на 38 мм базі). Але що цікаво: третій ряд сидінь по комфорту нічим не поступається другому. Це не «Тещин» крісло, а нормальний повноцінний ряд.

 Конструктори Land Rover спантеличені несподіваним запитанням: на третьому ряду часто їздять діти, яких там заколисує. А все тому, що вони не дивляться вперед. У компанії провели власні дослідження, та ще й в різних регіонах світу, і підвели під цю справу наукову основу. 
Land Rover Discovery. Тест-драйв. Anton Avtoman.

 В результаті крісла другого ряду стоять нижче, ніж зазвичай. Спинки у них не такі високі, а підголівники складаються за допомогою електронних приводів. А у третього ряду ще й дах вище, пасажири сидять високо, дивляться далеко - і всі щасливі.

 Так що там діти! У Land Rover навіть розробили комп'ютерну модель золотистого ретривера, за допомогою якої комп'ютерники вивчали зручність багажного відсіку для собаки. І в підсумку машина з пневмопідвіскою вміє опускати корму на 40 мм - щоб псу було легше заплигувати. 

 Ну, або дітям дістатися до багажу. П'ята двері, як і належить за сьогоднішніми мірками, відкривається помахом ноги, кнопкою з ключа або на самій кришці, а також - традиційним для LR браслетом (якщо ви хочете, наприклад, залишити ключ в машині і піти купатися).
Land Rover Discovery
 Двері тепер цілісна, а не двосекційна, але без «лавки» ви не залишитеся. Усередині багажника є відкидна поличка, яка відкривається окремою клавішею зліва, а забирається автоматично при закритті багажника. Вона витримує 300 кг, так що тут можуть легко сісти навіть троє дорослих. 

 Наприклад, якщо треба перевзутися після походу в гори. З'явилася і ще одна цікава особливість: тепер складати і розкладати сидіння можна за допомогою смартфона. Цю можливість компанія вже неабияк розпіарити, навіть Беар Гріллз робив це в стрибку з літака, але я, чесно кажучи, так і не зрозумів, навіщо мені складати крісла в машині, яка стоїть на парковці в Борисполі, якщо я в цей час в Сент- Джордже.

 У нового Discovery - на вибір чотири двигуни, причому три з них дизельні, і тільки один - бензиновий. Старші агрегати нам добре відомі: трилітрові, бензин і дизель, потужністю 258 і 340 л.с. відповідно. Та й менше, в принципі, теж є. Тільки не у Discovery. Раніше на такий великий автомобіль двушки не ставили.

 Звичайно, хотілося, в першу чергу, перевірити саме дволітрові дизельні мотори (180 і 240 к.с.). Навіть з урахуванням того, що використання алюмінієвого кузова дозволило полегшити авто на 480 кг, вага залишився чималим - більше 2 тонн. Чи вистачить літра на тонну? 

 Але організатори тесту, зрозуміло, хотіли нам продемонструвати машину у всій красі, в тому числі на жорсткому бездоріжжя, і дали тільки трехліровие: зі старту мені дістався топовий бензиновий Discovery з запасом потужності 340 к.с. І скажу чесно, я особливо не заперечував - якщо попереду прямі, як стріла, хайвеї, скелі Юти і піски Арізони - хто буде заперечувати проти запасу потужності, якщо бак наповнює сам Land Rover? 
Discovery 5

 Втім, особливо ненажерливим його не назвеш: 11 л на 100 км, за місцевими мірками, - просто зразок економічності. Тут до сих пір як мінімум кожен третій автомобіль шести-, а то і семилітровий.

 Другий тестовий день ми провели в компанії з дизельним трилітровим автомобілем. Тут витрата і зовсім фантастичний (7,2 л на сотню). Але характери у моторів різні. Бензинова трійка напориста, потужність педаллю газу регулюється лінійно, і у вас завжди в запасі є десяток-другий конячок. У дизельного агрегату - вражаючий крутний момент 600 Нм. Він потужно рве з місця, впевнено розганяється на трасі, що не гарчить і не вібрує. Але, наприклад, в пісках бензиновий мотор показав себе краще в силу готовності до екстрених заходів в будь-який момент.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.