• Volkswagen Multivan 2.5 TDI
    ціна: 11800 USD 
  • Opel Corsa 1.3 CDTI MT
    ціна: 7400 USD 
  • Mercedes-Benz G-Wagen 250 D Wolf MT
    ціна: 39999 USD 
  • Nissan Micra 1.2 i
    ціна: 5900 USD 
  • Mercedes-Benz V-class 250 CDI Long 4matic
    ціна: 59200 EUR 
  • Maybach 57 i
    ціна: 73900 USD 
  • Volkswagen Phaeton 3.6i 4Motion
    ціна: 19900 USD 
  • ГАЗ 13 Чайка 5.5 AT
    ціна: 78900 USD 
  • Toyota Sienna 3.5 SE FWD
    ціна: 27900 USD 
  • Ford Fiesta 1.6i AT SE Sedan
    ціна: 9500 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Mazda CX-3 > CX-3 2.0i Skyactiv-G AT AWD
Показати всі моделі і бренди

Mazda CX-3 2.0i Skyactiv-G AT AWD

$21499 по курсу 25.35грн за $€19220 по курсу 28.35 грн за Курс актуальний на 21.08.2019Ціна: 545000 UAH

545000 грн. 21499 $ 19220
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 377
в наявності
ID : 16388 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2017 Тип кузова : Кросовер Модифікація : 2.0i Skyactiv-G AT AWD Об'єм двигуна : 2 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 150 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-06-07 Пробіг : 32682 км Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Кузов

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Тип: Седан

Об'єми

Об’єм паливного баку: 48 л.

Об’єм багажного відділення: 287 л.

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1339 кг.

Повна вага: 1810 кг.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 194 КМ/ГОД км/год

Прискорення: 9.6 сек 0-100 км/год, сек.

Габарити

Діаметр розвороту: 11.4 м

Довжина/ширина/висота: 4275/2049/1535 мм.

Колісна база: 2570 мм.

Кліренс: 160 мм.

Двигун

Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива

Токсичність: Euro - VI

Тип палива: Бензин АІ95 і вище

Кількість циліндрів: рядний - 4 шт.

Кількість клапанів: DOHC - 16 шт.

Потужність: 150к.с./6000об к.с.

Робочий об’єм: SKYACTIV-G 150 1998 см.куб.

Обертовий момент: 204Нм/2800об Нм. об/хв

Підвіска

Передня: Типу McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА

Трансмісія

Привід: Повний AWD

Число передач: 6-АКП SkyActiv-Drive

Коробка передач: Автоматична Япония

Гальма

Передні: Дискові вентильовані (280 мм)

Задні: Дискові (265 мм)

Диски і шини

Шини: Yokohama Avid S34 215/50 R18

Запасне колесо: Докатка

Диски: Легкосплавні - R18

Витрата палива

Міський цикл: 7.8

Заміський цикл: 5.5

Змішаний цикл: 6.3

Пасивна безпека

Підголовники всіх сидінь

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Подушки безпеки: SRS - 8 шт.

Активна безпека

Камера заднього виду

L-понижена передача

Гідропідсилювач керма

Датчики "сліпої" зони

Коректор рівня фар

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

DSC с-ма динамічної стабілізації

Електропідсилювач керма

Круїз контроль

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Монітор: Кольоровий TFT Monitor

Кількість динаміків: 6 шт

Аудіосистема: MAZDA

СD-магнітола: CD player MP3/WMA/USB/AUX

Радіо: Mazda FM1/FM2/AM

Інтерфейс для медіаресурсів

Кондиціонер

Сенсор дощу

Сенсор світла

Підкермові пелюстки перемикання передач

Blue Tooth

Кнопка Start/Stop

Мультифункційне кермо

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Підігрів передніх сидінь

Регулювання керма по висоті і вильоту

Бортовий компютер

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Салон: Шкіра штучна, текстиль (Комбінований)

Екстер'єр

Галогенові фари

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари


 ​Модель Mazda CX-3 - перший вихід «японців» в клас B-SUV: компактний кросовер, довжина трохи більше чотирьох метрів, мотор 120-150 к.с., версії з переднім і повним приводом. Автомобіль Mazda CX-3 з'явився ще 3,5 роки тому, але дістався до України лише в самому кінці 2017 року і наступив 2018 рік стане першим повним роком продажів СХ-3 в Україні.

 Компактний стильний кросовер Mazda CX-3 - первісток компанії в даному класі. Автомобіль дебютував в кінці 2014 року і пережив невелике оновлення в кінці 2016 року: з'явився новий кермо і система GVC (G-Vectoring Control). Саме такий автомобіль представлений в статті.
Mazda СХ-3 (UKR) (Мазда СХ-3): тест-драйв от "Первая передача" Украина

 Уточнення невипадково, оскільки щойно модель встигла отримати ще одну порцію поліпшень (в даному блоці фото - це червоний автомобіль): хромовані смуги в передньому бампері і на дверях, подвійні планки решітки радіатора, нові задні ліхтарі, стаціонарний підлокітник спереду і відкидний підлокітник ззаду, електричний «ручник», інша компоновка кнопок. Частина зауважень цієї статті вже виправлена ​​- буду відзначати по тексту.

 У статті представлений автомобіль Mazda CX-3 в максимальній версії: 150-сильний мотор, повний привід, комплектація Style +. Додатково в статті буде представлений автомобіль в середній версії Touring +, який я зазначу окремо.

 Їде так, що на цей автомобіль можна хоч зараз клеїти шильдики «Sport», «GT» та інші «Turbo»: дуже динамічний і «заряджений» характер! У цьому Mazda CX-3 нагадує Suzuki Vitara S, тільки з правками по салону і на більш високому технологічному рівні.

 З одного боку - стиль їзди. Під капотом прихований потужний (150 к.с.) 2-літровий бензиновий мотор. Але тут, на відміну від Mazda 3, жодних провалів або зауважень: феноменально-лінійного зв'язку натискання педалі акселератора і динаміки розгону. 
Mazda CX-3 2018 Только правда

 Причому потужність і тяга є буквально завжди: старт з місця - швидкий, без пауз; прискорення на ходу - по найменшому руху правої ноги. А вже коли мотор розкручується до високих обертів: м-м-м, кайф - відчутне утискання в спинку сидінь під сухий металевий «саундтрек» по-справжньому подвійного вихлопу!

 Зрозумійте правильно: Mazda CX-3 не претендує на рекорди драг-рейсингу, автомобіль не дає «мільйон і ще більше коней». Але готовність у частку секунди відреагувати на натиснення педалі газу в реальних щоденних поїздках значать дуже багато, створюючи той самий динамічний характер.

 Кросовер Mazda CX-3 можна назвати «жіночим», але якщо так - то це «Убивашка»! Хижий милий вигляд підкріплений подібним їздовим характером: динамічний розгін забезпечують потужний мотор і 6-ступенчатний «автомат», який розуміють один одного з півслова - м'які і непомітні перемикання, швидкий «кік-даун».

 А якщо хочете вже зовсім підняти ставки - тобто режим «SPORT», де АКПП затягує з перемиканням передач вгору, дозволяючи мотору «крутити» 6 тис. Об / хв. Під стать і гальма: 295 мм спереду і 281 мм ззаду, пружна педаль, легке прогнозування дистанції гальмування. Подвійний вихлоп - НЕ бутафорія: класний вигляд і звук!

 Керованість не підвела: гостре кермо, мінімальні крени, швидкі відгуки на поворот «бублика». Знову-таки - це не надздібності; просто весь автомобіль так спроектований спочатку: маленький кузов, колеса розставлені по кутах, невелика висота і кліренс (160 мм). Ось і весь секрет.
Mazda CX-3 - тест-драйв от InfoCar.ua (Мазда СХ3)

 Але, повірте, подібне динамічний і «живе» поведінку на дорозі в класі компактних кросоверів потрібно ще пошукати. І, швидше за все, краще Mazda CX-3 не знайдете: феноменально «рухливий» автомобіль, який не просто слідує за рухом руки і поворотом керма; немає, часом здається, що Mazda CX-3 управляється силою думки, передбачаючи бажання і напрямки куди потрібно їхати. При цьому - чудова стійкість на дузі (правда, на хорошому асфальті) і нейтральний характер в повороті.

 Зазвичай жертвою подібного характеру є комфорт. І ... чекаєте, що я напишу «тут все чудово»? На жаль, але немає. Тестовий автомобіль був «взутий» в 18-е диски та шини з 50-м профілем - і вони збирали практично всю «дрібницю» з дороги: дрібні ями, стики, горбки, напливи асфальту.

 А ще є традиційна проблема маленьких автомобілів з короткою колісною базою: задню частину в розвантаженому стані відчутно трусить при проїзді лежачих поліцейських. Разом з тим, при помірно швидкій їзді по численним різнокаліберним вибоїнах підвіску не "пробиває", в ній є запас енергоємності для середніх і великих нерівностей. Традиційний рада з більш високо-профільними шинами актуальний і в це раз - є шанс, що Mazda CX-3 стане більш комфортною на «дрібниці».
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.