• Toyota Land Cruiser Prado 4.0i VX
    ціна: 19900 USD 
  • Ford Explorer 2.3 EcoBoost 4WD
    ціна: 32900 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 400і Coupe RWD
    ціна: 36900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 450i Long 4matic
    ціна: 20900 USD 
  • Volkswagen Passat B-6 2.0TDI АТ
    ціна: 11900 USD 
  • Volkswagen Golf GTI 2.0TSI AT
    ціна: 23900 USD 
  • Volkswagen Golf 1.6D MT
    ціна: 11500 USD 
  • Mercedes-Benz Sprinter 316CDI Extra Long
    ціна: 29900 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 280 cdi
    ціна: 11700 USD 
  • Audi A6 3.0 TFSI quattro
    ціна: 22900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
ГАЗ 67 > 67 3.3i
Показати всі моделі і бренди

ГАЗ 67 3.3i

$11400 по курсу 26.9грн за $€10120 по курсу 30.3 грн за Курс актуальний на 24.04.2019Ціна: 307000 UAH

307000 грн. 11400 $ 10120
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 549
в наявності
  • м. Львів - №3. вул. Щирецька, 36. (Нові, вживані)
  • (067) 100 90 20 - Назар;
  • (097) 030-30-00 -Любомир;
ID : 15214 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 1943 Тип кузова : Позашляховик Модифікація : 3.3i Об'єм двигуна : 3.3 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Механічна Потужність : 54 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 1700 км Колір : зелений
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Габарити

Довжина/ширина/висота: 3350/1690/1700 мм.

Колісна база: 2100 мм.

Кліренс: 227 мм.

Трансмісія

Привід: повний

Коробка передач: механічна

Число передач: 4

Кузов

Кількість місць/дверей: 4/2 од.

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 90 км/год

Витрата палива

Міський цикл: 15.0 л.

Заміський цикл: 13.2 л.

Двигун

Потужність: 54 к.с.

Робочий об’єм: 3285 см.куб.

Обертовий момент: 180 Нм. об/хв

Тип палива: бензин

Вага

Повна вага: 1672 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1342 кг.

Диски і шини

Диски: R15

Шини: 165/85

Об'єми

Об’єм паливного баку: 70 л.

Пасивна безпека

Подушки безпеки: SRS шт.

Інтер'єр

Салон: шкіра


Надаємо  обмін.
---------------------------------------------------------
​Військові між собою називали транспорт «козел» або «козлик». За 10 років випуску (1943-1953) на заводі зібрали близько 93 тисяч примірників. Низький рівень випуску спостерігався до кінця війни. За цей час з конвеєра зійшло 6 тисяч машин. Це десята частина від обсягу поставляються автомобілів від інших країн в рамках військової підтримки. Найбільшу популярність отримала модифікація з індексом «Б». Після закінчення Великої Вітчизняної війни її використовували в армії, МВС, МДБ і господарських галузях (в сільському господарстві, лісовій промисловості та геологічної розвідки). Інженери Горьківського автомобільного заводу випустили на базі техніки кілька різновидів вузької спеціалізації.
 
На початку 44-го року інженери продемонстрували керівництву підприємства покращений варіант, який отримав індекс «Б». Протягом п'яти місяців техніка проходила полігонні випробування, на яких проїхала близько 20 тисяч кілометрів в різних умовах. Результати тестувань настільки сподобалися військовим начальникам, що вони віддали наказ про негайне розгортання масового виробництва нової моделі. Перший рік «Б" не фігурувала в офіційній документації, тому назва носило тільки внутрішньозаводський характер. До кінця 40-х років багато солдатів плутали 67 і 64 моделі військового позашляховика. Довгий час вони вважали, що стандартна версія ГАЗ-67 - це модернізований варіант ГАЗ-64 з поліпшеними мостами і збільшеною шириною колії. Широку популярність завдяки модифікації «Б» транспорт отримав до кінця 40-х років.

Кузов був відкритим. Транспорт вміщував в себе до чотирьох чоловік. Переднє сидіння розділили, заднє зробили поєднаним. Задні крила сконструювали так, щоб на них могли розміщуватися ще два солдата. Якщо екіпажу не була потрібна додаткова допомога, до крил кріпилися ящики для перевезення зброї та боєприпасів. Двері були відсутні. В негоду кузов і дверні прорізи закривали спеціальним тентом.
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.