• Mercedes-Benz E-class 200 CDI MT
    ціна: 16800 USD 
  • BMW X5 xDrive35i F15
    ціна: 48000 USD 
  • Mercedes-Benz Sprinter 519 3.0CDI AT
    ціна: 36000 USD 
  • Mercedes-Benz Vito Tourer 2.0i
    ціна: 31900 USD 
  • Honda Civic 2.0i AT
    ціна: 14900 USD 
  • Honda Accord 2.4i USA
    ціна: 19400 USD 
  • Volkswagen Jetta 1.4 TSI
    ціна: 12900 USD 
  • Nissan Juke 1.6i Turbo 4WD
    ціна: 12900 USD 
  • BMW 3-series 330Ci AT Cabrio Individual
    ціна: 14800 USD 
  • Nissan Leaf S+ 24kWh
    ціна: 17200 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Lexus LS > LS 600h Long AWD
Показати всі моделі і бренди

Lexus LS 600h Long AWD

$24500 по курсу 26.15грн за $€20670 по курсу 31 грн за Курс актуальний на 20.05.2018Ціна: 641000 UAH

641000 грн. 24500 $ 20670
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 507
в наявності
ID : 14321 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2007 Тип кузова : Седан Модифікація : 600h Long AWD Об'єм двигуна : 5 л. Двигун : Гібридний Коробка передач : Автоматична Потужність : 620 к.с. Тип приводу : Повний Дата покупки : 2018-05-11 Пробіг : 147609 км Колір : сірий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 2340 кг.

Повна вага: 2750 кг.

Витрата палива

Міський цикл: 11.3

Заміський цикл: 8.0

Змішаний цикл: 9.2

Габарити

Довжина/ширина/висота: 5150 / 1875 / 1465-1480 мм.

Колісна база: 3090 мм.

Кліренс: 145 мм.

Діаметр розвороту: 10.8 м

Двигун

Робочий об’єм: двигун 5,0h: 2UR-FSE - 4969 см.куб.

Потужність: 394к.с./6400об. + 224к.с. -електродвигун к.с.

Обертовий момент: 520Нм.+300Нм./4100об. Нм. об/хв

Кількість клапанів: Dual VVT-i - 32 шт.

Кількість циліндрів: V - 8 шт.

Тип палива: бензин АІ95 і вище

Клапанний механізм: Dual VVT-I

Система подачі палива: Бензиновий з безпосереднім уприскуванням палива + електродвигун

Токсичність: Euro - V

Динамічні характеристики

Максимальна швидкість: обмежена* - 250 км/год

Прискорення: 6.2c. 0-100 км/год, сек.

Диски і шини

Диски: R 19 - легкосплавні

Шини: Miscelin - 245/45 / R19

Запасне колесо: Докатка - R19

Кузов

Тип: Cедан - LUX class

Кількість місць/дверей: 5 / 4 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 85 л.

Об’єм багажного відділення: 510 л.

Трансмісія

Привід: постійний Повний - AWD

Коробка передач: Автоматична КПП (Планетарна)

Число передач: 8-ми ступенева, E-CVT

Підвіска

Підвіска: пневматична з режимами Normal/Sport/Comfort

Передня: незалежна пневматична, двійні поперечні важелі+стабілізатор

Задня: незалежна, пневматична, багатоважільна+стабілізатор

Гальма

Передні: дискові, вентильовані

Задні: дискові, вентильовані

Активна безпека

Парктроніки передні

Камера заднього виду

Коректор рівня фар

Парктроніки задні

AVS+AHC-ел.сис-ма демпфірмування підвіски, регулювання жорсткості пружних елем.

HAC-cис-ма допомоги при підйомі

Distronic ( CMBS )-підтримка безпечної дистанції

TPMS-датчик контролю тиску в колесах

Круїз контроль

ESP ( ESC )-cистема курсової стійкості

Brake Assist-сис-ма екстренного гальмування

EBD-система електронного розподілення гальмівного зусилля

Traction Control-активна антиприбуксовочна сис-ма

Електропідсилювач керма

VDIM-інтелект. с-ма управл. тягою двигуна і стабіліз. авто в поворотах

VGRS-адаптивний підсилювач керма

ABS-антиблокувальна система

Пасивна безпека

Кріплення дитячих сидінь ISOFIX

Підголовники всіх сидінь

Подушки безпеки: 12

Протиугонна система

Сигналізація / імобілайзер двигуна

Центральні замки

Інтер'єр

Інтерфейс для медіаресурсів

Сенсор світла

Сенсор дощу

Електропривід дверей багажного відсіку

Кількість динаміків: 19

Аудіосистема: Mark&Levinson

Монітор: Touch-Screen 8"

Радіо: Lexus - FM1/FM2/AM

СD-магнітола: MP3/WMA на 6 дисків

Сидіння з функцією масажу

Монітор для задніх пасажирів: LCD 9" DVD на 6 дисків, пульт управління, гарнітура

Шкіряне кермо і ручка переключення КПП

Електропривід сидіння пасажира

DVD-changer: dvd player MP4/WMA/USB/AUX

Вентиляція задніх сидінь

Сабвуфер

Холодильник в салоні

Російське меню

TV

NAVI

Blue Tooth

Мультифункційне кермо

Регулювання керма по висоті і вильоту

Память керма

Панель приладів з освітленням OPTITRON

Оздоблення салону деревом

Підігрів передніх сидінь

Підігрів задніх сидінь

Вентиляція передніх сидінь

Підігрів керма

Електропривід сидіння водія

Електропривід дзеркал

Підігрів дзеркал

Кнопка Start/Stop

Електричні склопідіймачі

Бортовий компютер

Память сидінь

Люк з електроприводом

Клімат-контроль: 4-ьох зонний з пилевим вугільним фільтром

Салон: Перфорована семіанілінова шкіра (Semi-aniline)

Екстер'єр

Легкосплавні диски

Дотяжка всіх дверей

Обігрів заднього скла з таймером

Омивачі фар

Галогенові фари

Протитуманні фари

Ксенонові фари


​​  Lexus LS 600h - гібридний автомобіль у продажі
  17 травня 2007 року на внутрішньому японському ринку почався продаж автомобіля марки Lexus сімейства LS,
які прийнято вважати провідним в ієрархії. Ні, ніякої помилки тут немає, дійсно, автомобілі Lexus LS продаються в Японії з 18 вересня 2006 року, але на цей раз мова йде про машини із змішаною тягою, або, просто кажучи, про гібридних моделях Lexus LS600h і Lexus LS600hL.
Lexus LS 600h V8 Premiere 2007

  Вершиною цього модельного ряду по праву називають два автомобілі із змішаною, гібридної тягою: моделі Lexus LS600h і Lexus LS600hL. Спочатку спробуємо розібратися в буквах і числах, які входять в ці назви. Отже, буква L, як можна здогадатися, сталася від слова Long, тобто «довгий». Іншими словами, кузов автомобіля Lexus LS600hL трохи довший, ніж у його «нормального» побратима, втім, як і колісна база. В обох випадках надбавка до довжини складає 120 мм. Для чого потрібно було розтягувати і без того немаленький автомобіль в довжину? Та тільки для того, нібито, щоб задня частина салону (не просто «заднє сидіння», а саме «частина салону», чорт забирай!) Стала ще більш просторою. Отже, остання буква L позначає «подовжена різновид кузова».
►Тест-драйв Lexus LS600hL

  Добре, йдемо далі. Що таке «600»? Все дуже просто: автомобіль оснащений двигуном внутрішнього згоряння, робочим об'ємом в 5 літрів. Але динаміка розгону у нього, нібито, така, що для того, щоб з ним змагатися на рівних, автомобілю з чисто бензиновою тягою буде потрібно мотор класом «6 літрів», не нижче! І, нарешті, залишилося ще одна маленька буква «h» в кінці назви. Маленька, та «молодецькі», оскільки якби не вона, тоді і числа 600 не було б зовсім. Інакше кажучи, причина такого «high performance» полягає в тому, що машина оснащена системою «hybrid», тобто, змішаної тяги. Все, тепер сенс і значення назви Lexus LS600h / Lexus LS600hL, здається, прояснилися.
►Тест-драйв Lexus LS 600hL - Дешевле и круче

  Ну, а сама система змішаної тяги, вона-то з чого складається, знаєте? Перш за все, це 8-циліндровий двигун внутрішнього згоряння, що працює, ясна річ, на бензині. Я вже зазначав, що його робочий об'єм складає 5 літрів. В пару з ним ставиться електричний мотор нової розробки плюс акумуляторна батарея. В принципі, якби не цей новий двигун, мотор і по іншому ськомпонованноє акумуляторне відділення, все було б точно так же, як і у вже знайомому всім нам автомобілі - «гібриді» Lexus GS450h. Тут варто зауважити, що модель Lexus GS450h, крім іншого, примітна тим, що вперше під змішану тягу був пристосований автомобіль із заднім приводом.
►Test-drive Lexus part 2 (rikauto).avi

  Щось схоже має місце і в автомобілях Lexus LS600h / Lexus LS600hL. Іншими словами, позаду заднього сидіння є акумуляторне відділення з нікелево-водневої батареєю, з висновків якої знімається струм напругою в 288 вольт. Цього напруги, проте, виявляється мало, тому в електричний ланцюг вбудований трансформатор, що підвищує - перетворювач. Перетворювач може підняти напругу до 650 вольт, але це - максимум. Далі слід електричний мотор, який спробували зробити якомога менш шумним в роботі. З цією метою була трохи змінена його комплектація. Зокрема, йому змінили конфігурацію намагніченого сердечника. Так ось, отриманий від перетворювача струм подається на цей мотор, який починає крутитися, розвиваючи при цьому крутний момент величиною в 300 Нм (30 кг-м).
►2011 Лексус LS600hl. Обзор (интерьер, экстерьер).
  Мотор передає своє обертання на первинний вал двоступеневого редуктора, потім слідує вторинний вал, і ось на цьому етапі силової передачі на допомогу електромотору в міру необхідності приходить двигун внутрішнього згоряння. Ну, а потім ці два мотори об'єднаними зусиллями починають обертати провідні колеса, як в звичайному автомобілі...
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.