Автомобілі з пробігом:
Porsche Cayenne Turbo S 4.8i$45000 по курсу 28.05грн за $€36850 по курсу 34.25 грн за €Курс актуальний на 25.02.2021Ціна: 1262000 UAH 1262000
грн.
45000
$
36850
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 1356
в наявності
![]()
Porsche Cayenne Turbo S 4.8i,
рік: 2012, ціна: 45000$
закрити вікно X
ВагаПовна вага: 2880 кг. Вага спорядженого автомобіля: 2215 кг. Витрата паливаМіський цикл: 15.8 Заміський цикл: 8.4 Змішаний цикл: 11.5 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4846 / 1939-2200 / 1705 мм. Діаметр розвороту: 11.8 м Колісна база: 2895 мм. Кліренс: 185 мм. ГальмаПередні: Дискові, Вентильовавні 6-ти поршневі супорта (керамічно композитні гальма D-420мм.) Задні: Дискові, Вентильовавні 4-ти поршневі супорта (керамічно композитні гальма D-420мм.) ДвигунРобочий об’єм: 4806 см.куб. Потужність: 550к.с./405кВт. к.с. Обертовий момент: 750Нм./ 3000об. Нм. об/хв Кількість клапанів: DOHC - 32V шт. Кількість циліндрів: V - 8 шт. Тип палива: Бензин - АИ98 Токсичність: Євро-5 Клапанний механізм: DOHC (Direct Fuel Ingection) Система подачі палива: система «VarioCam» Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: 285 км/год Прискорення: 4.5c. 0-100 км/год, сек. Диски і шиниДиски: R21 "Cayenne Turbo II" Шини: 295 / 35 / 107Y КузовТип: SUV - кросовер Об'ємиОб’єм паливного баку: 100 л. Об’єм багажного відділення: 540л. / 1770 л. ПідвіскаПередня: Незалежна / Двох Важільна, McPherson: Стійка + пружина +стабілізатор Підвіска: PАSM - модернізована електронна система стабілізації руху. Пневмопідвіска + Електронне регулюв. жорсткості амортизаторів; Режим: Sport +Normal+Comfort Задня: Незалежна / Багатоважільна; Стійка + пружина +стабілізатор ТрансмісіяПривід: PTM Plus (Porsche Traction Management) - Повний із змінним моментом зусиль Коробка передач: ATM - Tip Tronic - Sport Число передач: 8 - seg ДодатковоДодаткові опції: Пакет «Sport Chrono Plus» Активна безпекаDME-цифрова сис-ма управління двигуном EST-сис-ма управління силою тяги двигуна Гідропідсилювач керма Електропідсилювач керма Active Stiiring-активне управління керма VGRS-адаптивний підсилювач керма Круїз контроль TPMS-датчик контролю тиску в колесах Парктроніки задні Парктроніки передні Камера заднього виду Коректор рівня фар Датчики "сліпої" зони Блокування міжосьового диференціалу: Low Range X-AHC-с-ма протидії кренам авто в поворотах ASC-X-сис-ма автоматичного контролю стійкості CBC-сис-ма контролю стійкості при проходженні поворотів ESP ( ESC )-cистема курсової стійкості ADB-X-сис-ма диференціального гальмування EBD-система електронного розподілення гальмівного зусилля Brake Assist-сис-ма екстренного гальмування Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма DSC-сис-ма динамічної стабілізації ADS-адаптивна сис-ма демпферування підвіски EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою DAC-cис-ма допомоги при спуску HAC-cис-ма допомоги при підйомі ABS-антиблокувальна система Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Підголовники всіх сидінь Подушки безпеки: 10-airbag Протиугонна системаСигналізація / імобілайзер двигуна Дотягування вікон та люка Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі Центральні замки Ключі Keyless Go-сис-ма доступу без ключів EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Інтер'єрКількість динаміків: 14 Сабвуфер Інтерфейс для медіаресурсів TV Монітор для задніх пасажирів: не має Blue Tooth NAVI Монітор: Touchscreen -7" монітор з DVDi Аудіосистема: Cаунд BOSE Підкермові пелюстки перемикання передач DVD-changer: 1-DVD Додаткові опції:: Пакет «Sport Chrono Plus» Салон: ШКІРА з перфорацією СD-магнітола: DISC-AUX/MP3-WMA Радіо: Радіо: AM-DAB/FM Сенсор світла Сенсор дощу Кнопка Start/Stop Підігрів дзеркал Панель приладів з освітленням OPTITRON Мультифункційне кермо Регулювання керма по висоті і вильоту Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Вентиляція сидінь Підігрів передніх сидінь Підігрів задніх сидінь Память керма Електропривід сидіння водія Російське меню Електричні склопідіймачі Електропривід дзеркал Бортовий компютер Клімат-контроль: 4-ьох Зонний Память сидінь Люк з електроприводом Електропривід сидіння пасажира Екстер'єрЛегкосплавні диски Задній спойлер Обігрів заднього скла з таймером Омивачі фар Галогенові фари Протитуманні фари Ксенонові фари Надаємо кредит, обмін, тест драйв. ___________________________________ Новый Porsche Cayenne Turbo S (2012-2014) Новый Cayenne Turbo S, оснащенный мотором мощностью 550 л.с. (405 кВ), стал новой вершиной внедорожного модельного ряда Porsche. Этот автомобиль, оснащенный специально настроенным активным шасси, способен дать фору многим спортивным автомобилям. При этом Cayenne Turbo S сохраняет все достоинства модели Cayenne: отличные внедорожные способности, высокий комфорт в движении и превосходные тяговые характеристики. Средний расход топлива в цикле NEDC составляет всего 11,5 литра на 100 км (столько же, сколько и в Cayenne Turbo), что делает новую топ-версию самой эффективной по соотношению экономичности и мощности двигателя! ►All-New 2013 Porsche Cayenne Turbo S Бензиновый турбированный двигатель 4.8 V8 развивает максимальную мощность 550 л.с. и максимальный крутящимой мент 750 Нм (на 50 л.с. и 50 Нм выше, чем двигатель модели Cayenne Turbo). Как результат, Cayenne Turbo S разгоняется с места до 100 км/ч всего за 4,5 секунды (-0,2 секунды) и развивает максимальную скорость 285 км/ч (+5 км/ч). Cayenne Turbo S оснащен всеми необходимыми системами для реализации максимальной динамики. В стандартную комплектацию автомобиля входят пневмоподвеска с адаптивным управлением PASM. Система Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) сводит к минимуму крены кузова при прохождении поворотов, повышая устойчивость и комфорт движения. Система Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) регулирует – в паре с задней электронной блокировкой дифференциала – подачу и распределение крутящего момента на задние колеса, обеспечивая максимальную тягу и динамику в любой дорожной ситуации. Кроме того, новый Cayenne Turbo S стандартно оснащен пакетом Sport Chrono. ►Porsche Cayenne S. "Первый тест". Экстерьер Cayenne Turbo S отличается наличием 21-дюймовых литых дисков в дизайне 911 Turbo II с черным глянцевым покрытием, которые были созданы специально для этого автомобиля. Воздухозаборники, наружные зеркала заднего вида и окантовка передней светотехники также выполнены в черном глянце. Дизайнеры Porsche разработали эксклюзивные двухцветные варианты отделки интерьера нового Cayenne Turbo S кожей черного и бордового или черного и бежевого оттенков. Пакет карбоновой отделки салона придает автомобилю более спортивный и эксклюзивный вид. ►Тест-драйв Porsche Cayenne Turbo S."Наши тесты" Продажи нового Porsche Cayenne Turbo S стартуют в Европе в январе 2013 года и его стоимость будет составлять 151,702 евро...
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |