Автомобілі з пробігом:
Mercedes-Benz C-class 43 AMG$58240 по курсу 28.35грн за $€48000 по курсу 34.4 грн за €Курс актуальний на 24.01.2021Ціна: 1651000 UAH 1651000
грн.
58240
$
48000
€
Добавлено:
| Оновлено:
| Переглядів: 1243
в наявності
![]()
Mercedes-Benz C-class 43 AMG,
рік: 2016, ціна: 58240$
закрити вікно X
ВагаПовна вага: 2225 кг. Вага спорядженого автомобіля: 1690 кг. Витрата паливаМіський цикл: 10,7 Заміський цикл: 6,6 Змішаний цикл: 8,1 ГабаритиДовжина/ширина/висота: 4686/1810/1442 мм. Діаметр розвороту: 11,2 м Колісна база: 2840 мм. Кліренс: 105 мм. ГальмаПередні: Дискові вентильовані (360 мм) Задні: Дискові вентильовані (320 мм) ДвигунРобочий об’єм: 2996 см.куб. Потужність: 367к.с./5500-6000об. к.с. Обертовий момент: 520Нм./2000-4200об. Нм. об/хв Кількість циліндрів: V - 6 шт. Тип палива: бензин АІ95 і вище Кількість клапанів: DOHC - 24 шт. Токсичність: Euro - 6 Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива, турбонаддувом і інтеркулером Динамічні характеристикиМаксимальна швидкість: обмежена* - 250 км/год Прискорення: 4,7с. 0-100 км/год, сек. Диски і шиниДиски: R18 - легкосплавні, багатоспицеві Шини: Спереду 225/45 R18 / Ззаду 245/40 R18 Запасне колесо: Ремкомплект + компресор КузовТип: Седан - W205 Кількість місць/дверей: 5 / 4 од. ПідвіскаПередня: Незалежна багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості Задня: Незалежна багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, Спортивна підвіска AMG RIDE CONTROL Об'ємиОб’єм паливного баку: 76 л. Об’єм багажного відділення: 480 л. ТрансмісіяПривід: Постійний повний - AMG Performance 4MATIC. Коробка передач: Автоматична КПП 9G-TRONIC Число передач: 9-ти ступенева АКПП ДодатковоДодаткові опції: Спортивна підвіска AMG RIDE CONTROL, модифіковану гальмівну систему і систему AMG DYNAMIC Select. Водієві доступні п'ять режимів їзди: Comfort, Eco, Sport, Sport Plus і Individual. Пасивна безпекаСис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні Підголовники всіх сидінь Кріплення дитячих сидінь ISOFIX Подушки безпеки: SRS - 10 шт. Активна безпекаMulti-terrain Select-автомат. с-ма вибору режиму руху в залежності від рельєфу CBC-с-ма контролю стійкості при проходженні поворотів HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів Електропідсилювач керма VGRS-адаптивний підсилювач керма ADB-X - с-ма диференціального гальмування HAC c-ма допомоги при підйомі Датчики "сліпої" зони Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми DME-цифрова сис-ма управління двигуном EST-сис-ма управління силою тяги двигуна AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем. Speedtronic-с-ма з регулюванням обмеження швидкості Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма DSC с-ма динамічної стабілізації ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості Brake Assist - с-ма екстренного гальмування EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля Круїз контроль TPMS-датчик контролю тиску в колесах Камера заднього виду Сис-ма утримування полоси руху Парктроніки задні Парктроніки передні Коректор рівня фар ABS - антиблокувальна система Протиугонна системаEWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі Дотягування вікон та люка Сигналізація / імобілайзер двигуна Центральні замки Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів Інтер'єрСенсор дощу Електропривід дверей багажного відсіку Панорамний дах Сенсор світла Сабвуфер Радіо: Мерседес COMMAND - FM1/FM2/AM СD-магнітола: cd player MP3/WMA DVD-changer: USB/AUX/зарядка для iPhone Підкермові пелюстки перемикання передач Монітор: мультимедійна система COMAND Кількість динаміків: 12 Інтерфейс для медіаресурсів Монітор для задніх пасажирів: На замовлення: два монітора; Розважальна система Додаткові опції:: Пакет обладнання для контролю над смугою руху »; «Пакет активних систем допомоги водієві Plus»; «Система запам'ятовування параметрів Memory Package» Аудіосистема: Harman Kardon Surround Память керма Російське меню NAVI Blue Tooth Мультифункційне кермо Регулювання керма по висоті і вильоту Електропривід сидіння водія Панель приладів з освітленням OPTITRON Шкіряне кермо і ручка переключення КПП Підігрів передніх сидінь Оздоблення салону деревом Електропривід сидіння пасажира Память сидінь Електропривід дзеркал Підігрів дзеркал Кнопка Start/Stop Електричні склопідіймачі Бортовий компютер Люк з електроприводом Клімат-контроль: 2-ох Зонний з пилевим, вугільним фільтром Салон: Салон AMG, ШКІРА на алькантаре; шви прошито червоною ниткою Екстер'єрДотяжка всіх дверей Додаткові опції:: Зовнішній пакет AMG Sport: спортивні бампери; "діамантова" решітка радіатора, збільшені воздухозабірники; нова вихлопна система. Додатково оснащується спойлером, заднім дифузором і 18-дюймовими легкосплавними дисками. Задній спойлер Обігрів заднього скла з таймером Легкосплавні диски Протитуманні фари Омивачі фар Ксенонові фари Надаємо кредит, обмін, тест драйв. _______________________________ Mercedes-Benz C450 AMG Sport 2016 года. (читай С 43)! Приставка AMG в названии седана Mercedes-Benz C 450 AMG присутствует неспроста. После поездки на этом автомобиле уровень адреналина в крови водителя возрастает многократноПервоначально С 450 задумывался как промежуточная модель между «гражданскими» Mercedes-Benz и «безумными» AMG. То есть приставка AMG в данном случае означала лишь спортивный пакет для обычной модели. Но модификация получилась настолько темпераментной, что недавно ее решили повысить в статусе до настоящего AMG. Это значит, что вскоре модели с названием C 450 AMG мы не увидим. Потому что ее переименовали в Mercedes-AMG C 43. ►Тест-драйв Mercedes-Benz C 450 AMG DTM TEAM Edition (367 л.с.) + стенд, автодром и 0-200 км/ч Индекс «43» является данью памяти прошлым моделям – в свое время модификация С 43 AMG была у C-Class в 202-м кузове, выпуск которого прекратили в 2000 году. Тот автомобиль имел под капотом 4,3-литровый атмосферный V8, выдававший 306 л.с. и 410 Нм. Этот силовой агрегат позволял седану разгоняться до «сотни» за 6,5 с и упираться в электронный ограничитель скорости на отметке 250 км/ч. У нынешнего С 450 (читай С 43) двигатель куда меньшего объема – всего 3 л, к тому же у него на два цилиндра меньше. Зато он оснащен турбонаддувом, да и другие технологии за прошедшие полтора десятка лет на месте не стояли. В результате мотор развивает 367 л.с. и 520 Нм, что позволяет ему брать первую «сотню» за 4,9 с (максимальная скорость здесь тоже ограничена на 250 км/ч). Словом, новая модель значительно мощнее и динамичнее предшественницы. ►Тест-драйв от Давидыча. Mercedes C63 AMG А ведь есть еще и совсем безумная модификация С 63 в вариантах мощностью 476 и 510 л.с., но это тема уже совсем другого рассказа. Да и цены у этих машин значительно отличаются. Так, если за С 450 дилеры просят от 61 500$, то С 63 стоит не менее 78 500$. Спортивные мотивы: В салоне модификация С 450 отличается от других «цешек» богатым базовым оборудованием и спортивными креслами-«ковшами» с интегрированными подголовниками – мой тестовый экземпляр имел кожаные вставки с прострочкой красной нитью. Салон собран крепко, качество отделочных материалов отличное. ►Обзор Mercedes Benz C450 AMG 4Matic в Испании «Ковши» на деле оказались очень даже гостеприимными сиденьями с великолепным профилем. Боковая поддержка у них мощная, но никакой тесноты нет и в помине: в таких креслах можно не только на гоночном треке «зажигать», но и без проблем ездить каждый день. Посадка низкая. Слева высокий подоконник, справа высокий и широкий центральный тоннель. Из-за этого возникает ощущение нахождения в коконе. Эргономика типично мерседесовская, что означает наличие многофункционального левого подрулевого переключателя, отвечающего за поворотники, дальний свет и стеклоочистители. Бортовым интерфейсом можно пользоваться как с помощью джойстика-крутилки, так и посредством тачпада. Меню логичное, графика великолепная. ►Бородатая Езда. Mercedes-Benz C450 AMG Благодаря спортивным передним сиденьям на втором ряду места даже больше, чем со стандартными креслами, поскольку здесь у кресел спинки тоньше. Места для ног и над головой человеку среднего роста хватает, хотя просторным пребывание здесь не назовешь. Подушка у дивана довольно короткая, но профиль у него отличный. В общем, двое пассажиров устроятся неплохо, но есть в этом классе и более просторные автомобили – все-таки Mercedes-Benz C-Class создан для тех, кто за рулем. Особенно модификация Mercedes-AMG C 43....
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |