• Mercedes-Benz S-class 500 4matic Coupe
    ціна: 109240 EUR 
  • Volkswagen Passat B-7 1.4TSI AT
    ціна: 11000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 320 CDI
    ціна: 16900 USD 
  • Mercedes-Benz G-Wagen 350 CDi BlueTEC
    ціна: 78600 USD 
  • BMW X5 3.0d x-Drive
    ціна: 21900 USD 
  • Toyota Corolla 1.6i AT
    ціна: 8800 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 220d 4matic Estate
    ціна: 71900 EUR 
  • Mercedes-Benz C-class 220 CDI BlueTec
    ціна: 29900 USD 
  • BMW 6-series 630i Cabrio
    ціна: 23900 USD 
  • BMW X5 35i x-Drive
    ціна: 29900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Volkswagen Polo > Polo 1.4i DSG Fly
Показати всі моделі і бренди

Volkswagen Polo 1.4i DSG Fly

$9500 по курсу 28.1грн за $€8050 по курсу 33.15 грн за Курс актуальний на 22.09.2018Ціна: 267000 UAH

267000 грн. 9500 $ 8050
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 367
продано
ID : 14693 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2011 Тип кузова : Хетчбек Модифікація : 1.4i DSG Fly Об'єм двигуна : 1.4 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Автоматична Потужність : 85 к.с. Тип приводу : Передній Дата покупки : 2018-07-05 Пробіг : 37093 км Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 1070 кг.

Повна вага: 1550 кг.

Двигун

Робочий об’єм: двигуна: CGGB / CMAA (EA111) - 1390 см.куб.

Потужність: 85к.с./5000об. к.с.

Обертовий момент: 132Нм./3800об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: DOHC - 16 шт.

Кількість циліндрів: рядний - 4 шт.

Тип палива: Бензин AI95 і вище

Токсичність: Euro - V

Система подачі палива: Бензиновий з розподіленим уприскуванням палива

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена*- 177 км/год

Прискорення: 11,8с. 0-100 км/год, сек.

Витрата палива

Міський цикл: 7.7

Заміський цикл: 4.7

Змішаний цикл: 5.8

Трансмісія

Привід: Передній - FWD

Коробка передач: Автоматична КПП: VAG (Німеччина)

Число передач: 7-ми ступенева, 7-DSG

Габарити

Довжина/ширина/висота: 3970 / 1682 / 1462 мм.

Діаметр розвороту: 10,6 м

Колісна база: 2470 мм.

Кліренс: 160 мм.

Кузов

Тип: Хетчбек

Кількість місць/дверей: 5 / 5 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 45 л.

Об’єм багажного відділення: 280 л.

Підвіска

Передня: Типу McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Напівзалежна, поздовжні взаємопов'язані важелі, гвинтові пружини, телескопічні амортизатори

Підвіска: НАПІВЗАЛЕЖНА

Гальма

Передні: Дискові (256 мм)

Задні: Барабанні (230 мм)

Диски і шини

Диски: R14 - легкосплавні

Шини: DUNLOP - 175/70 R14

Запасне колесо: Додатково: 185/60 R15 (6.0Jx15)

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: SRS - 6 шт.

Активна безпека

HDC-сис-ма обмеження швидкості при спуску

HAC c-ма допомоги при підйомі

TEMS-електронна сис-ма управління підвіскою

4ETS-електронна с-ма регул-ння тяги двигуна для повного приводу

Парктроніки задні

AFS-си-ма активного рульового управління і світлом в поворотах

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

Електропідсилювач керма

Коректор рівня фар

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Blue Tooth

Підігрів дзеркал

Аудіосистема: SONY

Інтерфейс для медіаресурсів

СD-магнітола: CD player MP3/WMA

Радіо: SONY - FM1/FM2/AM

Кондиціонер

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Бортовий компютер

Регулювання керма по висоті і вильоту

Електричні склопідіймачі

Електропривід дзеркал

Підігрів передніх сидінь

Кількість динаміків: 4

Салон: ТКАНИНА водостійка

Екстер'єр

Задній спойлер

Бризговики

Омивачі фар

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Галогенові фари


  Огляд Volkswagen Polo (2009-2014). Х-ки, Фото.
  Volkswagen Polo V покоління був представлений на автосалоні в Женеві навесні 2009 року. В оновленій зовнішності Polo проступають риси «гольфу» VI і спорт-купе Scirocco. Polo створений на фольксвагеновской платформі PQ25, на якій вже випускається нова Ibiza від «дочірнього» іспанського SEAT. А також готується в серію малий Audi A1; корпоративна уніфікація.
►VOLKSWAGEN POLO ХЭТЧБЕК - ОБЗОР ОТ ВЛАДЕЛЬЦА
  «Лінійка» двигунів Volkswagen Polo 2009 відкривається смішним 1,2-літровим 6 (шість!) Клапанником на бензині: 3-циліндровий двигун видає до 60 к.с. при 5200 хв-1. Максимальна потужність тієї ж «троячки», але з 12-клапанним ГРМ - 69 сил при 5400 хв-1. Тоді як 1,39-літрова 12-клапанна «четвірка» розвиває до 86 к.с. при 5 тис. оборотів. А головне нововведення під капотом Polo V - «малолітражний» TSI з безпосереднім уприскуванням бензину в камери згоряння, турбонаддувом і водо-повітряним «інтеркулером». Цельноалюмініевий 8-клапанна конструкція (один-єдиний распредвал): при діаметрі циліндрів і ході поршнів 71 x 75,6 мм робочий об'єм двигуна - 1197 «кубиків».
►2010 Volkswagen Polo In Depth Review Interior Exterior
  Зі ступенем стиснення 10,5 потужність «четвірки» досягає 105 л.с. при невисоких 5 тис. оборотів, найбільший обертовий момент - 175 Нм. Тобто, у просунутого TSI чималий (прихований) потенціал, і в залежності від настройки він зможе розвивати до 125-140 сил - без напруги. Крім бензинових двигунів, пропонується також новітній 1,6-літровий турбодизель TDI CR з електронноуправляємой системою впорскування палива common rail і «сажі» фільтром. Для Volkswagen Polo він налаштовується на 75 і 90 сил максимальної потужності, хоча у виконанні для «гольфу» TDI CR розвиває до 115 к.с. при 4400 хв-1. Резерви є.
►Volkswagen Polo Sedan. ОБЗОР. Плюсы и минусы.
  Двигуни стикуються з ручною 5-ступінчастою КПП, - крім TSI, який йде з 6-ступінчастою «ручкою». А за доплату деякі з них комплектуються 7-ступінчастою «роботизованою» DSG (2 зчеплення, перемикання без розриву потоку потужності). Скажімо, 105-сильний TSI і hi-tech КПП DSG; непересічна (для легковика класу B) комбінація. Прогрес в наявності. А от ходова залишилася в загальному і цілому колишньою: попереду все та ж підвіска McPherson, ззаду - на сполучених подовжніх важелях. Удосконалення в нюансах кінематики, в підборі опор, пружин, поперечних стабілізаторів, характеристик демпфірування амортизаторів. І за враженнями оглядачів, різниця в поведінці «поло» на дорозі - проти колишнього покоління - зовсім не маленька ...​
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.