• Nissan Leaf SV
    ціна: 14900 USD 
  • Skoda Octavia Tour 1.6i
    ціна: 7300 USD 
  • Audi Q5 3.0 TFSI quattro
    ціна: 34400 USD 
  • BMW X1 xDrive 35i
    ціна: 18900 USD 
  • Infiniti FX 35i
    ціна: 21900 USD 
  • MINI Cooper S 1.6 AT
    ціна: 11800 USD 
  • MINI Cooper S Countryman 1.6 AT
    ціна: 14400 USD 
  • Honda CR-V 1.5 CVT AWD
    ціна: 29900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 500 Long 4seats
    ціна: 62300 USD 
  • Mercedes-Benz GLS-class 350d 4matic AMG
    ціна: 64900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Porsche Cayenne > Cayenne 3.0i S Hybrid
Показати всі моделі і бренди

Porsche Cayenne 3.0i S Hybrid

$41600 по курсу 26.15грн за $€37000 по курсу 29.4 грн за Курс актуальний на 16.07.2019Ціна: 1088000 UAH

1088000 грн. 41600 $ 37000
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 605
на складі
ID : 15820 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2012 Тип кузова : Кросовер Модифікація : 3.0i S Hybrid Об'єм двигуна : 3 л. Двигун : Гібридний Коробка передач : Автоматична Потужність : 380 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2019-02-17 Пробіг : 128529 км Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Двигун

Потужність: ДВЗ 333 к.с. / 5500-6500 об., + EV синхронний двигун змінного струму 47 к.с. / 1150 об. к.с.

Робочий об’єм: 2995 см.куб.

Обертовий момент: ДВЗ 440 Нм. / 3000-5250 об. + EV синхронний двигун змінного струму 300 Нм. / 1150 об. Нм. об/хв

Кількість циліндрів: V - 6 шт.

Кількість клапанів: DOHC - 24 шт.

Тип палива: Бензин АИ95 і вище

Система подачі палива: Бензиновий, з безпосереднім уприскуванням і механічним нагнітачем

Токсичність: Euro - V

Трансмісія

Привід: Постійний повний з вязкостним міжосьовим диференціалом - AWD

Коробка передач: Автоматична - Tiptronic

Число передач: 8-ми ступенева

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2030 кг.

Повна вага: 2800 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 8.6

Заміський цикл: 6.5

Змішаний цикл: 7.3

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4846 / 1939 / 1705 мм.

Колісна база: 2895 мм.

Кліренс: 215 мм.

Діаметр розвороту: 12.0 м

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 220 км/год

Прискорення: 6,5 сек. 0-100 км/год, сек.

Кузов

Тип: Кросовер

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 85 л.

Об’єм багажного відділення: 670 / 1780 л.

Підвіска

Передня: багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості, на замовлення - пневматична підвіска

Задня: багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості, на замовлення - пневматична підвіска

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, на замовлення - пневматична підвіска

Диски і шини

Шини: TOYO Proxes S/T 275/45 / R20

Диски: R20 - легкосплавні (багатоспицеві0

Запасне колесо: Докатка, (255/55 / R18)

Додатково

Додаткові опції: Сукупна макс. потужність силової установки 380 к.с / 5500 об., 580 Нм. / 1000 об.

Активна безпека

Підігрів двигуна і паливної сис-ми

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Електропідсилювач керма

Датчики "сліпої" зони

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

DSC с-ма динамічної стабілізації

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

EST-сис-ма управління силою тяги двигуна

Off road-сис-ма допомоги при підйомі і спуску

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

Attention Assist-сис-ма попередження водія про необхідність відпочинку, розпізнавши ознаки втоми

Круїз контроль

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Гідропідсилювач керма

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Коректор рівня фар

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Блокування міжосьового диференціалу: Вязкістний міжосьовий диференціал

Камера заднього виду

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Парктроніки задні

Парктроніки передні

Додаткові системи:: система повного приводу Porsche Traction Management

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 11

Протиугонна система

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Дотягування вікон та люка

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

СD-магнітола: CD-чейнджер MP3/WMA / USB/AUX

Сенсор світла

Сенсор дощу

NAVI

Blue Tooth

Підігрів дзеркал

Російське меню

Підкермові пелюстки перемикання передач

Інтерфейс для медіаресурсів

Монітор: Porsche Communication Management - 8"-дюйма

Кількість динаміків: 11

Радіо: Аудіосистема CDR - FM/AM

Аудіосистема: audio BOSE / CDR

Сабвуфер

Електропривід дверей багажного відсіку

Електропривід дзеркал

Електропривід сидіння пасажира

Електропривід сидіння водія

Регулювання керма по висоті і вильоту

Память сидінь

Електричні склопідіймачі

Клімат-контроль: 4-чотирьох Зонний

Бортовий компютер

Підігрів передніх сидінь

Підігрів задніх сидінь

Мультифункційне кермо

Память керма

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Вентиляція передніх сидінь

Оздоблення салону деревом

Салон: ШКІРА (Luxor Beige) з перфорацією

Екстер'єр

Задній спойлер

Бризговики

Додаткові опції:: ходові вогні з LED-секціями

Обігрів заднього скла з таймером

Омивачі фар

Галогенові фари

Протитуманні фари

Легкосплавні диски

Ксенонові фари


​ Новий мотор легше і компактніше колишнього, що дозволило раціональніше розподілити вагу машини по осях. І Porsche Cayenne S тепер чіткіше управляється і гальмує. Але як тільки починаєш їздити в своє задоволення, то і витрата палива піднімається до 17-19 літрів на 100 км. Забагато? Тоді в новому кузові можна придбати дизельний двигун або інноваційний Hybrid.
Тест драйв Porche Cayenne S Hybrid

 При знайомій стилістиці і стовідсоткової впізнаваності оновлений Porsche Cayenne здається ширше і виглядає більш мужнім. Насправді ж у нього лише збільшилася довжина, та й то незначно - на 9 мм.
Особливо шикарно і виразно виглядає повністю світлодіодна передня оптика. А горизонтальні LED-смужки задніх ліхтарів і відсутність пластикової накладки над нішею номерного знака якраз і роблять корму більш суворою і респектабельною.
 Розташовуючись в шикарному салоні, відразу звертаю увагу, що досить просто притулити будь-яку з дверей до прорізу, як далі її вже дотягує доводчик. На другому ряду нашої машини є повноцінний 2-зонний клімат-клонтроль з новою функцією вентиляції дивана, а сам він став м'якшим. Але мені більше до душі кнопка включення підігріву обода керма в порожнині нижньої спиці. Без інструкції її можна і не знайти. Зате відразу звертають на себе увагу цілих чотири (!) Кнопки з написом Sport. Дві з них звично відповідають за спортивні і суперспортивним (Sport Plus) алгоритми роботи силового агрегату і ходової, а дві дозволяють застосовувати ці налаштування виключно для підвіски.
2011 Porsche Cayenne S Hybrid

 На бездоріжжі з блокуваннями центральної муфти і заднього диференціала за кермом Cayenne відчуваєш себе спокійно. Звертають на себе увагу чотири (!) Кнопки з написом «Sport». Для асфальту підвіску зробили більш драйверской, і нормальним вже вважається спортивний режим.
Всього ж для оновленого Porsche Cayenne пропонується три варіанти ходової: стальний пружинний і два типи з системою регулювання жорсткості амортизаторів Porsche Active Suspension Management (PASM) - звичайна і пневматична. Ця ж система змінює і дорожній просвіт кросовера - опускає кузов на високій швидкості і дозволяє підняти його в режимі Off-Road.
 При комфортних налаштуваннях і колесах з 18-дюймовими дисками і зимовими шинами Cayenne S пружно пружинить на швах і стиках асфальту і горбах грунтовій траси. У спортивному режимі такі дефекти віддаються гостріше і на «лежачих поліцейських» підкидає сильніше. Зате на нерівній дорозі помітно менше розгойдування.
Porsche Cayenne S Hybrid Top Speed
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.