• Mercedes-Benz E-class 250 CDI 4Matic AMG
    ціна: 39900 USD 
  • Audi A4 2.0 TFSI AT
    ціна: 29900 USD 
  • BMW X5 xDrive25d
    ціна: 52700 USD 
  • BMW 6-series 645 Ci Coupe
    ціна: 17900 USD 
  • Toyota RAV4 2.5i Comfort AWD
    ціна: 20900 USD 
  • Bentley Bentayga 4.0 Diesel
    ціна: 226000 EUR 
  • Mercedes-Benz E-class 300i Avantgarde
    ціна: 22400 USD 
  • Toyota FJ Cruiser 4.0i AT
    ціна: 27700 USD 
  • Lexus GS 300 AWD
    ціна: 10900 USD 
  • Subaru Outback 2.5 AWD
    ціна: 11800 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Skoda Octavia > Octavia А7 2,0TDI DSG
Показати всі моделі і бренди

Skoda Octavia А7 2,0TDI DSG

$18500 по курсу 27.65грн за $€16190 по курсу 31.6 грн за Курс актуальний на 16.08.2018Ціна: 512000 UAH

512000 грн. 18500 $ 16190
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 708
продано
ID : 14494 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2014 Тип кузова : Седан Модифікація : А7 2,0TDI DSG Об'єм двигуна : 2 л. Двигун : Дизельний Коробка передач : Автоматична Потужність : 145 к.с. Тип приводу : Передній Дата покупки : 2018-06-02 Пробіг : 60813 км Колір : білий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Повна вага: 1905 кг.

Вага спорядженого автомобіля: 1355 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 5.4

Заміський цикл: 4.1

Змішаний цикл: 4.5

Габарити

Довжина/ширина/висота: 4659/1814/1481 мм.

Діаметр розвороту: 10.4 м

Колісна база: 2667 мм.

Кліренс: 154 мм.

Гальма

Задні: дискові

Передні: дискові вентильовані

Двигун

Робочий об’єм: 1968 см.куб.

Потужність: 143 к.с.

Обертовий момент: 320/1750-2500 Нм. об/хв

Кількість клапанів: 16 шт.

Кількість циліндрів: 4 шт.

Тип палива: Дизель

Токсичність: Euro - V

Система подачі палива: Дизельний з безпосереднім уприскуванням палива, турбонаддувом і інтеркулером

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: 215 км/год

Прискорення: 8.6с. 0-100 км/год, сек.

Кузов

Тип: Ліфтбек

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 50 л.

Об’єм багажного відділення: 590 л.

Підвіска

Передня: типу McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості

Задня: Напівзалежна, пружинна, Балка

Підвіска: Напівзалежна

Трансмісія

Привід: передній - FWD

Коробка передач: DSG Робот 2 сцепл

Число передач: 6-ти ступенева DSG

Диски і шини

Шини: 205/55 R16

Диски: R16 - легкосплавні

Запасне колесо: Докатка

Пасивна безпека

Сис-ма вимкнення подачі палива при зіткненні

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 4 шт.

Активна безпека

Коректор рівня фар

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Круїз контроль

Електропідсилювач керма

Парктроніки задні

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

EBD с-ма електронного розподілення гальмівного зусилля

Brake Assist - с-ма екстренного гальмування

ESP ( ESC ) - cистема курсової стійкості

ABS - антиблокувальна система

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

EWC-центральний замок з електронним блокуванням двигуна

Інтер'єр

Радіо: FM/AM

Blue Tooth

Підігрів дзеркал

СD-магнітола: MP3/USB

Інтерфейс для медіаресурсів

Кількість динаміків: 8

Сенсор дощу

Сенсор світла

Електропривід дзеркал

Електричні склопідіймачі

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Підігрів передніх сидінь

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Російське меню

Бортовий компютер

Клімат-контроль: 2-х зонний

Салон: ТКАТИНА водостійка

Екстер'єр

Бризговики

Легкосплавні диски

Обігрів заднього скла з таймером

Протитуманні фари

Галогенові фари


​​  Обзор Skoda Octavia A7. (2014-..) Х-ки, Фото.
  Третье поколение Octavia вобрало в себя еще больше общих черт с родственниками по концерну VAG. И все же Skoda изменилась не настолько, чтобы перестать быть собой.
  Выпуск новинки стал значимым событием для чешской компании. Ведь Octavia - одно из самых любимых ее детищ. Перед стартом производства на заводе в Млада-Болеславе была проведена масштабная модернизация. Сколько денег в нее было вложено, Skoda тактично умалчивает.
►NEW SKODA OCTAVIA: Тест-драйв...

  Слово "больше" применимо и к параметрам самой Skoda Octavia. В сравнении с предшественницей она стала длиннее на 9 сантиметров и шире – на 4,5. А чтобы прибавка пространства для водителя и пассажиров стала ощутимее, колесная база увеличилась почти на 11 сантиметров (до 2,68 метра).
  Вес Skoda Octavia, напротив, снизился. Этого удалось добиться за счет более легких сплавов, использованных при производстве кузовных деталей. В среднем Octavia "похудела" на 102 килограмма. Похвально!
►"Перший тест" в HD. Skoda Octavia 2014.

  Вместе с общей платформой MQB (на ней среди прочих моделей VAG "базируются" Audi A3 и седьмой Golf) Octavia унаследовала целый ворох "унифицированных" дизайнерских находок. Ее силуэт напоминает новую Jetta, а головная оптика – Audi A4 времен кузова B6. Выглядит хорошо, но очень уж правильно. А эта аккуратная штамповка капота – словно отутюженные стрелочки на брюках отличника!
  Но главное - Skoda Octavia осталась лифтбэком! Крышка багажника все также объединена с задним стеклом, а значит, в проем свободно войдут такие грузы, какие седану и не снились. Вырос и объем самого багажного отсека. Хотя тут хвастать новой Octavia почти нечем - прибавка составила всего 5 литров (до 590).
Skoda Octavia против Skoda Rapid. Игорь Бурцев.
  Интерьер третьего поколения Octavia – торжество эволюции. По-немецки выверенные пропорции, эргономика и сдержанность. Трехспицевый руль – новый. Изменен также дизайн дефлекторов, дверных ручек, кругляшков спидометра и тахометра. В центре торпедо – большой экран мультимедиа, обрамленный прямоугольными кнопками. Все просто и предсказумо. Что на языке Volkswagen означает - комфортно.
  На старте новая Skoda Octavia комплектуется всего одним дизельным, да парой бензиновых агрегатов. Дизель представлен турбированным 1,6-литровым мотором, который "тянут" 110 "лошадок". Skoda обещает образцовый аппетит, ведь "паспортный" топливный расход составляет всего 3,4 литра на сотню километров.
  В зависимости от модификации Skoda Octavia можно выбирать и трансмиссию. МКПП, как обычно, дешевле. А для тех, кто не любит переключать передачи сам и готов за это платить, предложен "робот" DSG с двойным сцеплением.  ​
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.