• Subaru Forester 2.5i AT AWD
    ціна: 23450 USD 
  • Honda Civic 1.8і AT
    ціна: 8700 USD 
  • Audi A3 Sportback 1.6 TDI AT
    ціна: 28400 USD 
  • Audi A3 Sportback 1.6 TDI S-tronic
    ціна: 23700 USD 
  • Audi A3 1.6 TDI AT
    ціна: 20900 USD 
  • Hyundai i30 1.6 CRDi MT
    ціна: 8700 USD 
  • Renault Kangoo 1.5 dCi пас
    ціна: 6700 USD 
  • BMW X1 2.0 X-Drive
    ціна: 16900 USD 
  • Audi Q7 4.2 TDI quattro
    ціна: 42900 USD 
  • Mitsubishi Outlander 2.4i 4WD
    ціна: 16900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Toyota Tundra > Tundra Double Cab 5.7 4WD Long
Показати всі моделі і бренди

Toyota Tundra Double Cab 5.7 4WD Long

$25800 по курсу 28.15грн за $€22310 по курсу 32.55 грн за Курс актуальний на 19.10.2018Ціна: 726000 UAH

726000 грн. 25800 $ 22310
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 358
в наявності
ID : 14868 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2007 Тип кузова : Пікап Модифікація : Double Cab 5.7 4WD Long Об'єм двигуна : 5.7 л. Двигун : Газ / Бензин Коробка передач : Автоматична Потужність : 381 к.с. Тип приводу : Повний Пробіг : 37000 км Колір : білий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 3129 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 2442 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 16.8

Заміський цикл: 13.1

Габарити

Довжина/ширина/висота: 6289 /2029/1925 мм.

Колісна база: 4180 мм.

Кліренс: 274 мм.

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: 5663 см.куб.

Потужність: 381 к.с.

Обертовий момент: 543/3600 Нм. об/хв

Кількість клапанів: 32 шт.

Кількість циліндрів: 8 шт.

Тип палива: бензин

Клапанний механізм: Dual VVTi

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 190 км/год

Прискорення: 9.8с. 0-100 км/год, сек.

Кузов

Тип: пікап

Кількість місць/дверей: 5/4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 100 л.

Підвіска

Передня: незалежна, пружинна

Задня: незалежна, пружинна

Трансмісія

Привід: повний

Коробка передач: автоматична

Число передач: 6

Диски і шини

Диски: R18

Шини: 255

Активна безпека

Круїз контроль

Коректор рівня фар

RSCA-off-деактивація бокових подушок

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

Гідропідсилювач керма

VGRS-адаптивний підсилювач керма

Камера заднього виду

Парктроніки передні

DME-цифрова сис-ма управління двигуном

Електропідсилювач керма

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Парктроніки задні

L-понижена передача

RD-Lock-блокування заднбого міжколісного диференціалу

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

ASC-X-сис-ма автоматичного контролю стійкості

ADB-X-сис-ма диференціального гальмування

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

CBC-сис-ма контролю стійкості при проходженні поворотів

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

Блокування міжосьового диференціалу: 2WD - 4H (4WD)- 4L / Torsen + усилення ф-ми DYNATRAC

DAC-cис-ма допомоги при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

DSC-сис-ма динамічної стабілізації

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Подушки безпеки: SRS - 6 шт.

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Радіо: в наявності

Електропривід дзеркал

Кількість динаміків: 6

СD-магнітола: в наявності

Кондиціонер

Електричні склопідіймачі

Бортовий компютер

Вентиляція сидінь

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електропривід сидіння водія

Салон: шкіра

Екстер'єр

Протитуманні фари

Галогенові фари


Надаємо кредит, обмін, тест драйва.
------------------------------------------------------------
ТИХО В ТУНДРІ, ЯК У ЛІСІ 
Перше, що кинулося в вуха, - це відмінна шумоізоляція, адже не секрет, що з цією справою у Toyota якось не дуже. На ходу Tundra з кабіною Double Cab не виявила пікапних хвороби, що виявляється при незавантаженої платформі: задня частина зовсім не жила своїм життям, не стрибала по дорозі і взагалі не заважала. Хоча конструкція підвісок у цього автомобіля як там не є традиційна. Спереду незалежна схема з подвійними важелями, пружинами і стабілізаторами поперечної стійкості діаметром 35 мм. Ззаду малолистові ресори з підресорник, які зменшують підстрибування коліс і компенсує крени при нерівномірному завантаженні. Дуже здивував крихітний радіус розвороту. Пізніше при вивченні каталогів знайшлася і цифра: для модифікації, колишньої у нас на тесті, з платформою середньої довжини, цей параметр становить 6.7 м. На даний момент таких показників серед великих пікапів немає ні у кого.
Тест Драйв - Toyota Tundra 2
Двигунів три: базовий V6 4.0 л (236 л. С.), Відомий за колишньою Tundra і по інших моделях компанії. Далі йдуть два i-Force V8: 4.7 л (231 л. С.), Також встановлювався на першому поколінні моделі, і новітній 5.7 л (381 л. С.) З прямо-таки екскаваторним крутним моментом в 544 Нм. У ньому застосована система подвійного управління фазами газорозподілу з електронним управлінням (Dual VVT-i), де впускні і випускні клапани приводяться в дію окремими розподільчими. Цей сучасний мотор, незважаючи на великий обсяг і високу потужність, відповідає жорстким вимогам сучасних екологічних норм і економічний у більшості режимів експлуатації.
2007 Toyota Tundra - CAR and DRIVER
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.