• Toyota RAV4 2.5 AT Premium 4WD
    ціна: 27400 USD 
  • Toyota RAV4 2.4i AT
    ціна: 11700 USD 
  • Nissan Almera 1.6i MT
    ціна: 6700 USD 
  • Mercedes-Benz V-class 250 CDI AT BlueTEC 4MATIC
    ціна: 79900 USD 
  • Audi A8 50 TDI quattro L
    ціна: 107000 EUR 
  • Mercedes-Benz S-class 350 CDI 4matic L AMG
    ціна: 88800 USD 
  • Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 SE
    ціна: 69800 USD 
  • BMW 5-series 528i AT RWD
    ціна: 28900 USD 
  • Ford Edge 2.0 EcoBoost SEL
    ціна: 26900 USD 
  • Mercedes-Benz Viano 2.2 CDI AT Ambiente
    ціна: 32500 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Dodge Charger > Charger 6.4 Hemi SRT-8
Показати всі моделі і бренди

Dodge Charger 6.4 Hemi SRT-8

$42500 по курсу 28.2грн за $€36880 по курсу 32.5 грн за Курс актуальний на 24.10.2018Ціна: 1199000 UAH

1199000 грн. 42500 $ 36880
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 811
в наявності
ID : 14765 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2012 Тип кузова : Седан Модифікація : 6.4 Hemi SRT-8 Об'єм двигуна : 6.4 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 470 к.с. Тип приводу : Задній Дата покупки : 2018-07-18 Пробіг : 35121 км Колір : жовтий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 2405 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1797 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 16.9

Заміський цикл: 10.2

Змішаний цикл: 14.6

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5077 / 1905 / 1483 мм.

Колісна база: 3053 мм.

Кліренс: 127 мм.

Діаметр розвороту: 11.5 м

Гальма

Передні: Brembo - дискові, вентильовані, перфаровані

Задні: Brembo - дискові, вентильовані, перфаровані

Двигун

Робочий об’єм: 6424 см.куб.

Потужність: 470 к.с.

Обертовий момент: 649Нм./4300об Нм. об/хв

Кількість клапанів: DOHC - 16 шт.

Кількість циліндрів: V - 8 шт.

Тип палива: бензин АІ92 і вище

Токсичність: Euro - IV

Клапанний механізм: 16-Valve, OHV

Система подачі палива: Бензиновий з розподіленим уприскуванням палива

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 280 км/год

Прискорення: 4.6с. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R20 - легкосплавні

Шини: Michelin - 245/45 / R20

Запасне колесо: повнорозмірна - R20

Кузов

Тип: Седан - Спорт

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 72 л.

Об’єм багажного відділення: 462 л.

Підвіска

Передня: Незалежна, пружинна, на здвоєних поперечних важелях, зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Незалежна багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості

Підвіска: НЕЗАЛЕЖНА, Спортивна, адаптивна

Трансмісія

Привід: Задній - RWD

Коробка передач: Автоматична КПП - Tip-Tronic

Число передач: 5-ти ступенева

Активна безпека

Запуск двигуна на віддалі з пульта

Камера заднього виду

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

HAC c-ма допомоги при підйомі

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

EDC-електронне управління жорсткості амортизаторів

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

ASC-X-с-ма автоматичного контролю стійкості

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Гідропідсилювач керма

Круїз контроль

ADB-X - с-ма диференціального гальмування

Парктроніки задні

Коректор рівня фар

ABS - антиблокувальна система

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 8

Протиугонна система

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Ключі Keyless Go сис-ма доступу без ключів

Car/Key Memory-сис-ма памяті в автомобілі і ключі

Інтер'єр

Підігрів задніх сидінь

Вентиляція передніх сидінь

Сенсор дощу

Сенсор світла

Кількість динаміків: 15

Інтерфейс для медіаресурсів

Підігрів керма

Електропривід сидіння пасажира

Сабвуфер

Підкермові пелюстки перемикання передач

Аудіосистема: Harman/Kardon

Монітор: 8.4" сенсорний

Память сидінь

NAVI

СD-магнітола: MP3

Радіо: FM/AM

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електропривід сидіння водія

Мультифункційне кермо

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Підігрів передніх сидінь

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Клімат-контроль: 2-х зонний з протипилевим фільтром

Бортовий компютер

Кнопка Start/Stop

Blue Tooth

Підігрів дзеркал

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Салон: Шкіра / алькантара

Екстер'єр

Задній спойлер

Ксенонові фари

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Галогенові фари


​​  Dodge Charger SRT8: Силач...
  Назва Charger (бойовий кінь) з'явилося в модельній лінійці Dodge ще в 1965 році - так охрестили тоді «заряджену» версію компактного 2-дверного купе Dart.
  Ну а до кінця 60-х ім'я Charger стало культовим: один із знаменитих «силових автомобілів» (muscle car) тієї епохи. У 2011 модельному році на північноамериканському ринку з'явився «чарджера» останнього покоління, в Європі і в нашій країні офіційно не представлений. А шкода: цікаве явище серед повногабаритних спорт-седанів.
  Агресивний Charger SRT8 відрізняється розкритою пащею фальшрадіатора - і чимось ще?.
►2012 Dodge Charger SRT8 - First Test

  Чотирьохдверне купе.
  Сучасний Charger - зразковий продукт badge-інжинірингу. Тобто, є акуратно перелицьований Chrysler 300. Що ж, підхід перевірений. Причому виглядає «бойовий кінь» цілком оригінально: в прес-релізах Charger подається як 4-дверне купе- «фастбек». Атлетичний Dodge і справді відрізняється елегантно спадає назад лінією даху, а також фальшрадіатором з виразним перехрестям оптичного прицілу і скульптурним рельєфом боковин. Спорт-седан, готовий до участі в бойових діях. А дехто вважає, що «чарджера» виглядає приблизно так, як міг би виглядати гіпотетичний 4-дверний Nissan GT-R. Не така вже невиграшних алюзія ...
►Боком на Charger SRT8. Тест-драйв Dodge Charger SRT8
  Спорт-седан палить гуму під неповторний рокіт Hemi...
  Ну а вигляд 4-дверного купе у версії SRT8 ще агресивніше: разверстое пащу фальшрадіатора, «спойлер» на кромці кришки багажника. Нещадний хижак. І аеродинаміка ніби як правильна: в базовому виконанні SE коефіцієнт опору повітря менше 0,3. Але майже 0,34 в «зарядженої» версії SRT8, - так що при чималому лобової площі аеродинамічний фактор перевершує 0,825. Забагато - порівняйте з повнорозмірним седаном Audi A8.
  У «чарджер» довга колісна база, і в салоні просторо: посадка спереду і (втрьох) у 2-му ряду цілком вільна. Внутрішня ширина на рівні плечей ззаду - 146,5 см, неміряна простір для ніг. І все ж рослим пасажирам ззаду не особливо зручно: стеля занизький - через похилим лінії даху. Інтер'єр спорт-седана оформлений на «преміальному» рівні. Кругом першосортні оздоблювальні матеріали: недешеві пластики, тканинна (в не самих дорогих виконаннях) оббивка сидінь гідної якості і привабливої ​​текстури. Багатофункціональна спорт- "бублик» (зі зрізаним нижнім сегментом) налаштовується за кутом нахилу і вильоту, а передні сидіння регулюються не тільки поздовжньо, а й по висоті.
►Тест-драйв Додж Чарджер SRT8 в России..

  У салоні є численні відділення та «кишені» для дрібниць, а також «підстаканники» (спереду і ззаду). У спорт-седана досить місткий багажник - на 465 л (EPA), причому спинки сидінь 2-го ряду ділені / складні. Можна возити різноманітну поклажу - і «довгоміри» в тому числі.
  По частині інформаційно-розважального та комфортного оснащення «чарджера» теж не обділений: розмах американський. Так, в "штаті" самого скромного виконання SE передбачено радіо-стерео (плейер CD / MP3) на 6 динаміків - плюс «круїз-контроль», 2-зональний "клімат-контроль», електросклопідйомники, зовнішні дзеркала з електроприводом і підігрівом. Регулювання передніх сидінь по 6 напрямам (електросервомеханізми) і таке інше.
Веселенький такий «чарджера» жовтенького кольору.
►Dodge Charger SRT8 Brutal V8 Supercharger Sound
  У комплектації R / T з'являється супутникове радіо Sirius XM, а також підтримка Bluetooth і обшита шкірою «бублик». Передні сидіння (обігрів) регулюються вже у 8 напрямках - з пам'яттю. Ну а «заряджена» версія SRT8 оснащується, окрім того, навігацією Garmin з сенсорним 8,4-дюймовим монітором. І звичайно ж, класна оббивка сидінь (комбінація натуральної шкіри Nappa і якісного матеріалу alcantara). Плюс платні опції - начебто hi-fi «музики» Beats Audio. Багаті можливості.
  Техніка безпеки цілком сучасна: «подушки» і «шторки» на вікна, 3-точкові пояси з преднатяжителями і обмежувачами зусилля і інші засоби захисту. «Бойового коня" не готували до тестування "на удар" за європейською методикою NCAP, але в випробуваннях за американською програмою IIHS автомобіль показав себе чудово. Реально безпечний спорт-седан.
 ​​У профіль Charger виглядає як 4-дверне купе- «фастбек»..
►Зажигание 2015 Dodge Charger SRT Hellcat The Most Power
  Бойовий кінь
  Для тих, хто розуміє, особливий інтерес Charger являє в «зарядженому» виконанні SRT8 з могутньою «вісімкою» Hemi 392 під капотом. Американські автообозревателі ганяли спорт-седан по полігону якраз в такій версії - на всесезонних покришках Goodyear Eagle RS-A2 розміром 245 / 45R20. Розгінна динаміка вражає: зі стартом з місця масивний тест-автомобіль набирає швидкість в 96,5 км / год (60 миль) за якісь 4,3 сек. Палить гуму під неповторний рокіт Hemi ... А стандартну дистанцію в 1/4 милі (402 м) «бойовий кінь» зробив за 12,8 сек. і в кінці мірного відрізка досяг швидкості в 185,85 км / ч. А максимальна швидкість «чарджер», з випробувань, перевершує 280 км / ч. Мало не здається?
►Dodge Charger SRT8 6.4L Hemi Burnout

  При старті з місця ніякого особливого мистецтва від водія не потрібно. Варто лише виставити «автомат» в режим Sport - і «гашетку» в підлогу. Ну а двигун, АКПП і керуюча електроніка роблять все інше - найкращим чином. Треба сказати, морально застарілий 5-швидкісний «автомат» в спецнадбудови SRT справляється непогано: перемикання «вгору» швидкі, чіткі і десь навіть різкі. І електроніка відрегульована в самий раз - з розкручуванням літражной «вісімки» на кожній передачі аж до «червоної зони». Втім, АКПП допускає і примусове управління. Тим більше, що до 96,5 км / год (і вище) Charger SRT8 прискорюється на II передачі - з одним-єдиним перемиканням. Класичний силовий агрегат не залишає бажати ...
«Корму» SRT8 прикрашають «спойлер» і 4-дюймові вихлопні патрубки «Корму» SRT8 прикрашають «спойлер» і 4-дюймові вихлопні патрубки ...
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.