• Subaru Outback 2.0 TD
    ціна: 23400 USD 
  • Toyota Land Cruiser Prado 4.0i
    ціна: 24900 USD 
  • BMW X3 20d xDrive
    ціна: 38700 USD 
  • Volvo XC90 2.0D5 AT Inscription AWD
    ціна: 59000 USD 
  • BMW 3 Gran Turismo 320 d xDrive
    ціна: 26700 USD 
  • BMW X3 20d xDrive
    ціна: 45800 USD 
  • Ford F150 SVT Raptor 6.2 Boss
    ціна: 77700 USD 
  • Acura MDX 3.7
    ціна: 18400 USD 
  • Opel Corsa 1.2i ENJOY AT
    ціна: 9900 USD 
  • Toyota Sequoia 5.7i Platinum
    ціна: 41900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Автомобілі з пробігом:
Автомобілі з пробігом:
Kawasaki Vulcan > Vulcan VN900C Custom
Показати всі моделі і бренди

Kawasaki Vulcan VN900C Custom

$7700 по курсу 26.1грн за $€6530 по курсу 30.8 грн за Курс актуальний на 23.05.2018Ціна: 201000 UAH

201000 грн. 7700 $ 6530
Добавлено: | Оновлено: | Переглядів: 146
продано
  • м. Київ - №1. вул. Крайня, 1. (Нові, вживані)
  • (067) 390 38 88 - Василь;
  • (050) 525 24 44 - Михайло;
ID : 14204 Стан: Авто з пробігом Рік виготовлення : 2012 Тип кузова : Мототехніка Модифікація : VN900C Custom Об'єм двигуна : 0.9 л. Двигун : Бензиновий Коробка передач : Механічна Потужність : 48 к.с. Тип приводу : Задній Дата покупки : 2018-04-27 Пробіг : 11535 км Колір : оранжевий
  • Технічні характеристики
  • Комплектація
  • Опції

Двигун

Робочий об’єм: 903 см.куб.

Потужність: 48 к.с.

Обертовий момент: 78/3700 Нм. об/хв

Кількість циліндрів: 2 шт.

Кількість клапанів: 8 шт.

Тип палива: Бензин

Система подачі палива: Електронне впорскування палива (EFI), подвійні дроссельні заслонки Denso діаметром 34 мм

Вага

Вага спорядженого автомобіля: 278 кг.

Габарити

Довжина/ширина/висота: 2405/895/1120 мм.

Колісна база: 1645 мм.

Кліренс: 140 мм.

Кузов

Тип: Круїзер

Кількість місць/дверей: 2 од.

Об'єми

Об’єм паливного баку: 20 л.

Трансмісія

Привід: Ремінь

Коробка передач: Механічна

Число передач: 5

Диски і шини

Диски: Легкосплавні R21 - перед; R15 - зад

Шини: 80/90 R21 - перед; 180/70 R15 - зад

Підвіска

Передня: Телескопічна вилка 41мм, хід підвіски - 150мм

Задня: Маятник Uni-Trak, хід підвіски 103мм

Гальма

Передні: 1 диск діаметром 300мм з двопоршневим супортом

Задні: 1 диск діаметром 270мм з двопоршневим супортом

Пасивна безпека

Подушки безпеки: SRS шт.

Інтер'єр

Салон: Шкіра

Екстер'єр

Галогенові фари


​  Отже, нинішня лінійка Vulcan включає: 500 LTD; 900 Classic, 900 Classic LT, і 900 Custom; 1500 Classic; 1600 Classic; 1600 Mean Streak; 1600 Nomad; 2000, 2000. Classic і 2000 Classic LT.
  Удосконалення, яким піддався V-подібний двоциліндровий двигун з верхнім розташуванням распредвала, включають збільшення діаметра і ходу поршня, що в підсумку забезпечило більшу потужність. Інші передавальні числа в коробці передач розширюють діапазон потужності, при тому, що двигун вже досить форсований. Рідинне охолодження двигуна дає збільшення ефективності, проте є і автоматичний вентилятор, який запускає повітряне охолодження двигуна в умовах вуличних пробок. Велика шина на задньому колесі відмінно чіпляється за асфальт в поворотах на будь-яких швидкостях.
►Обзор Kawasaki Vulcan 900 Custom - потенциал и ..
  Приладова панель на Vulcan змонтована на паливному баку, а не на кермі. Це означає, що треба нахилити голову, щоб побачити свідчення аналогового спідометра, датчика палива і цифрового лічильника щоденного пробігу. Зелений індикатор під спідометром вказує на нейтральну передачу; є також індикатори для сигналів повороту і дальнього світла фари.
  Важіль зчеплення втягується легко. У мене ніколи не було проблем з муфтами зчеплення на мотоциклах Kawasaki. І знайти нейтральну передачу на Kawasaki завжди було легко завдяки "примусовому пошуку нейтральної передачі". Він без проблем знаходить нейтраль, не даючи коробці перемикатися з першої передачі на другу при зупинці і дозволяючи легко переходити на нейтральну передачу. Це унікальна особливість мотоциклів Kawasaki.
►Тест драйв Kawasaki VN800. #Докатились!

  Ще одна приваблива риса Vulcan 900 - це ремінний привід. Він легше, ніж привід через вал і вимагає меншого обслуговування, ніж ланцюг. Щоб зупинити цю міць, Vulcan має 272-мм спереду і 242-мм дискові гальма ззаду з двома потужними супортами. За стайлінгу 900-й має більш широкі, ніж його попередник Vulcan 800, крила, які низько заходять на колеса. Це надає мотоциклу ретро-вид.
  Vulcan 900 Classic сприймається як великий туристичний мотоцикл, при тому що його обсяг менше 1000cc. Його ергономіка і комфорт не поступається великим братам. І ціна розумна - всього лише $ 7,299. Схоже, його можна назвати переможцем в категорії крузер-середньоваговиків в сумі по стилю, принцип роботи даного продукту і вартості.
►Обзор мотоцикла Kawasаki Vulcan 900 Classic!!!

  Притому, що вже є повна лінійка моделей Vulcan, ми здивувалися, навіщо Kawasaki треба представляти ще одну. Нова платформа мотоцикла Vulcan 900 покликана залучити ширше коло водіїв, так як у неї три різні варіанти виконання. Плюс до цього, одна платформа для компанії більш рентабельна у виробництві і обслуговуванні, ніж три різних мотоцикла - 900, 800 і 750 (2006-й рік був останнім модельним роком для 750). Нарешті, 800 і 750 застаріли у продуктивності і стилю; замість їх переобладнання Kawasaki вирішила просто об'єднати краще цих мотоциклів в одну платформу.  
Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.